Hallo allemaal! Ik ben geloof ik erg blij, omdat ik denk dat ik zwanger ben! 3 dagen voor mijn NOD (uitgaande van een 27 daagse cyclus, en niet de 31 cyclus) heb ik volgens mij een positieve test... Al is hij nog heel vaag, willen jullie eens kijken? Hij staat in mijn album! Liefs, Danielle
Inderdaad, doordat hij onduidelijk is (de foto, niet de streep op zich) is het erg moeilijk te zeggen. Als je een iets scherpere foto plaats kunnen we je misschien wat meer zekerheid geven.
Gefeliciteerd! Ik zie een streepje hoor Om een foto scherp te maken moet je de macrostand aanzetten op je camera. Die wordt (voor zover ik weet) altijd aangeduidt met een bloem-icoontje. Zo kan je van dichtbij foto's maken!
Flitser had ik al uitgezet... Het is een vaag streepje, maar een streep is een streep toch? Maar wil eerst een hele duidelijke test in handen hebben voor ik het geloof! Zal eens kijken of ik een bloemicoontje op mijn toestel heb... Kan het allemaal nog maar moeilijk geloven
Ben nu op mijn werk, dus kan even geen foto plaatsen! Kan het nog niet echt geloven, maar het lijkt erop dat het wel echt raak is! De 2e ronde, dus wel erg snel!.... even afwachten nog, wil wel een duidelijker test hebben. Maar tja, een lijntje is een lijntje hé?
Ik zie heel eerlijk gezegd alleen het testlijntje en niet het lijntje ernaast maar kan zijn omdat de foto wat wazig is. Pas alleen wel op met te vroeg testen voor je NOD...
Ja jeetje. Maar een positieve test is een positieve test. Ik ga er niet vanuit dat het fout gaat eerlijk gezegd... Tuurlijk moet je er rekening mee houden, maar als het goed is, ben ik nu in elk geval (denk ik) wel zwanger... Of denk ik nu erg naïef?
sommige vrouwen weten niet dat ze zwanger zijn geweest omdat ze geen test hebben gedaan en zijn gewoon ongie geworden omdat het vruchtje werd afgestoten. Dat je het nu al kan zien op de test is (ik niet trouwens, veel te wazig voor mijn ogen) heel positief voor jouw maar geeft geen garantie dat het goed gaat. Misschien wordt je wel ongie maar ik hoop voor jouw dat het weg blijft en goed gaat. Het kan fout gaan maar hoeft niet.
Nou ik zie dus wel (wazig) een tweede streepje meid, dus ik zeg heel voorzichtig gefeliciteerd En moed houden hoor, natuurlijk is er de kans dat het mis kan gaan maar niet van uitgaan hoor. Ik bedoel als je zo gaat denken dan kun je ook zeggen, tja het kan ook bij iemand die al 10 weken zwanger is of langer. Het kan bij iedereen mis gaan En jij test dan iets voor nod maar er zijn zelfs vrouwen die tot 6 dagen voor nod testen en dan blijft het allemaal goed gaan. Je zou over een dag of 3 met je NOD nog eens kunnen testen voor een duidelijke streep. Succes!
Ja, ik snap wel hoe jullie dat bedoelen idd. Maar daar wil ik liever niet aan denken, ga ervan uit dat ik zwanger ben, en dat de komende 9 maanden ook blijf... Zal idd zaterdag nog eens testen, dan moet het wel een heel donkere streep worden toch?
Gefeliciteerd je bent zwanger. Ik zie het streepje ook echt hoor! Meis als jij het gevoel hebt dat het goed zit dan zit het ook vast wel goed. Wanneer je ook test, garanties heb je nooit en als jij er een goed gevoel over hebt is dat alleen maar positief. Ik weet uit ervaring dat je gevoel het allerbelangrijkste is. Vertrouw erop en geniet er lekker van. Over drie dagen willen we de dikke streep op je test zien