Hoi lieve mensen van het nub-topic ! Jullie hebben van de week ook voor mij 'genubbed' en kwamen allemaal op een jongen uit! Vandaag was de geslachtsecho en ZE is een ZIJ!! Drie streepjes hamburger!!! Liefs, Janneke
Lovingmom gefeliciteerd! Janneke heb je een foto van dat hamburgertje? Hier nl. ook een hamburgertje maar echoscopist zegt nu toch jongen
Ze zwaait! wat schattig. Zie zelf geen duidelijke nub. Kan ook niet wachten tot wij weten wat het is. Iedereen zegt bij mijn echo ook jongen! Dus ben erg benieuwd.
Hier de foto van de echo van vanmiddag! Het is volgens de echoscopiste dus geen jongen, maar een meisje! Als ik het vergelijk met de foto's van mijn oudste dochtertje ziet het er idd hetzelfde uit! Liefs, Janneke
Hallo meiden. Ik klets hier normaal niet zoveel mee maar heb een vraagje aan jullie! Wij hebben gisteren een echo gehad met 14weken en 6 dagen. Mijn vriend wil het geslacht niet weten en ik vind het leuk om een beetje te speculeren. Op de 1e foto denk ik middels NUB een jongetje. Op 2e foto denk ik eerder meisje door de streepjes. Willen jullie mij vertellen wat jullie denken? Liefs Evi http://94.100.114.129/1293600001-1293650000/1293643001-1293643100/1293643014_5_ApsI.jpeg http://94.100.114.10/1292650001-1292700000/1292691401-1292691500/1292691482_5_Zj4N.jpeg
Volgens mij het is het geslacht niet te zien. Aangezien je "praktisch" 15 weken bent, heb je volgens mij een shot van onderen nodig. Het uitsteeksel wat je op foto 1 denkt te zien is volgens mij een deel van het bovenbeen botje
Haha ik merk het al... dat wordt echt wachten tot de kleine er is. Ik vind het ook onduidelijk hoor. Zeker met die tweede foto erbij, dat lijkt weer meer op een meid.
Dat is niet helemaal waar wat je zegt, mijn echoscopiste kon dat namelijk wel ook via de zijkant maar goed ik vertrouwde haar er natuurlijk ook op dat ze het wel wist...ik denk een jongen...maar ik ben geen echoscopiste Ik had mijn echo trouwens met 15.0 wkn en een zpvriendin van mij is ook naar haar gegaan en zij is met 14.5 wkn geweest en ook een jongen trouwens!
@Puckpinda: Volgens mij is t idd geen geslacht wat je ziet op de 1e foto (op de 2e foto sowieso niks te zien qua geslacht) maar een stukje van t bovenbeentje. Ben bang dat je dus idd moet wachten tot de bevalling.... (maar daar hebben jullie samen voor gekozen toch? Anders kun je altijd nog een keer tijdens een volgende echo (pretecho bijv) vragen of ze t geslacht op willen schrijven zodat jij t alleen weet...)
Bedankt voor alle reacties! Het is puur dat ik het speculeren leuk vind hoor. Als mijn vriend het perse niet wil weten vind ik het ook leuker om geen 100% juist antwoord te hebben. Was benieuwd wat jullie ervan maakte
echo van 18 weken en 4 dagen wat denken jullie ?? 9 mei krijg ik mijn 20 weken echo op een andere praktijk en dan vraag ik het nog een keer horen we het van een ander
Daarom dacht ik ook ik doe een GOK maarumm indd nooit van 100% uitgaan op forums hoor en al helemaal niet in nub-termijn of vroeg termijn..ik heb inmiddels veel nubs gezien en sommige waarbij je zowat zou zweren dat het een meisje was en was toch een jongen of andersom,,,,maar het blijft leuk
Puckpinda bij mij is ook alleen vd zijkant gekeken met 15.4 weken en zag je ook t geslacht. Ik denk ook jongen bij jou!
ja ik denk het ook terwijl die vrouw zei dat het een meisje is en dat ze het duidelijk kon zien en dat er verder nix tussen hang maar ik vraag me dan af van wat is dat middelste sreepje dan ? maar ik neem een woensdag de foto mee naar de verloskundige misschien weet zij wat het is en anders wachten tot 9 mei voor de 20 weken echo en dan vertellen we het aan iedereen