RoGiJuli & Kristel; Thanks voor t kijken! Het is inderdaad een lastige maar ik vind (en ook op in-genger) vinden ze de nub erg dik voor een meisje dus twijfelen ze. Bij een meisje heb ik tot nu toe vaak gezien dat hij platter en vlakker (streep achtig) is. Het blijft spannend dus Kan niet wachten!! Bloem; Jongen!!
Hoi! Zouden jullie misschien ook nog naar deze foto willen kijken? Weet namelijk niet of dit nou de nub is.. Thanks!!! (Ben hier trouwens 11 weken en 6 dgn zwanger)
Jammer, maar t is idd wel een mooie foto! heb er nog eentje...misschien dat hier wat op te zien is??? Iemand anders nog ideeen?? thanks in ieder geval!
Hey meiden! Kom ff melden dat iedereen het goed had behalve meidenhuis. We krijgen een BOY Zo leuk!!! Heb ik er straks 2 !!! Ik ben geen nub exper maar heb me behoorlijk verdiept de afgelopen 2 maanden!!! Dus ik kom ook een gokje wagen @ Vkan volgens mij is dit zeker wel een nub en heel duidelijk een jongen @ ZZje ook zeker een hele mooie jongensnub!! @ Bloem ook een Boy!!! @ Marloes een meisje!!! @ Asmama, ik denk toch echt een jongen hoor!!!! Ik heb een echo gehad met 17 weken 3 dagen en duidelijk een boy en bij jou zie ik het zelfde beeld af en toe Hoop dat je snel duidelijkheid krijg!!!
Dank voor het gokken! Heb al een hele lieve meid, zou leuk zijn om er ook nog een zoontje bij te krijgen !..maar gezondheid natuurlijk boven alles!
bedankt voor jullie reacties!! ik ben zo nieuwschierig naar het geslacht van ons kleintje! de 27e een pretecho en gaan we nog eens kijken..
Ben ik weer!! Zit heel vaak via mn telefoon op zp, maar die kan ineens geen plaatjes meer openen. Nu is de pc aan dus ik ga even nubben voor jullie Nikkie Je kindje ligt er helaas niet goed voor. Daanquinty Als het echt de nub is die ik zie dan zeg ik jongen, maar niet geheel overtuigd Quincylady Ik zie geen nub op je echo helaas! NoeksMV2 Dat wordt geen nub meer genoemd met 14.2 weken. Het kindje ligt een beetje scheef, maar als dat het geslacht is dan kan het alleen maar een jongen zijn met jouw termijn haha Marloes meisje Januari Ook jouw kindje ligt eigenlijk te scheef, maar omdat ie zo omhoog staat zeg ik jongen Kim Te kleine foto's en die andere te onduidelijk...sorry Kristel Dat bij jouw kindje de nub iets omhoog LEEK te liggen komt omdat je kindje scheef lag Rogijuli Ken ik jou? Zzje Niet de gehele nub is te zien..
Hoi! Bedankt voor de reacties. 2 zeggen dus een jongen en een zegt dat het niet te zien is. Ik denk zelf een meid, want tijdens de echo zag ik 3 witte streepjes tussen de beentjes. Spannend. Nog iemand die een gokje wil wagen??
Zzje Op de eerste is de nub niet in zn geheel te zien, op de tweede is het me niet duidelijk of het de nub is. Zo ja, dan is het idd een jongen haha. En die drie streepjes zeggen nog helemaal niks nu helaas. Bekijk mijn echo's maar eens in het topic "huh verwarrende echo". Duidelijk meerdere malen 3 streepjes gezien en toch is het hoogstwaarschijnlijk een jongen.Als de beentjes wat bij elkaar zitten krijg je ook drie streepjes te zien en ook het balzakje kan 3 streepjes vertonen. Heb je een foto van onderaf voor me om te kijken?
Januari Ook jouw kindje ligt eigenlijk te scheef, maar omdat ie zo omhoog staat zeg ik jongen Lottie: Bedankt voor je reactie! ik dacht juist dat dit een super goede nub foto was! Ben je niet overtuigd van een jongen? Jammer dat je op je phone de foto's niet meer kan openen, trouwens!!
Januari nou TE scheef is idd weer overdreven, maar wel iets scheef haha ja denk wel jongen! Snap ook niet waarom ik ineens vraagtekens krijg ipv plaatjes
Ik denk ook een jongen Misschien dat ze dit site aan het aanpassen zijn en dat je daarom de foto's niet kan zien!? In het onderwerp 'over de site' stond al een paar keer een onderwerp over het bekijken van ZP op je mobiel of i-pad....
@zzje: Neig meer naar een jongen, maar durf t niet met 100% zekerheid te zeggen. ik zeg 75% jongen @vkan: Duidelijk jongen!
Wil iemand ook even naar mijn echo kijken ik weet niet of er een nub op te zien is, deze is van 10 weken.