Ik vind m leuk! Enige waardoor ie nog leuker zou zijn (mijn mening ) is als de achtergrond wat waziger zou zij zodat de uberschattige lammetjes en mama schaap er wat meer uitspringen
Hmmm.. Ik weet t niet.... Komt beetje op me af, zowel onrust op voor- als achtergrond Denk als de achtergrond meer een geheel was dat ik hem dan niet zo zou vinden schreeuwen? Maar weet niet zeker hoor Wel bijzondere kleuren idd
Hmmm... Vind dr houding te onnatuurlijk eigenlijk, te veel met de borst vooruit En die rok vind ik dat grijze vlakje "tussen de benen" storend, alsof ze een broek aan heeft en de achtergrond niet goed gephotoshopt is En als ik dan toch aan t zeuren ben, vind die vouw in dr naar binnen geslagen shirtje ook wat storend Verder qua belichting en schaduwen vind ik m wel goed
ze staat gewoon ontspannen en heeft niet haar borst vooruit.. ik denk dat het vooral komt omdat ze een vrij korte nek heeft dan lijkt het al snel of ze haar hoofd naar achter drukt en borst naar voren drukt.. helaas kan ik moeilijk een stuk net eraan plakken.. ( naja kan ik wel maar dan is het haar niet meer) die vouw komt door haar borsten denk ik.. kan het wel weg halen maar dan wordt het zon vlak geheel ben ik bang
off topic maar ik heb photoshop cs6 gehad van manlief ennnnnnnnnnnn vanavond mn eerste les erin gedaan (ik was paintshop corel verslaafd wereld van verschil) en tadaaaaa mijn hubby
Wauw, die ogen komen mooi tot zijn recht in de portret! Knap! Heb je een windmachine of iets in je studio staan?
dank je wel. een waaier soms had ik ook wel eens een kat willen zijn.. ligt er heerlijk bij.. ik hoef dat niet te doen.. heb ik weken last van mijn nek
@littlemonsters: mooi gelukt zeg! Viond het licht mooi en haar blik en ogen ook. Mooie sleutelbeenderen ook! Zijn de modellen bekenden van je trouwens? Of hoe kom je eraan? @Maloutje: ahhh, lief!! De haren van de kat komen mooi uit! Jammer dat de achtergrond ( muur) een klein beetje dezelfde tint heeft, anders sprong hij er nog beter uit! Maar dat koppie, zo gelukzalig! Dat is maar wel mooi vastgelegd!
Heyhey, ik kom ook weer even langswaaien @Maloutje: Prachtige kat! En wat ligt hij er heerlijk bij, geweldig @LM: Hele mooie foto! Ik vind m ook erg goed belicht Een puntje misschien; ik had het model iets schuiner neergezet met haar lichaam, nu lijkt (?) het alsof ze enorm brede schouders heeft en dat vind ik iets minder Fijne moederdag trouwens allemaal! Zijn jullie goed verwend? Wij zijn de laatste tijd erg druk met verbouwen ed thuis. De zolder krijgt een complete metamorfose (eindelijk de werkplek van mn dromen!) en onze slaapkamer binnenkort ook Ik doe dan ook wat rustiger aan met fotograferen (neem ook minder opdrachten aan op t moment), maar vandaag moest ik toch echt weer even wat foto's maken Al 2 jaar heb ik de wens om kippen in de tuin te hebben en deze wens is nu uitgekomen De hele week zijn we druk in de tuin bezig geweest om alles gereed te maken voor de dames; een mooi hok, een hekje maken waarbinnen ze nog een stuk vrije uitloop hebben en flink verven. Het is nog lang niet af allemaal; de vrije uitloop moet nog "ingericht" worden, het hek moet geverfd worden en er komen nog mooie bloemenstruiken langs de schutting (zodanig dat kipjes er niet bij kunnen), maar het is wel zodanig af dat de dames welkom zijn! Ik kan niet wachten tot het helemaal aangekleed is en onze 3 dames straks gezellig door de tuin kunnen lopen Bij deze even een snelle collagefoto van vandaag Bekijk bijlage 324346 onze hond is ook heeeel nieuwsgierig zoals te zien op de foto's
Ik wil een spiegel reflex halen iemand een idee welke? Heb nu de canon 1100d op het oog. Wat raden jullie aan? Tips zijn welkom. Fotografeer voornamelijk mn zoontje en zoals nu in het voorjaar de bloemen. Heb van mn sm de sony a 300 te leen
Het ligt er maar net aan wat je ermee wilt! Wil je alles zelf instellen of fotografeer je vooral op de automatische stand? Ik heb zelf de nikon 3100. Je hebt ook opvolgers, maar ik ben maar een leek dus ik stel niet al te veel eisen aan een spiegelreflex. Deze was voor mij prima, en omdat het een ouder model was, leuk geprijsd hij bevalt mij prima. Veel mogelijkheden, gebruiksvriendelijk, ik ben er nog lang niet op uitgekeken! Nikon of Canon zijn eigenlijk altijd wel prima. Lees reviews op kieskeurig.nl bijvoorbeeld en laat je adviseren in een goede speciaalzaak. Hou ze even vast en voel het verschil.