Hoi iedereen , zoals ik gelezen heb hier en daar , hebben de meeste vrouwen last van slijm dat betekent dat er een eisprong plaatsvind.... maar ik heb sinds 2 maanden geen slijm of rekbaar slijm , wel vocht hier en daar maar geen dikke slijm? dus geen slijm =geen ei? en hoe kan ik mn slijm weer krijgen of is dat een rare vraag?
Ik heb ook iets geks; ik had bijv. op 14 november mijn eisprong moeten hebben (ovu test op 12 november gaf dat aan en het klopt ook met mijn berekening; dat klopt elke maand redelijk), rond die tijd heb ik ook geen slijm, maar nu krijg ik dat wel een week later (realiseerde me deze maand voor het eerst dat dat elke maand wel zo'n beetje zo is); ik weet niet echt of ik er draden van kan trekken, maar het is een soort ondoorzichtige wat dikkere witte afscheiding. Als de test niet klopt en mijn berekening ook niet, zou dit de tijd van de eisprong zijn, maar dan heb ik een veel te korte periode tussen de eisprong en de nieuwe menstruatie. Of geeft deze afscheiding aan dat de menstruatie zich alweer voorbereid? Sha: volgens mij heeft niet iedereen altijd slijm, misschien een ovulatietestje proberen als je wat meer zekerheid wilt.
Je hoeft niet perse vruchtbaar slijm waar te nemen voor je vruchtbare dagen. Sommigen hebben het wel en anderen hebben het niet of merken het niet. Zelf heb ik het wel, het is heel rekbaar wel 10cm en doorzichtig alla rauw eiwit. liefs
Ik heb deze cyclus voor het eerst amper slijm gehad. Alleen waterig slijm een paar dagen rond eisprong. Je hoeft ook niet beslist slijm te hebben als je vruchtbaar bent hoor. @ Justamember, vruchtbaar slijm is doorzichtig en niet wit. Dit krijg je idd na je ei.
Hoi , dankje voor jullie snelle snelle reacties.... ok dus ik hoef in principe geen dik slijm te hebben , het gekke is een aantal maanden geleden had ik dit wel , maar nu is mn cyclus helemaal in de war...en heb slecht ja vocht en als ik mn onderbroekje kijk is het opgedroogd wit (ja sorry hoor) ik klus om de dag , kan het slijm gewoon niet sperma zijn? i am so confused
hoi hoi, Ik heb ook geen vruchtbaar slijm waargenomen deze periode, maar check mijn tempkaartje Soms heb ik ook wel wat dikker/wittere afscheiding in mijn slip, maar idd ook opgedroogd....
Vruchtbaar slijm is volgens mij niet dik.. Ik had ook veel last van slijm toen ik nog aan de pil zat, misschien van de sex ofzo?
Ik heb het in de 11 maanden dat we bezig zijn geweest pas 1x echt gezien.. Deze ronde heb ik met moeite een heeeeel klein beetje tevoorschijn kunnen toveren en ik ben toch zwanger geworden (dus een ei gehad natuurlijk) Als je echt wilt weten of je een ei hebt of niet dan is het misschien een idee om eens te gaan beginnen met tempen Vruchtbaar slijm is overigens bijna hetzelfde als rauw eiwit, dus als je een rauw ei openmaakt. Bij mij was het niet zo dik als rauw eiwit, maar het is heel erg vergelijkbaar.
vorige maand had ik het heel duidelijk. Nu een aantal dagen voor mijn eisprong. En maar hel kort. Toch voor de zekerheid maar geklust.
Ja dat d8 ik dus ook... haha,ik kan het onderscheid niet meer aangezien we om de dag klussen , weet ik niet hoe het eruit ziet
Ik had vorige maand echt heel veel slijm. Eiwitachtig spul (rauw eiwit). Maar deze maand amper wat, maar wel een hele duidelijk voelbare eisprong. Vorige maand voelde ik juist helemaal niets.
Dus het verschilt enorm... en je hoeft geen slijm te hebben als je eisprong hebt , ik las als je geen /weinig slijm hebt dat de zaadjes niet goed kunnen zwemmen om zo naar het eitje te gaan..
Goeiemorgen, voor zover ik weet heb ik ook nog in geen 1 ronde dat slijm gehad, wel dat waterige natte maar nog nooit rauw eiwit. Zo zie je iedereen verschild weer.
Volgens mij heb ik dit ook nog nooit gehad....Wel wat jij zegt Beverly. Nou, toch maar eens beter in de gaten gaan houden!
Je baarmoeder maakt dat slijm aan volgens mij toch? Dus het hoeft er niet beslist uit te komen denk ik..? Als het er maar in zit zodat het vruchtje zich goed kan hechten, toch?
Hoi Sha, ik ben deze ronde zwanger geworden, ei waarschijnlijk op dag 30. Ik heb mijn eisprong niet gevoeld en ook geen slijm gehad. Toch hebben de zaadjes hun weg gevonden. Wel of geen slijm zegt dus eigenlijk niets! Het evrschilt per persoon en soms ook nog eens per cyclus. Heb namelijk bij mijn eerste zwangerschap wel vruchtbaar slijm gehad. Het is erg handig als je het hebt, al verwarde ik het wel eens met sperma van een avond eerder. Hopelijk komt je cyclus gauw weer op gang, of nog beter, heb je net als ik al je ei gehad en ben je zwanger. Succes!
Ik had op google gezocht , daar stond over dat je juist slijm in de periode dat je vruchtbaar bent aanmaakt zodat je de zaadjes goed kunnen zwemmen en hun doel kunnen vinden.. met of weinigs slijm gaat het moelijk .. toen d8 ik hmmm ok dus geen slijm = geen ei? haha maar zoals ik lees zijn de meningen verdeeld wat erg goed om te horen is!
Hoi , erg leuk om te lezen hoef ik mij geen onnodige zorgen te maken ,het internet geeft af en toe teveel informatie haha, ja idd dus ik verwar slijm (als ik die heb) met sperma dan weetje het niet en zie je het niet.. ja ik hoop het ook ,alhoewel ik nu gwoon denk ,ik word ongi! geen stress en geen genadenk haha.
Ik ben 11 keer zwanger geweest waarvan 10 x met de slijmmethode zwanger geraakt. Sinds mijn 8e miskraam vorig jaar had ik geen slijm meer maar wel een eisprong. Dus het zegt in mijn geval niets! Ben inmiddels alweer 23 weken zwanger
Hoi , ja ik maakte mij gewoon weer onnodig weer gek , van waarom zus en zo, ik lees nu goede verhalen en meid gefeliciteerd!