een nub dat met 12/13 weken in meisjesstand ligt, kan erna nog altijd omhoog gaan. hoop dat ik dat zo goed verwoord
@Eef76, Jammer dat ik toen nog niet terug op de site was, want ik heb je echofoto even bewerkt, en ik had een jongen geroepen (zie licht omhoog buigende nub)! Maar gefeliciteerd met je jochie in wording Bekijk bijlage 145812
Hoi! Eindelijk kan ik hier ook iets plaatsen! Wat zeggen jullie van deze foto? Is van vandaag met precies 14 weken. Ik denk zelf te zien dat het een meisje is. Maar ik weet niet of dat waar ik naar kijk, of dat echt de NUB is. Leek he
@Annedore, sorry maar ik haal de nub er niet uit! De kwaliteit van de echo is ook vrij onduidelijk, dus dat werkt niet mee helaas
@Rogijuli: Jammer. Foto is idd niet erg duidelijk. Maar ja, moet 't er maar mee doen. Eigenlijk willen we het geslacht ook helemaal nog niet weten, maar ben toch wel nieuwsgierig
hoi allemaal nu ben ik zelf ook wel heel nieuwschierig wat jullie denken. ik hoor het wel liefs priske
Pfffff nou weet ik het wel Ik doe het sowieso voor de Lol ben geen expert en liet Vonnie zien hoe IK het bekeek maar ben niet de enige die de nub regelmatig ook fout heeft maar dat ter zijde...... @Vonnie sorry meid ik heb het niet goed gedaan de strepen volgens de meiden hier, maar zo bekijk ik het dus hahaha (ps het is dus niet lullig bedoeld voordat mijn berichtje eventueel verkeerd geinterpreteerd wordt )
Thanx allemaal voor jullie reacties die by my gegokt hadden, ik heb een extra echo laten doen, alleen voor geslachtsbepaling, & wy krygen een meisje!! Willen jullie zo lief zyn en by myn vriendin Priske1984 ook eens kijken, ze is zo benieuwd naar haar kleine wondertje!
Haha, als je zo die lijnen erbij ziet RoGiJuli ... dan buigt idd iets omhoog! Op deze site heb ik 2 reacties gehad. Maar op de amerikaanse site zeker wel een stuk of 15, en allemaal meid!!
Graag gedaan meis, en ik kan zeggen dat het ook echt super gewelidg is (jongen vast ook die krijg ik nu, maar nog geen ervaring mee ) Leuk dat je het even hebt laten weten!
leuk proudmammi! gefeliciteerd, zag dat ik het goed had ik heb tot nu toe 3 fout en 2 goed. dus expert ben ik niet bij priske zou ik zeggen meisje, voor mijn ogen vind ik ruggegraat en nub gelijk lopen.
@Priske: Ik vind t een lastige om te zeggen "duidelijk jongen/meisje". Maar ik neig iets meer naar een meisje, dus daar ga ik voor Ik heb ook t idee te zien dat de rug gelijk loopt met de NUB.