Hier ook via Google! Ging googlen omdat ik zwanger wilde worden, en lange cyclussen had, en toen heb ik eerst een tijdje meegelezen. En later een account aangemaakt, en vanaf die tijd ben ik hier dagelijks te vinden. En ik ga niet meer weg, vind t hier veel te leuk!
hier ook via google!!! alles wat te maken heeft met zwanger en je googled het kom je hier op uit dus ik dacht nou ja dan maar aanmelden nooit spijt van gehad!! vanaf dag 1 verslaafd
Hier nog 1 via Google! was aan het rondsnuffelen voor informatie en kwam meteen hier terecht, sindsdien nooit meer weggegaan!
weet ik eigenlijk niet meer,denk dat ik het via google gevonden heb. Ik keek eerst nooit op de lounge maar sinds ik die ontdekt heb vind ik zp pas echt leuk.
Lang Leve Google! Hier dus ook via google! Manlief en ik waren er onderling nog niet helemaal over uit om te proberen zwanger te worden, maar ik dus wel en was dus al druk bezig om informatie te vergaren en zo ben ik hier terecht gekomen begin 2008 En met alle informatie die ik hier gevonden had heb ik manlief zover kunnen krijgen om net die laatste stap te zetten > stoppen met de pil Nu, dik 3,5 jaar later, nog steeds aanwezig, maar nu gezegend met 2 mooie dochters; thanks ZP haha
Via Google, Ik heb eerst heel heeel lang mee gelezen en nu ik bevallen ben toch maar een account aangemaakt
Ik zocht via google informatie over week tot week, zwangerschap en kwam direct hier uit. Niet zo heel veel actief geweest in het begin, maar nu... verslaafd haha.
Allemaal google google google... Wat ene verslavende site is dit toch. De meesten zoeken 'even' wat info en blijven vervolgens plakken.
T is hier ook veel te gezellig. Moet eerlijk zeggen, dat t wel een deel van mijn leven is geworden hoor. Alles waar ik vragen over heb, kan ik hier terecht, maakt niet uit waar t over gaat. Van ovuleren, kwaaltjes, tv-programma's, de was,huishouden, en andere dagelijkse bezigheden. Fijn!
Ja idd. Bij mij ook hoor. En wat ik ook fijn vind, is dat je ook snel overal antwoord op krijgt. Als je wil weten hoe je bijvoorbeeld bepaald eten bereid, dan hoef je je moeder niet meer te bellen, maar je opent gewoon even hier een topic en je hebt binnen een paar minuten een paar reacties...
Ook via google! We waren net gestopt met de pil en ik zocht wat informatie. In het begin heb ik heel actief mee geschreven, maar momenteel lees ik meer, dan dat ik mee schrijf.
't Wordt een beetje saai, maar hier ook via Google. Ik weet ook echt niet meer wat ik zocht, maar ik was in ieder geval zwanger van Milan, halverwege ofzo. Eerst even wat meegelezen, maar al vrij snel heb ik me ook maar aangemeld. Ik ben tussendoor wel een paar keer wat minder actief geweest, maar steeds kom ik toch weer terug. Tis zo gezellig hier!
Ik ben op zwangerschapspagina terecht gekomen door mijn combinatie test. Die was negatief en van af dat moment ben ik heel internet gaan afzoeken naar informatie. Dat was ook mijn eerste post als ik me kan herinneren. Van wie ook combinatietest nekplooi wel goed bloed negatief. Dat was in ergens in augustus 2009. En van af dat moment ben ik niet meer weggegaan. En zie me voorlopig ook niet weg gaan. Vind het erg leuk hier heb al menig leed gedeeld en heel wat tips mee genomen in het dagelijks leven. Kortom had gewilt dat zwangerschapspagina 11 jaar geleden bestond tijdens mijn eerste zwangerschap.
Ja hier ook via google, Was toen eigelijk nog niet eens bezig met zwanger worden maar wat sites aan het googlen voor het werk toen ik op deze site terecht kwam. Las toevallig een topic over autostoelen waar zo'n verkeerd advies werd gegeven dat ik het niet kon laten om te reageren Sindsdien beetje blijven hangen en misschien juist door zp dat manlief en ik eerder besloten voor een kindje te gaan
Ik ben hier sinds januari 2010,was toen al een paar maandjes zwanger en was op zoek naar info over de zwangerschap en een forum waar ik zelf ook vragen kon stellen....ZP dus,en ik ben heel erg blij dat ik jullie gevonden heb. Heb hier vaak veel steun gehad,meedeleven en tips over vanalles en nog wat...
Ook via google. Eerst onder een andere naam nu deze. Maar sindsdien wel blijven plakken haha is veel te verslavend hier
ik heb me begin 2008 ooit eens aangemeld, via google gezocht omdat we een wens hadden en ik wat informatie wilde. Was toen lid van verschillende fora. Hier blijven hangen maar omdat m'n nick nogal bekend was dat account laten sluiten en opnieuw aangemeld.