daar heb ik van gelezen dat ze niet vals positief testen... dus goede hoop als je een licht streepje krijgt.. ovutesten weet ik niet.. die moet ik nog steeds gebruiken
Hoi Marjon, Mijn ervaring met zowel ovu- als zwangerschapstesten van Sensitest is alleen maar positief. Ik vind het een goed merk in ieder geval. Succes! Grt Vanilia
Hier ook alleen maar positeive ervaringen van de sensitest! Heb er steeds netjes mee getest, wat ook klopte! Een aanrader dus!
Hier ook goede ervaringen. Test al 2 weken met sensitest helaas negatief maar met die van de etos ook negatief dus betrouwbaar zijn ze wel.
hallo, ik had gister ovu testen besteld via sensitest en vandaag ontvangen maar ik heb zeer lange cyclussen en van tempen word ik ook niet veel wijzer loop hiermee ook aan de HA .maar vanmiddag dacht ik ff gewoon proberen zon testje en er kwam een heel licht 2de streepje.ZOU IK DAN TOCH EEN EISPRONG HEBBEN GEHAD? ik ging eral van uit dat ik waarschijnlijk geen eisprong heb ivb met die zeer lange cyclussen GROETJES
Hier ook prima resultaten mee behaald! @Vlindertje: bij mij kwam ook altijd minimaal een licht streepje op m'n ovutest. Sommigen hebben gewoon standaard meer lh. Ivm je lange cycli kan het helaas heel goed dat je geen ei hebt. Kijk eens in mijn album bij mijn oude tempkaartjes. Daar wordt je ook niet wijs uit. Ik bleek ook geen ei te hebben.
hoi tezz bedankt voor je snelle antw.ja ik ga er eigenlijk ook vanuit dat ik geen ei heb of krijg,zelf zit ik al te denken dat ik PCO heb waarschijnlijk.ga eind augustus weer naar de HA en dan mag ik mischien naar de gyn.mijn bloedonderzoek was goed maar ik ga ervan uit dat je PCO niet kunt ontdekken door een bloedonderzoek of wel? jou ovusticks van april lijken er toch echt op dat je een ei hebt gehad en ik zie dat je nu zwanger bent van harte gefeliciteerd. groetjes
@Vlindertje: die ovu-tests van april waren met gebruik van clomid. Ik heb idd PCO en mbv dit medicijn had ik dus na maanden eindelijk wél een eisprong Om pco vast te stellen heb je idd bloed nodig én een inwendige echo van de eierstokken.
Ik ben heel tevreden over de ovutesten van sensitest! Maar de zwangerschapstesten.... daar twijfel ik nog even over Ik heb al vaker hele superlichte streepjes gehad erop, binnen de afleestijd, dagen achter elkaar, maar uit bloedonderzoek bleek dat ik helemaal niet zwanger was, dit was vorige maand. Nu heb ik laatst een bericht naar sensitest gestuurd daarover met de vraag of die testen wel kloppen, of dat ze zoooo gevoelig zijn dat zelfs t kleinste beetje hcg wat iedere vrouw in dr lichaam heeft oppikken.. Even afwachten dus waar sensitest mee aan komt zetten als antwoord
He Dames, Bedankt allemaal voor jullie reacties ,hoop snel een positieve sensitest te hebben ! Ben er wel weer klaar voor en als nu dan wel op goede plaats gaat zitten ipv een bbz dan zijn we helemaal happy ! Liefs , M@rjon
ik heb een negatieve ervaring gehad met sensi zwangerschapstest. ik had halverwege me cyclus een positieve test....kon eigenlijk niet eisprong was nog niet eens geweest....maarja toch raar, dus een test gehaald van de apotheek, digitale CB en beide negatief. ik had dus een valse positieve test....voor mij NOOIT meer sensi !
ik ben ook niet happy met sensitests, vind ze heel onduidelijk. vorige maand vage streepjes, terwijl ik nota bene ongesteld was! voor mij dus geen sensitests meer.