Ik ben gisteren geweest. Ik vond het echt te druk. Ik houd daar gewoon niet van. Ligt aan mij hoor! Ik irriteer me aan iedereen. Aan de trolley's aan de 60+ers die echt slenteren. Aan mensen die midden in een pad stil gaan staan. Ik heb evengoed een leuke dag gehad hoor, maar ga denk ik niet nog een keer. Meiden die op echo gaan, veel plezier!
Zou sowieso niet doen op de beurs, kan je beter bij een echo bureau laten doen. Dan nemen ze echt de tijd voor je en geen drukte om je heen plus het is gewoon mega duur. Ik ga maandag lekker rustig bij echo bureau zonder dat mensen mee kunnen kijken. Wat drukte betreft dat weet je toch als je naar zo een beurs gaat? en parkeren zou ik ook sowieso niet doen daar met de trein is beter doen mijn ma en ik ook elk jaar...
Haha over de trolleys gesproken: bij mij irriteerde iedereen zich aan mijn kinderwagen Ach, ik zei iedere keer als ik tegen iemand aankwam (lees: wanneer iemand zonder kijken een stap achteruit deed) gewoon netjes en glimlachend sorry en dan kon er vaak wel weer een mager lachje vanaf Mijn man zei al: we kunnen beter de buggy meenemen. Ik vind mijn kleintje alleen nog even te jong om zo lang in een buggy te 'hangen'. Vorig jaar vond ik het trouwens leuker! (Toen waren we maar met zijn tweeen en deden we inderdaad ook zo'n echo bij baby in beeld... Nu hadden we twee kinderen van acht jaar en eentje va tien maanden bij ons). Wel vreselijk gelachen om mensen die echt aan het dringen waren bij de proeftentjes op de hhb.
Ik ben ook gisteren geweest en ik denk er precies hetzelfde over Een Ikea op zaterdag is al slecht voor mn gemoedstoestand, kan je nagaan hoe chagrijnig ik was door de drukte op de beursen!
Ik had zelfs ruzie bij binnenkomst al met zo'n fossiel met een trolley. de roltrap liep bovenaan vol door die pokkedingen. Ik zat er tussen en iedereen botste op elkaar grrrr.. Zo'n stom wijf achter me, 'dan moet je duwen, ik kan er niet door met mijn karretje'. Mijn vriend: ' dan moet je dat karretje thuislaten!' Erger en me dood aan
Ik ben vandaag geweest en vond het leuk! Wel heel druk.. Maar we waren heel vroeg dus toen viel het nog mee. Ook nog even huishoud beurs gedaan en nu kapot
Hoe duur is zo'n pretecho op de 9 maandenbeurs? Ik zelf ga morgen..! Heb er heel veel zin in Doe mee aan een presentatie zo rond kwart 5 ben benieuwd
Wat voor presentatie? Ik ga ook morgen! Pretecho is 75 euro voor 10-15 minuten, en zo te lezen zit het al behoorlijk volgepland. Ik was ook niet van plan daar een echo te laten maken, vind ik veel te duur en veel te onpersoonlijk. Ik doe ze op m'n gemak bij Babyview... Liefs Monique
Wij gaan morgen en ik zit ook nog eens in een rolstoel, dus ben benieuwd. Ik heb kaartjes gewonnen, dus als het niks is, dan gaan we gewoon weer weg. Heb er wel veel zin in en we gaan vroeg, dus ik hoop dat het dan nog mee valt.
Hoi hoi, Ik kom er ook net vandaan. Vond 't 'n beetje tegenvallen. Veel dezelfde standjes. Veel te druk. Zeker lastig die mensen met trollys, moest echt kijken waar ik liep, want je valt gewoon over die dingen heen het zijn JUIST zij die moeten uitkijken, maar nee...ze lopen gewoon zonder te kijken door de menigte heen! Voor een tweede keer niet herhaalbaar, was leuk om een keer mee te maken. Ik las net iemand die zei dat het erg duur is, ja vond ik ook. Ik heb eigenlijk bijna alles al en dan ga je naar zo'n beurs voor aanbiedingen of "nieuwe"dingen (ideen). Ik heb er uiteindelijk alleen maar de 5 pakken luiers van kruidvat gekocht voor 10 euro en een chocoladepiemel (voor mijn moeder hahaha). Ik heb niet mijn buik laten beschilderen (liep namelijk met een jurk, beetje lastig ) 3d echo heb ik ook niet laten maken, heb alles al zo goed kunnen bekijken bij de 20 weken echo dat ik een 3d echo overbodig vind dan en duur ook nog is. Verder hebben we nog wel Gerard gezien, haha...En voor wat betreft de huishoudbeurs...de stroopwafels mmmm echt een aanrader!
haha ja die stroopwafels heb ik ook gehad heeeerlijk..! at men vingers er bijna bij op haha ik heb gerard niet gezien maar amanda wel van de gouden kooi, sta ik ook nog mee op de foto..
Ik kom er net vandaan, vond het leuk, maar ontzettend druk, als je ergens wat wou drinken moest je gewoon op de grond zitten omdat er geen plek was Mensen stonden indd stil midden in de paden, en een uur in de rij gestaan om te pinnen, en voor het toilet.. niet voor herhaling vatbaar dus
Ja op die WC was het ook super druk! En sommige mensen gingen ook voordringen :O Dus op een gegeven moment me schoonzus van, zwangere vrouw aan de kant..!
Ik ben ook vandaag geweest, mén, wat een enorme drukte. Wel wat leuke dingetjes gekocht, maar na een paar uur was ik echt helemaal versleten. Mijn beste vriendin en ik wilden onze buik laten beschilderen, maar bij binnenkomst zaten ze al helemaal vol tot 18.00 uur. Jammer, want eigenlijk gingen we wel een beetje daarvoor. Naderhand nog eventjes over het 'culinair'-plein van de huishoudbeurs gelopen, maar daar was het helemaal een gekkenhuis. Nee, leuk om eens een kijkje te nemen, maar ik ga zeker niet nog een keer.
ik heb t er wel naar me zin gehad leuke woezel en pip spulletjes gekocht en zo'n draagdoek... moesten idd op de grond zitten mety ons broodje maar toen ik eenmaal zat zat ik wel lekker ook. ik heb geen last gehad van de mensen met trolly's ik had er zelf ook 1 en die was helemaal vol