Ik was bij de eerste net 22 jaar,bij de tweede 23 bij de derde bijna 26 en bij de vierde 29 en ben nu 34 en zwanger van de vijfde
Ik was 24 bij de eerste en net 26 bij de tweede. De eerste was nogal onverwacht en de tweede heel bewust. Als ik het over mocht doen had ik nog een paar jaar gewacht, tot een jaar of 29. Niet dat ik nu niet blij ben met mijn kindjes, maar het was geen bewuste keuze om (relatief) jong moeder te worden. De tweede hebben we er dus bewust snel achter gepland, maar als ik niet ongepland zwanger was geraakt van de eerste had ik nu nog geen kindjes gehad. Toch zie ik nu zeker de voordelen van jong moeder zijn en geniet ik er met volle teugen van!
Ik was bijna 33 bij de eerste En bijna 35 bij de tweede Dus eigenlijk nog 32 en 34 jaar (klinkt wat leuker )maar het scheelt net een maand Had eigenlijk wat jonger moeder willen worden maar het liep helaas wat anders Wel heel gelukkig nu!
32,36 en 39..... bij de eerste zijn we 5 jaar bezig geweest om zwanger te worden.....bij de 2,5 jaar, 3e was in 1e ronde raak.. haha... dus had wel iets eerder moeder willen zijn, maar niet echt heel jong.....
Wilde graag op m'n 23ste een kindje vond ik een mooie leeftijd en dat is ook gelukt op m'n 23ste zwanger geraakt en op m'n 23ste bevallen nu ben ik 27 en zijn we bezig voor een brusje maar wanneer die zich aankondigt geen idee
Met 23 jaartjes bevallen van onze dochter (eerste kindje). Nu nummer 2 met 24. Vanaf mijn 20ste was de wens er al en toen ik 23 was ook de omstandigheden. Ik heb altijd gezegt dat ik niet ouder dan 25 wou zijn en dat is dus gelukt. Na ons tweede liefdes bundeltje is ons gezinnetje 'af'.
ik was 17 bij de eerste 25 bij de 2e en ben 27 bij de 3e ... mijn kindjes zijn nu dus 9/bijna 2/ en 25 weken zwanger
Bij de oudste was ik 22 en bij de jongste 44.Ja er zit dus 22 jaar tussen mijn oudste en mijn jongste.
Ik was net 1,5 maand 20 jaar, en nog steeds heel erg trots! vanaf volgende maand gaan we voor een 2e spruit
Nog net een maand 19 bij de tweede nog net 3 weken 27 en nu ben ik nog net een dikke maand 30 als de derde telg komt