hier krijgt kleine meis om 20.30 laatse fles...en slaapt dan tot 8.00 /8.30 uur ....ik geef al vanaf het begin flesvoeding.
Yentle gaat meestal tussen 19.00 en 20.00 naar bed en slaapt door tot gemiddeld 8.00/9.00 uur, heerlijk (overdag slaapt ze niet veel) Ik geef overigens flesvoeding.
Savonds 19 uur naar bed en s ochtends gemiddeld tussen 7 uur en half 8 wakker. Hij krijgt flesvoeding
De jongste is hier bijna 9 maanden en krijgt nog bv. Hij slaapt waardeloos, maar als we vrij zijn, slaapt hij wel vrij lang uit, tot een uur of 9 als ik hem zijn gang laat gaan. Meestal moet hij wel eerder wakker worden, om mee te gaan om de oudste naar de psz te brengen of zo. Oudste wordt meestal rond 7.30 wakker, alleen op zondagochtend slaapt de hele bende hier vaak uit tot 9 uur, heerlijk!
19.30 naar bed en word ong 6 a 7 uur wakker. Ze is de laatste dagen 6 uur, en wil dan echt niet langer slapen.
mijn zoontje krijgt rond 12 uur half 1 de laatste voeding en word dan rond 10 uur weer wakker.. heerlijk.. t is ook maar sinds kort dat ie zo lang door slaapt maar ben er erg blij mee.. ik geef BV en FV, de laatste voeding is BV!
Pff wat lijkt het bij jullie allemaal ideaal zeg! Ik leg hem op bed wanneer hij moe is, ik kan hem niet tot 19 a 20 uur wakker houden. Soms ligt hij er al om 17:30 in, dat komt omdat hij overdag bijna niet wilt slapen. Hooguit een klein dutje. Hij drinkt overdag nog ongeveer om de 2 a 3 uur en s'nachts zit er 4 a 5,5 uur tussen. Als ik hem nu 5 uur zou laten slapen, dan heb ik vannacht een probleem. Dan wil hij rond 2:30 niet meer slapen. Dus ik maak hem s'avonds nog 1 of 2x wakker, laat hem drinken en leg hem dan weer in zijn bedje. dan slaap hij ongeveer van 23 uur tot 4 a 4:30. Meestal wordt hij dan om half 6 wakker en begint te huilen. Ik loop dan een paar keer heen en weer voor zijn speentje en dan om 6 uur half 7 ga ik met hem naar beneden. En dan begint de dag. Ik hoef s'middags niet te gaan slapen als hij dat doet, want hij doet hooguit een dutje van 30 min. als ik dat ook zou doen dan ben ik nog moeier! Meestal lig ik op bed tussen 21 en 23 uur. Ik hou vol hoor, maar vind het soms best zwaar!
Milan gaat standaard om half 8 naar bed en hij is om 5 uur weer klaarwakker (al vanaf z'n eerste verjaardag zo'n beetje, daarvoor was 't meestal 6 uur). Hij wordt 's nachts ook nog regelmatig wakker om even wat te drinken. En hij krijgt ook bv.
jamie gaat sinds kort om half 9/9 uur op bed en word om half 7 wakker voor een voeding maar slaapt direct erna verder tot half 10 ongeveer... heerlijk!!! geef flesvoeding
Ik gaf tot zes maanden borstvoeding, maar toen had ik ook altijd nachtvoedingen, hij had nooit genoeg, kon niet goed doorslapen (na 3 uur was hij altijd weer wakker). Vanaf dat hij flesvoeding kreeg, ging het een stuk beter en nu gaat hij om 7 uur naar bed en wordt wisselend tussen 6 en 7 wakker. Vaak als hij wakker wordt rond 6 uur en ik hem weer een speentje geef en muziekje aanzet, slaapt hij weer verder...
Ik sta sinds ik weer werk om 06.15 op, dan ga ik eerst kolven en dan mezelf klaarmaken om naar mijn werk te gaan, Sem slaapt dan nog. Hij wordt meestal tussen 08.00 en 08.30 wakker maar dan ben ik al weg. Als ik vrij ben dan is het dus uitslapen voor me, dan word ik wakker wanneer Sem wakker wordt!