@ rogijuli...wil jij ook eens naar mijn echo kijken! is van 12 weken...vrijdag heb ik de geslachts bepaling dus ben benieuwd...
@Citta: Echt een meisje hoor @FemkeKeesje: Durf t niet te zeggen... Weet niet zeker of ik wel een nub zie... @Miepske: Meisje! @Daanquinty: Bij jou zeg ik ook Meisje
@Citta !! En ben je al bij de VK geweest ??? Heb je al duidelijkheid over het geslacht ??? Ben heel benieuwd
Hoi meiden! Zaterdag is het zover, dan mogen wij (hopelijk) zien wat er tussen die benen zit Ik had mijn foto al een keertje geplaatst maar niet goed bijgehouden wat iedereen gokte Dus opnieuw een de echo foto's van 12+1weken en nu houd ik het netjes bij
RoGiJuLi: Ik ben geweest bij de vk en ze kon eerst er nog nix van zeggen ze twijfelde en toen zei ik van nou zeg het maar gewoon wat je als eerste denkt toen zei ze van een meisje ze zegt maar wacht toch even die 20 weken echo af dat geef je meer zekerheid meisjes kunnen nog jongens worden maar jongens kunnen niet meisjes worden zeize in eens ze zegt bij jongens zijn er ook 2 streepjes te zien maar die in het midden moet dan uitsteken en dan soort paddelstoel vorm ze had het even getekent op papier en bij mij echo stak er ook wat uit dat gaf ze toe maar geen paddelstoel vorm meer een puntje dus ken goed de clitors zijn maar nogmaals zeg ze wacht de 20 weken echo af als die zeggen ook meisje ja dan zijn er al 3 veschillende mensen die het zeggen dus dan is het zo ach voor dat wij het weten is het maandag 19:00uur en dan laat ik je weer weten maar ik ga er al vanuit dat het een meisje is heb al paar dingen gekocht van ducky beau via internet hwaaa
Hoi Dames, Hier ook nog steeds geen echte duidelijkheid over het geslacht. Er werd 5 x een meisje gezegd in het NUBtopic, en de gyn heeft nu 2 x met twijfel ook een meisje gezegd. Maar dus nog steeds geen zekerheid.. 17 mei en 19 mei weer echo's.. Duimen dat de kleine goed ervoor gaat liggen. Nog even spannend dus.. Gr Worstenbrood..
@Issa, geen nub te zien helaas @Alieke, ja hoor, tis nog steeds een jongensnub @Citta, stom van mij, maar ik ben eigenwijs en blijf bij een jongen!! @Worstenbrood, jammer nog geen duidelijkheid! Ach 1 ding is zeker, na de geboorte weet je het in ieder geval wel zeker
Hallo ik ben hier nieuw en weet niet zo goed hoe dit werkt maar mijn vraag is kennen jullie al op deze echo zien wat het word?? want ik heb een beetje mijn twijfels Groetjes kat
@Katjesdrop, hoever ben je op deze echo ? Als je tussen de 12 en 14 weken bent, dan zeg ik een Jongen!!
Ben heel benieuwd of iemand weet te zeggen wat dit lieve ukkie in mijn buik zou kunnen zijn (11w, 3d op deze echo)!
11 weken en 3 dagen is eigenlijk nog te vroeg. Pas vanaf 12 weken gaat hij in zijn definitieve stand staan (de nub). De nub is wel te zien (heel goed zelfs) maar hij staat parallel aan de ruggegraat! Dit zou een meisje kunnen zijn, Maaaarrrrrrrrrrrr er bestaat ook nog 50% kans dat hij de komende dagen omhoog gaat staan en het dus een jongen is. Ik durf dus geen uitspraak te doen op basis van deze echo.
Wij weten inmiddels wat het geslacht van ons kindje is en iedereen heeft het goed geraden op onze overduidelijke nubfoto's: We krijgen een jongen! Hier nog even de 2 foto's van 12 weken en 3dagen: