ik vraag misschien wel veel ben nog al onzeker dus van daar. Kun je de innesteling ook voelen? en zo ja hoe
Hoi hoi, Volgens mij kun je je innesteling we voelen, ongeveer een week na je eisprong. Het kan dan ook dat je wat bloedverlies hebt. Niet genoeg voor ongi, maar minder. Heb er zelf geen ervaring mee, maar veel gelezen hier op het forum. Alleen volgens mij voelt alles wat gebeurd in je lichaam rond die omgeving als buikpijn....
Sommige mensen hebben wat roze verlies naar wat ik heb gelezen. Of ze hem ook voelen weet ik niet. Misschien even de zoek functie gebruiken?
Ik ben nu 2 dagen overtijd, normaal cyclus van 28 dagen. Mijn eisprong was 25 oktober, aan de hand van mijn " slijm " en krampen heb ik dit waargenomen en natuurlijk mijn cyclus. Ongeveer zes dagen er na voelde ik ineens een felle steek/kramp. Heftiger dan menstruatie krampen. Hij hield ca 3 min aan en verwaagde toen. Of het mijn innestelling was? Dat kan ik nog niet zeggen, moet nog een test doen. Maar als het wel zo was, dan voelde het dus zo
Ik heb de innesteling wel gevoeld... Ik kreeg ongeveer een week na mn eisprong hele heftige steken in mn liezen en baarmoeder. Deze waren zo heftig dat ik soms echt moeite had met lopen.. Dit heeft ongeveer 3 dagen aangehouden. 5 dagen na de eerste keer dat ik die heftige steken had heb ik positief getest Alle andere maanden dat ik gewoon ongi werd heb ik ook wel steken, maar nooit zo heftig als toen ik zwanger was.. (3x tot nu toe al, helaas alle3 een vmk)
Heb ook een vraagje over een soort slijm.... Van de week had mijn man mij warm gemaakt en ik hem en toen ik bovenop hem kroop, voelden we allebei wat kouds, maar zijn toch doorgegaan, maar toen we klaar waren en ik van hem af ging, zat er een soort grote klodder slijm op hem wat uit mijn vagina was gekomen en het leek een soort gelatine en het stonk heel erg. Weet iemand of dat te maken kan hebben met het zwanger worden? Had/ heb dit nog nooit gehad of meegemaakt en het was best wel een grote klodder (sorry weet niet hoe ik dit anders moet beschrijven). Nou is het zo dat 5 november mijn vruchtsbaarste dag was en we zijn dus ook bezig om een baby te krijgen, dus proberen een beetje te vrijen op de dagen dat het misschien de meeste kans heeft, al zegt dat natuurlijk niks hoor. Ik heb trouwens de innesteling 11 november en kan vanaf 20 november testen. Nou heb ik ook gelezen dat je de innesteling kan voelen, maar hoe voel je dat dan en waarom voelde je dat nooit tijdens het slikken van de pil of de spiraal, omdat het dan word afgebroken? We hebben ons voorgenomen, want moet vanaf de 20ste ongesteld worden, dat we dat weekend gaan testen (gaan dan een weekendje weg) en willen dan die zaterdag die goedkope van de kruidvat kopen voor 5 euro en dan die zondag de eerste test doen en als het dan niet zo blijkt te zijn dan die andere bewaren tot de volgende keer, maar als het wel zo blijkt te zijn dan een paar dagen daarna weer testen en als die ook zo blijkt te zijn dat ik zwanger dan naar de dokter, maar even een vraagje ookal staan er twee streepjes en die ene is niet helder dan ben je het toch gewoon wel? Sorry voor al die vragen, maar aangezien hier vrouwen zijn met kinderen weten die misschien meer. Inieder geval bedankt voor het lezen en wacht reacties graag af.
Poehbeer, veel vrouwen voelen de innesteling niet, tenminste dat lees ik altijd Ik denk ook dat ik dus een uitzondering ben ofzo (zie vorige bericht van mij voor hoe het bij mij voelde) Tijdens het gebruik van de pil kan er überhaupt geen bevruchting plaatsvinden omdat je dan geen eisprong hebt, dus daarom voel je niks Tijdens het gebruik van een spiraal heb je wel een eisprong (tenzij het een hormoonspiraal is) maar doordat er al iets in de baarmoeder zit; het spiraal, kan er niks meer innestelen. Dat is gewoon een feit dat als er als iets in de baarmoeder zit dat er dan niet nog iets bij kan komen. Wat betreft die klodder, tja, daar kan niemand je denk ik een 100% goed antwoord op geven wat het geweest is. Waarschijnlijk gewoon vaginaal slijm omdat je opgewonden was
Ik heb 3 van de 11 keer de innesteling gevoeld. 2 keer bij een miskraam en 1 keer bij mn 2e dochter. Bij die ene die een miskraam werd, ben ik heel akelig geweest! Ik had die 2 keren van de miskramen ook al 1 week voor de NOD een positieve clear blue.
Toen ik zwanger was van mijn dochter ben ik op de dag van innesteling de hele dag misselijk geweest. Pas later wist ik toen dat het hierdoor kwam. Mijn laatste zwangerschap had ik het enorm warm allemaal van die vlagen. Dit was ook op de innestelingsdag.
Ik ben wel gistersvond even flink misselijk geweest, maar weet natuurlijk niet of dit kwam door een evt, innesteling?!
ik dacht hem ook te voelen, maar is blijkbaar niet zo geweest heb een week last gehad van buikpijn zere borsten enz maar ben net ongi geworden liefs
Ik zou gisteren en vandaag mijn innesteling kunnen hebben volgens de berekeningen. Gisterennaochtend, zo rond een uurtje of 11, ontzettende steken in mijn buik linkerkant, een zeurende constante pijn. In de namiddag kwam daar nogeens heel warm en misselijk gevoel bij en hoofdpijn. Constant het gevoel dat ik moest overgeven, maar niet kunnen, nu geef ik ook niet zo gemakkelijk over. Het ging wel door mijn hoofd misschien innesteling, maar ik doe het af als griepverschijnselen, maar zo heb ik nog nooit de griep gehad, niet zonder dat mijn neus etc ook dicht zit en overgeven heb ik niet meer gedaan sinds ik kind was, bij een griepje heb ik die neiging zoals ik gisteren had ook niet echt, dus vandaar dat ik het heel raar vind. Nu las ik hier dat iemand ook een hele tijd misselijk is geweest tijdens innesteling, dus het zou ook idd mijn innesteling geweest zijn, laten we het hopen! Nu heb ik nog steeds een beetje zeurende pijn in linkerkant buik en die warmte komt ook met vlagen. Is dit voor iemand ook heel herkenbaar of ben ik zo raar of miss toch gewoon griep, verder voel ik me prima en anders moet ik gewoon nog 9 daagjes wachten, maar wachten duurt zo lang!
ik heb dit vandaag ook wel eem beetje gehad maar niet erg voel het nu trouwens ook wel en mijn rug doet zeer zou dat er ook bij horen ik hoop dat het bij ons nu echt een keertje lukt