ik zoek goedkope ovulatie testen maar wel goede. ik heb elke keer een lange cyclus maar wel eisprong en wil het een beetje in de gaten houden... maar met die dure van cb kom ik niet ver ( 7 maar) dus wie o wie kan me helpen
ik heb die van sensilite en ben er erg tevreden over en betaalde voor 24 testen en 3 zw testen 25 euro en dan nog 2,50 verz kosten
Ik denk dat je sensitest bedoelt Melanina? Ik heb ook zeker 8 rondes sensitest gebruikt en was er heel tevreden over! En ze zijn goedkoop
Weet niet of ik hier zomaar links mag plaatsen... Maarrehm, dat is http://www.sensitest.nl Als het niet mag, dan mag een mod het weghalen hoor!
hai hai. Ik was benieuwd hoe het zit met die ovulatietesten. Ik dacht dat het steeds ietsje donkerder werd en dan weer licht, maar alsje eisprong komt dan issie dus heel donker en dan na je eisprong (of tijdens al?) weer licht? Kheb nu 2 dagen een licht streepje gehad. Heb ook die van sensitest. Ben benieuwd! Hoeveel dagen voor je ovulatie ben je begonnen met klussen en doe je dan om de dag? Liefs
Het is niet gezegd hoor dat de testen een aanloop laten zien. Gebeurt bij mij ook niet (zie album). Als je LH piek er is, dan is je test positief. Zodra die voorbij is, wordt je ovu test weer negatief. Sensitest geeft bijna altijd een licht streepje, omdat je altijd LH in je urine hebt. Liefs
okee, dank je! Weet dat het niet gezegd was, maar vroeg het me af of het echt langzaamaan donkerder moest worden. Kheb nu 4 dagen een licht streepje en de eerste dag was ie bijna niet te zien en de andere dagen wel. ps: waar was jou eisprong dan waarschijnlijk? ik zie 3 dagen een donker streepje, hoe werkt dat? liefs
Nee hoor, het hoeft niet langzaamaan donkerder te worden. Bij mij is het van de één op andere dag positief. Mijn eisprong was op dag 18. Op dag 16 had ik 's avonds een bijna positieve test. En op dag 17 's ochtends en 's avonds een echte positieve test. Dag 18 zakte ie al weer af. De volgende dag was mijn temp omhoog. Dus weet zeker dat ik hem op dag 18 heb gehad. Deze cyclus heb ik hem op dag 17 gehad. Toen had ik op dag 15 's avonds een positieve test en 's ochtends op dag 16 ook nog. Daarna weer negatief. Ook weer geen aanloop in de testen trouwens Liefs
okee, dank je voor je info. Ga ik nu nog even je testen bestuderen haha. Dan weet ik een btje hoe en wat. Liefs