Het heeft geholpen!!!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 25 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

De anti snurk keel en neusspray!! Ik hoor geen boormachine meer!! Alleen de rustige ademhaling van mijn man. Man man man wat ben ik blij want die vent kan snurken!!!! Ik kon er echt niet van slapen ( nu ook niet maar goed ben nog niet zo lang thuis van werk) gisteren was ik dat gesnurk zo spuugzat dat ik vanochtend opzoek ben gegaan naar anti snurk middeltjes. Bij de kruidvat de eerste en de beste gepakt en hield nog beetje rekening met een enorme teleurstelling als het niet zou helpen maaar het helpt!!!!!!

Jeeeeey

2. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Serieus?!!!!?
    Ik heb nu namelijk ook weer moordneigingen!!!!!😡
    Maandag maar is opzoek!

3. muis26

muis26 Fanatiek lid

ohhh ik ga m ook halen...... ik moet ook vaak zagend de nacht door..... vreselijk.. ik bezorg hem regelmatig blauwe plekken omdat ik ZO geirriteerd raak dat ie weer een bonk krijgt van me :)

4. oxbow

oxbow Niet meer actief

ohh dan ga ik het morgen ook halen, dan is alvast 1 probleem van het niet kunnen slapen opgelost.

De andere 2 zijn wat lastiger, want dat zijn namelijk de kids :D

5. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ja hier ook standaard in huis :D:D:D:D

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

hier werkt het niet en mn vriend slaapt niet als hij dat gebruikt

7. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    heb her hier ook wel eens gebruikt bij mn vent, maar dat resulteerde in hele harde ggggggggg geluiden ipv snurken. was ook errug irritant!!!!!! hier heeft anti snurk kussen meeste effect, en het scheelt ook of hij alcohol op heeft, en of hij moe is (dan snurktie dus meer..)

8. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Uhm, mijn man is de laatste tijd "chronisch" moe! Vandaar dus! En ik slaap lichter en hoor meer door zwangerschap! Hier ook o snurken of ghggggg/ kkkkkgggg geluiden en die zijn idd ook zeer irritant!

9. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ja hoor het heeft echt geholpen, hij zei wel dat die keel spray niet echt een spray was en te ranzig voor woorden is. je moet het ergens achter in je keel spuiten en dat wordt dan eens oort schuim ofzo en dat moet je inslikken maar hij kreeg er echt kotsneigingen van:)

10. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Nou, ik vind dat mijn man dat best voor mij mag over hebben! Ik heb de laatste 29 wkn ook regelmatig kots neigingen gehad wat niet alleen bij neigingen bleef trouwens!
    Daar naast zal ik overdag dan ook vriendelijker tegen hem zijn dus in feite een win-win situatie! :)

11. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Wat heb je precies gekocht dan?? Hier heb ik laatst zo'n neusklem gekocht om snurken tegen te gaan. Maar manlief houdt het niet langer dan een half uur uit met zo'n ding in z'n neus. Tsss!! En ik slaap al 2 jaar met oordoppen in: alsof dát zo lekker slaapt!! :x

12. Ik ben wel benieuwd welk product het is??

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ohw die moet ik ook maar eens gaan halen dan; ik word hier dagelijks gek van die houtzagerij naast me... ;)

Deel Deze Pagina