Hier 's ochtends voor we naar het werk gingen onder de douche! Not romantisch....... Zo van we willen een baby nou dan gaan we ook maar trouwen.....
Wacht er nog steeds op... Hij zegt dat hij een senario heeft maar dat hij het perfecte moment afwacht... Ben dus heel benieuwd! Alleen vind ik dat het wat lang duurt naar mijn zin, dus begin ik er maar niet meer over...
We hadden net de sleutel gekregen van ons nieuwe huis, net getekend bij de notaris en gingen daarna even wat eten bij de burger king. we stonden in de drive en toen vroeg hij of ik met hem wilde trouwen. that's it... heel romantisch he
We waren in Egypte op vakantie afgelopen zomer en daar hadden we wat excursies geboekt, oa een avond midden in de woestijn sterrenkijken. Hij had dus thuis al een ring gekocht en wilde me daar onder de sterrenhemel ten huwelijk vragen, maarja, toen bleek die exursie geen reet aan te zijn Het was een van de laatste dagen in Egypte en we zouden geen excursies meer doen in die laatste dagen, maar hij wilde me wél op vakantie ten huwelijk vragen... Dus toen heeft ie het in zn onderbroek gedaan voor t slapen gaan toen ik al half lag te slapen. Ineens zat ie op zn knieën naast het bed in zn onderbroek met een ring in zn handen.. En we barstten allebei in lachen uit Grappig, maar ook heeeel lief En afgelopen november zijn we dan getrouwd
Tim heeft papa via een kermiskoek gevraagt of hij met mama wil trouwen. Dit was afgelopen juli en 12 sept van dit jaar is DE dag!
Hij heeft mij op kerstavond na ons dineer thuis gevraagd. We hadden cadeaus uitgepakt, en ik wilde de tv aanzetten, en daarop werd hij een beetje boos. ik snapte niet waarom hij daar zo moeilijk over deed tot hij dus op zijn knieën ging Had ik die even niet zien aankomen haha We zijn ondertussen 2.5 jaar getrouwd.
nog niet... Maar ik heb geen haast hoor, lijkt me leuk als onze zoon de ringen vast kan houden en dat duurt nog even!
dit was trouwens juli 2007 en we zijn nog niet getrouwd...zou leuk zijn als onze dochter kan lopen als wij gaan trouwen
ik wacht nog op het moment Het heeft geen haast wil graag 2 kinderen en we gaan nog verhuizen voordat ik trouw. Wel zat mijn vriend gisteren al wat trouwjurken uit te zoeken welke stijlen hij mooi vind en ook nog eens in een mapje opgeslagen
Op kerstavond 2004, romantisch thuis, echt op de knieën, met een mooie ring erbij ! Groetjes, Nikki F
In India op het strand bij ondergaande zon... Grappige was dat hij de ring tijdens onze rondreis op heel veel plekken heeft verstopt, tijdens een vlucht had hij hem zelfs om zijn nek... haha.
Mijn mannetje is niet echt romantisch ofzo, wel lief hoor, hij doet alles voor me . Maar we hebben ook over trouwen gehad, maar het boeit ons niet echt, haha. Mij ook niet, ik hoef echt niet te gaan trouwen, kinderen krijgen vind ik het mooiste in het leven. Bovendien , hebben al mn kindjes mijn achternaam, en als we gaan trouwen (gewoon samen besloten, niet egt speciale aanzoek ofzo) dan is het een simpel snel trouwerijtje zonder gedoe, en mijn mannetje wilt dan ook mijn achternaam Tis wel leuk als ze zoveel moeite gaan doen daarvoor, maar ik hoef zelf niet perce te gaan trouwen haha
Ik ben 2 november 2008 gevraagd op Vlieland op het strand. Het was echt supergaaf want we hadden de hele dag al mooi weer gehad. Dus ook toen we nog op het strand liepen. En mijn vriend wilde me steeds al vragen maar zocht nog naar het goede moment. Uiteindelijk waren we al bijna van het strand af en toen heeft ie me gevraagd. Maar wat nog het mooiste was eigenlijk, is dat er een flinke mistbank vanaf de zee kwam en dat dus niemand ons daardoor heeft gezien! Ik vind het nog steeds heel bijzonder.