Lieve mensen Vandaag negatief getest met Matcare ultra. Dat is een super gevoelige test die al HCG kan ondekken 6 dagen voor je NOD. 13/14 juni is mijn NOD, en ik dacht als het zo is dan is de test positief. Maar hij was negatief. Heeft iemand ervaring met deze testen , en heeft iemand daarmee ook negatief getest terwijl je toch zwanger was? Is dit resultaat nou 100% betrouwbaar en is het echt niet zo? Offff ben ik te vroeg? Enn is het nog altijd mogelijk? Ben misschien een beetje voorbarig omdat ik nog niet overtijd ben maar ik zit te schreeuwen om een sprankje hoop.... Heeft iemand deze testen ook al eerder voor NOD gebruikt en negatief getest en dan gewoon ongi worden ? Als iemand meer weet PLEASE reageren ! Liefs Melanie
ik hoor dat die helemaal niet zo gevoelig is als er op t doosje staat. er zijn mensen die er 2 dagen voor nod negatief mee testen en dan op dag nod met een andere test toch positief testen. ook hoor ik verhalen dat de digi test zwanger zegt terwijl deze test negatief zegt.. en de digi van cb heeft best veel hcg nodig... ik heb deze testen ook, gister een heel licht streepje gezien maar goed dat heb ik afgelopen week wel vaker... dus ik kan je tot nu toe nog niet helpen!
Ik kan je ook nog niet helpen Miamel, ik heb vandaag met de ultra test van matcare getest, en als ik hem in het licht hield zag ik een heeeel vaag lijntje, ik dacht eigenlijk een indrooglijntje maar het was binnen 5 minuten... Ik weet het dus nog niet maar ik voel me wel anders dan anders. Nog even afwachten voor ons dus.
Dankjewel meiden voor de reacties! Ik wacht het gewoon allemaal maar af.... (ik moet wel haha) Maar alle berichten en info zijn natuurlijk nog welkom Ik heb trouwens ook van sensi cassete ZW testen... Alsss ik het zondag nog niet ben ga ik daar mee testen Liefs melanie
Jahaa, ik had dag 16 positieve ovu test, en dag 17 heb ik m,n ei gehad (voel ik elke maand , loop krom van de pijn) Dag 17 was 30mei.... Vorige maand precies 14 dagen na m,n ei ongi. Dus ik denk morgen? en anders overmorgen..
Ben benieuwd dan of je als nog zwanger bent Maar die matcare zijn niet zo gevoelig als de makers zeggen dat ze zijn . Dus als je 2 dagen overtijd bent test dan nog eens en koop dan een etos ofzo.
Maar bij de etos hebben ze alleen predictor of CB. Hou niet zo van die commeriele testen.... Preciess waarom weet ik niet.... stom he
Ow hier hebben ze wel huismerk haha. CB is trouwens heel goed hoor, alleen balen dat er wel vaak een dun indroog streepje opkomt maar als je weet hoe je dat moet interpeteren is dat geen probleem. Je kan ook de gewone kruidvat test halen ofzo. Moet je helemaal zelf weten
ik heb hier 8 testen liggen 8 testen met 2 streepjes waarvan de ultra het lichtste streepje heeft en wat denk je wat... ik ben niet zwanger (bloeddtest negatief) dus ik geloof in geen ene test meer
Hey twigger , Ik heb je een tijdje gevolgd op NOD juni forum... Vind t heel rot voor je wat er gebeurd is! Volgende keer hopen dat alles wel goed mag gaan ! Maar toen je dus toen teste had je wel HCG in je bloed...... Ik heb vanacht m,n antwoord gehad op de vraag of je 100% niet zwanger bent bij een matcar Ultra test... (bloedbed zeg maar haha) Ik schrijf niet op het NOD forum omdat ik het ONTZETTTEND druk vind ! Maar ik kom wel even zegen dat ik op rood sta Ik had het aan de ene kant wel verwacht.... Maar wilde gewoon dat het wel zo zou zijn deze maand.. Dankjewel meiden voor de reacties ! Liefs Melanie TOPIC SLUITEN AUB
Wil hierbij toch nog even reageren ookal weet je het antwoord al Toen ik die testen gebruikte, was de 1e x dat ik zwanger was, toen gaf mijn digitale CB al aan dat ik zwanger was en die matcare ultra gaf helemaal niks. Je kon er niet eens een streepje op verbeelden zo erg was het Ik zou die testen dus niet aanraden....