Wegens menstruatie (2e x alweer sinds bevalling) en direct daarna een hevige griep is mn productie echt enorm gekelderd sinds vorige week woensdag... Ik was elk uur/1,5 uur aan t voeden (ook 's nachts!) en t werd maar niet beter en ik zat er na een paar dagen wel doorheen, mede door t enorme slaapgebrek. Ik ben dus met domperidon begonnen (2x 2 per dag en na een paar dagen 3x 2) daarbij en nu, een dikke week later lijkt mn productie weer op gang te komen. Nog niet volledig maar er komt iig weer genoeg uit om t even uit te zingen zeg maar. Zit nu alleen met een "probleem": Hoe moet ik t domperidongebruik zodanig afbouwen dat ik niet meteen weer in een dip knal? Ik ben nog steeds niet helemaal beter dus ben echt bang dat t weer terugvalt.. Ook heb ik de afgelopen 3 nachten niet gevoed; mijn man heeft een fles gekolfd gegeven (die ik 's avonds voor t slapen gaan kolfte) zodat ik even kon bijslapen en kon aansterken weer. Zal dit echt drastische effecten hebben op mn productie? Voor mij was t namelijk even kiezen tussen 2 "kwaden"; of even bijtanken en zo aan mn eigen gezondheid denken (en dus een voeding overslaan met risico dat mn productie dit niet "pikt"), of voeden en mezelf steeds slechter voelen (ik zat er echt doorheen door t slaapgebrek) Iemand tips? En misschien ook tips of dit evt. te voorkomen valt een volgende keer dat ik ziek word of om er sneller doorheen te komen? Ik heb ook nog een peuter rondstuiteren, dus na een dag of 2-3 zoals deze dagen ben ik echt wel helemaal op...
Ik heb geen ervaring met Domperidon. Maar zou denk ik niet te snel afbouwen. Ik zou denk ik wachten tot jullie weer helemaal beter zijn en je ruim in je productie zit. Dan eerst terug naar 2x2, dat even een tijdje zo doen, dan 2x1 en na een tijdje 1? En dan in de gaten houden dat je productie niet terugloopt en kijken of je dat in eerste instantie op kan krikken door vaak aanleggen/kolven etc.