Mijn doel is mezelf kunnen zijn in welke situatie dan ook. (wordt hard aan gewerkt) Meer vanuit gevoel proberen te leven in het nu. En dan denk ik daar wel eens aan als ik weer eens gehaast naar huis fiets van mijn werk terwijl ik eigenlijk alle tijd heb. Geniet toch even van de mooie natuur en de buitenlucht denk ik dan! Ha ha! En ik wil mijn webwinkel starten binnenkort met de vrolijke badjassen en pyama's en daar ook mee op beurzen staan en een parttime baan waar ik iets commercieels doe, want die administratie hangt me de keel uit! Oh ja en altijd positief proberen te blijven!
Mijn doel in mijn leven is 5 jaar geleden nogal drastisch veranderd. Ik ben heel erg ziek geweest, heb meerdere keren op het randje gelegen. Toen is mij verteld dat ik hoogstwaarschijnlijk geen kinderen kon krijgen. Nu ben ik hoogzwanger van ons tweede wondertje en een van mijn doelen is het opvoeden en genieten van mijn kinderen. Verder is 1 doel van mij, mensen met dezelfde ziekte (ziekte van crohn) zoveel mogelijk helpen en steunen. Ook mensen met een stoma, zoals ik probeer ik zoveel mogelijk te steunen door mijn eigen verhaal. Ik hoop dat ik iets aan het taboe van diarree en stoma´s kan veranderen. 1 doel heb ik gelukkig al bereikt en dat is kinderen krijgen. Toen ik de stoma kreeg werd er gelijk gezegd "geen kinderen, dat is niet mogelijk". Ik ben 3,5 jaar geleden via een keizersnede bevallen van ons zoontje en toen ik gelukkig het protocol voor vrouwen met een stoma versoepeld. Er wordt nu niet meer zo snel nee gezegd tegen een kinderwens en vrouwen met een blijvende stoma. groetjes conny
Mijn doel: samen met mijn jongetjes een goed en harmonieus leven opbouwen en nooit, nooit meer afhankelijk van een partner hoeven zijn. De weg daarnaar toe is lang geweest, ik moest knopen doorhakken en consequenties aanvaarden. Maar nu ik eenmaal op weg ben kan ik alleen maar zeggen dat het goed is zo! Wat mijn doel daarna zal zijn weet ik nog niet, laat ik maar bij het begin beginnnen hé..
Relaxed leven. Hard werken, goed genieten. Niet in materiële zin, maar de komende jaren dichterbij familie zijn, wat opbouwen. (Hopen dat de huizenmarkt niet instort, maar daar gaan we niet van uit ) Daarna emigreren naar Noorwegen, met een of twee kindjes, hopelijk met een bescheiden kapitaal. Daar heerlijk genieten van de natuur, van de sneeuw, de rust en alles. Verder doel, voor zover het een doel kan zijn: gezond blijven, geen gesodemieter in de familie, dat soort dingen.
Mijn doel is persoonlijk geluk! Materie doet me niks...dit alles kan me gestolen worden! Als ik (op welke manier ook) gelukkig ben met mezelf dan heb ik mijn doel bereikt!
Ik heb momenteel geen doel Ja ik hoop toch wel snel met mijn vriend voor een kindje te gaan maar dat zit nogal moeilijk nu, en af en toe word ik er zwaar depri en chagerijnig van. Ik hou het maar een beetje bij mijn vrijwilligerswerk en wat in huis rondscharrelen en proberen rustig te blijven. *ZUCHT* Edit: conny,,respect voor jou!
Mijn doel is het volgen van Jezus, in alles wat ik doe eigenlijk. In de manier waarop ik met andere mensen om ga bijvoorbeeld. Mn kinderen goed opvoeden. Blijven werken aan mn huwelijk. en nog veel meer
Ik wilde altijd orthopedisch chirurg worden (bij dieren), maar nadat ik dierenarts werd ben ik mijn man tegengekomen en zijn we getrouwd en hebben vrij snel een kind gekregen. Toen ben ik mijn doelen gaan bijstellen, omdat ik lichamelijk en geestelijk uitgeput raakte (veel stress op werk, bekkeninstabiliteit, problemen met 2 rugwervels, heftige PPD waarvoor ik veel therapie krijg en medicatie). Maar ook vanwege mijn kindje met astma en een man met een aantal ernstige lichamelijke klachten. Ik ben gaan inzien dat carriere niet alles is en dat hard werken op zich goed is, maar alleen als het niet ten koste gaat van jezelf of je gezin. Ik kon het werk niet meer aan en zit al 2 jaar in de ziektewet. Mijn koers is gewijzigd en ik ga weer studeren, iets wat echt een passie is en ik ga mij op die manier verdiepen in Oosterse geneeswijzen zoals acupunctuur. Ik wil mij verder persoonlijk gaan ontwikkelen, grenzen leren stellen en beter met stress omgaan, zodat ik sterker in het leven sta. Dit alles wil ik mijn zoontje ook gaan bijbrengen, zodat hij zich kan ontwikkelen tot een evenwichtig persoon die sterk in het leven staat! Ja, dat is mijn doel! Groetjes, Emma
mijn doelen in het leven is mezelf en me ventje gelukkig maken. Dieren helpen , heb een knaagdieropvang
Mijn doel in het leven is om als oude vrouw met een glimlach deze wereld te mogen verlaten.. Wetende dat mijn 'zijn' door zal leven in mijn nabestaanden
Mijn doel is om juist geen doelen te stellen. Ik probeer het leven zoveel mogelijk te nemen zoals het komt. 'Go with the flow'. Al strookt dat niet altijd met mijn controlfreakerig gedrag, maar dat terzijde Over het algemeen probeer ik wel zoveel mogelijk in het nu te leven. Ik denk bijvoorbeeld nooit: over 5 jaar wil ik dit of dat bereikt hebben. Want als dat dan niet lukt word je een teleurgesteld mens die de lat misschien altijd te hoog legt. Er zijn natuurlijk wel dingen die ik graag zou willen doen in mijn leven. Een huis in het buitenland na mijn pensioen, verschillende cursussen volgen, een rigoreuze carriereswitch maken. Maar ik doe op dit moment niets om daar naartoe te werken. En als die dromen niet uitkomen zal ik er ook geen seconde van wakker liggen. Niet alles hoeft namelijk te lukken in mijn leven. Alles is goed zoals het komt...
een van onze grote wensen is bijna bereikt, een mooie baby van ons samen! En verder is ons doel om ooit (hopelijk niet te lang vanaf nu) te verhuizen naar een plek waar meer ruimte is voor de kleine en onze huisdieren en onszelf natuurlijk, een boerderijtje met een stukje grond waar onze toekomstige kids nog boomhutten kunnen bouwen enzo En veel plezier hebben in mijn werk... best veel eigenlijk
mijn doel is om elke morgen op te staan en dankbaar te zijn voor de positieve dingen in mijn leven, zodat ik vandaar uit me kan concentreren om nog meer positieve dingen in mijn leven te krijgen. in het verleden was ik elke dag bezig met dingen die ik niet wou, waardoor ik alleen maar negatieve gedachten had, het positieve viel in het niet. door me nu op het positieve te concentreren voel ik me veel beter
Daar sluit ik me helemaal bij aan. En zorgen dat mijn kinderen zo veilig en gelukkig mogelijk opgroeien.