Hi! Ik werd zwanger in ronde 8. De eerste 2 maanden hadden we niet goed geklust (vond het hele zwanger worden toch een beetje eng, dus op het moment supreme haakte ik even af). Rond 6 en 7 waren zonder ei en erg lange cyclussen. Ronde 8 was bingo, ik had het gevoel dat het wel eens positief kon zijn toen ik een zeurderig gevoel in mijn been had. Zowel mijn moeder als mijn zusje hebben/hadden deze klachten en extra als ze zwanger zijn/waren... Test gedaan op NOD en bingo! Helaas bij 9.5 weken ontdekt dat ik een MA had. Nu weer in de eerste ronde na de MA
Hoi, Bij mijn eerste was ik na de derde ronde zwanger en nu bij 'baby 2' was ik direct de eerste ronde zwanger! Succes!
Ik was zwanger in de tweede ronde. Ging erg snel, ´t is nu trouwens bijna een jaar geleden dat ik voor het laatst ongsetld was
Stom vraagje misschien.... Hoe komt het eigenlijk dat het zwanger worden bij veel vrouwen zo moeilijk gaat? Ik sta er van te kijken dat sommigen al zo lang bezig zijn, word er best bang van. Ik weet dat veel factoren meespelen.. maar als je goed weet wanneer je eisprong plaatsvindt, is de kans op zw.schap toch groot? Of is er toch van binnen iets niet goed..of bij de man?
Ja, dat was wel relaxed, ik was er gewoon niet zo bewust mee bezig, gezien mijn medische verleden ging ik er een beetje van uit dat zwanger worden heel lang ging duren, dus ik had het niet verwacht. Deze keer was ik er veel meer mee bezig, maar zo snel had ik ook niet verwacht dat ik zwanger zou worden. @Assi, er kunnen zoveel redenen zijn. Heel uiteenlopend. Volgens mij heb je gemiddeld iets van 20 % kans om zwanger te worden elke maand. En het kan wat mis zijn bij de man of vrouw of allebei of helemaal niet en dat het op een of andere manier toch niet lukt.
Het valt mij juist op dat het bij sommigen zo snel is gegaan! Tja, het is natuurlijk een kwestie van perspectie he. Als je bijvoorbeeld (zoals ik) al ruim 1,5 jaar bezig bent, dan zijn die 'het was de eerste ronde raak' of 'ik ben niet meer ongesteld geweest' verhalen best confronterend. En als je net bezig bent daarentegen, is het best heftig om te lezen dat het best wel eens mogelijk is dat het gewoon nog meer dan een jaar duurt.
bij de eerste was ik zo zwanger, maar helaas na 2 1/2 jaar lichamelijke tegenslagen verwerkt te moeten hebben mag ik blij zijn als ik zwanger raak. en ik merkte het aan mijn positieve test..hihi...al kreeg ik na die test, zo´n 2 dagen later, gigantische last van mijn borsten en vermoeidheid.
De eerste keer was het in de 3e ronde raak, helaas een vmk geworden.. Meteen daarna weer zwanger, weer een vmk.. En meteen daarna weer zwanger.. Weer een vmk.. Doorgeteld dus in ronde 3, 4 en 5 een vmk.. Daarna maanden niks meer.. En sinds vandaag weet ik dat ik weer zwanger ben! En ons kindje is rond onze huwelijksnacht verwekt, mooier kan niet (7 november zijn we getrouwd) Dus doorgeteld in ronde 11 weer zwanger
Ik was in de 2e ronde zwanger, helaas een miskraam. Direct daarna weer zwanger, helaas weer een miskraam. Nu even een ronde niet zwanger raken en daarna gaan wij er weer voor.
ik ben 13 oktober met de pil gestopt, 14 oktober ongesteld geworden.. en afgelopen week een posi test in mijn handen! Heel snel dus, ben heeeeeel erg blij!
hallo na 10 jaar slikken van de wil was ik gelijk nadat ik was gestopt en nu met de pil gelijk zwanger me dochtertje is nu 2 jaar en we zijn nu bezig met de tweede heb na me dochter nuw eer 2 jaar de pil geslikt ben in oktober gestopt
Hoi, Bij de eerste 2 (een tweeling) was ik binnen 3 maanden zwanger zijn nu 6 maanden bezig voor een derde kindje maar tot op heden niet gelukt maar ik heb er alle vertrouwen in dat het ooit een keer lukt.. liefs brit
Ik ben ik mei 2008 gestopt met de pil en werd toen pas in aug voor de 1e keer ongesteld. Toen brak ik heel leuk (not) mijn been en hebben we in de maand aug eigenlijk niks gedaan. In september zijn we er echt voor gegaan, heb ovulatietesten gedaan enzo en raakte meteen zwanger!