@Alieke, Heb even je foto's bewerkt. Lijn van de nub loopt omhoog, dus ik blijf bij een jochie Bekijk bijlage 144501
Voor zover ik weet hoeft t bij een meisje echt niet helemaal horizontaal te zijn... Maar in een hoek minder dan 30-40 graden.... Ik blijf iig bij een meisje bij Alieke
@Kristel, bij een meisje wijst de nub horizontaal of naar beneden (kan meer of minder dan 30 graden zijn). Bij een jongen wijst de nub omhoog (kan ook meer of minder dan 30 graden zijn). Deze nub wijst omhoog (wel minder dan 30 graden), dus een jongen
Hmm, nouja ik ben geen "expert", ik heb t gewoon van deze website (en hier staat dus wat ik ook zei, helemaal onderaan de pagina) Embryo Development external genital sex organs - angle of the dangle boy or girl ultrasound gender scan - Baby2see Overigens was de NUB bij ons meisje ook een beetje omhoog, maar dus idd wel in een hoek kleiner dan 30 graden (zie bewerkte foto hieronder) (Wil geen discussies voeren oid hoor, jullie zullen het wel weten Maar van wat ik tot nu toe allemaal gezien/gehoord/gelezen heb vind ik het een beetje kort door de bocht om te zeggen: Omhoog is jongen, plat of omlaag is meisje )
@ rogijuli nee ik ben al 17 weken op die echo heb een tijd geleden mijn nub foto geplaatst en toen was iedereen overtuigd van een jongen omdat het een echte jongenssnub was enz.. en afgelopen keer d8 de vk tog een meisje aan de hand van die echo maar durfde er niet 100% agter te staan
dat duurt nog lang he hier donderdag al, net voor de pasen is wel leuk om te laten zien. en hebben de mogelijkheid om het op dvd te laten zetten precies 12 weken http://www.mijnalbum.nl/Foto-H6XNDN8B.jpg 11weken en 5 dagen http://www.mijnalbum.nl/Foto-PIWM8KCQ.jpg
oke dan spannend jaa duurt inderdaad erg lang vooral omdat je erop w8 dan gaan de dagen niet snel genoeg hihi
achja hier vandaag oma jarig, morgen al zondag, maandag oudste naar school dinsdag ook en woensdag komen schoonouders tot 2de paasdag. dus dan gaat de tijd wel snel haha
jazeker! heb met 15.6 pretecho gehad die heb ik in het andere topic geplaatst Geen nub topic hopelijk nu wel duidelijk te zien, alhoewel ik eigenlijk veels te nieuwsgierig ben had eerst gezegd ik wilde het niet weten haha
@Moui: Meisje! @Bloem86: Neig ook naar een meisje, maar twijfel wel doordat het ruggetje vrij bol ligt... Dus ik zeg 60/40 meisje/jongen
hallo, ik kom even binnenvallen. Willen jullie eens kijken naar mijn echo van 13 weken en 1 dag? Wat zou het zijn