Help, welke anticonceptie icm PMS na Zwangerschap

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door An79, 4 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. An79

An79 Fanatiek lid

8 jun 2015
    1.092
    575
    113
    goedemorgen,

Hoop dat er iemand is die mij kan adviseren.
    Door mijn PMS al jaren aan het tobben met anticonceptie. Spiraal, prikpil, diverse pillen geprobeerd. Allemaal drama!! Van de één nog depressiever dan de ander. Echt om te janken. Nu al heel lang niks en gebruiken we een condoom. Maar ook dan nog 2 weken in de maand een wrak. En dus ook niet 100% betrouwbaar 😁. 1 keer gescheurd en ja hoor, gelijk raak. Was even schrikken, want we waren compleet met onze meiden, maar nu enorm blij mee!! Voelt echt als een kadootje.
    Maar wat hierna?? Tijdens mijn zwangerschappen voel ik me echt top!!! Deze hormonen doen mij enorm goed. Ik vraag me nu af of er een pil is Die deze hormonen bevat? Iemand enig idee of advies?

Groetjes An

2. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

19 sep 2014
    1.516
    0
    36
    Geen idee of er een pil is die de hormonen bevat van een zwangerschap.
    Ik kan je wel vertellen dat ik juist PMS kreeg van hormonen zoals de pil. Ik was een monster als ik ml moet geloven ;) ik heb daarom na de zwangerschap gekozen voor het koperspiraal. Geen onnatuurlijke hormonen in het lijf. Ik heb die nu 4 maanden en ik ben alleen een paar dagen voor de menstruatie chagrijnig, maar niet zo erg als toen ik aan de pil was.
    Bespreek het eens met je vk/gyn. Wie weet is er wel iets op de markt waar hun goede ervaringen over horen icm PMS.

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier implanon, menstruatie blijft uit, dus geen pms meer :D en libido blijft normaal en mijn maandelijkse migraine is weg. geweldig ding (kan ook icm borstvoeding trouwens)

4. An79

An79 Fanatiek lid

8 jun 2015
    1.092
    575
    113
    Hartstikke bedankt voor jullie reactie! Blijft gewoon heel erg lastig. Ga me ook eens in die implanon verdiepen.

5. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Ik heb dus exact t zelfde!
    In de zwangerschap voel ik me geweldig en daarna: pffff...
    Heb nu de minipil, maar ben al 3 weken aan t vloeien!
    En ook depri

Deel Deze Pagina