6 maanden...kon hem dus niet echt in de poll invullen omdat bij 2 opties 6 maanden staat dus heb hem bij 6-12 gedaan
bij mij ronde 2 gelukkig met goede afloop, hij is nu 10 en halve maand en gaan voor de 2de ! hopelijk ook zo snel raak..
heb gekozen voor 1-6 mnd. Had ongeveer een half jaar nadat ik met de pil gestopt was een positieve test. maar omdat ik erg lange cyclussen had was het nog maar ronde 4
Misschien ligt het aan mij maar ik snap deze niet? Een ronde=toch gewoon 1x ongesteldheid? Hoe kan je dan 3x zwanger zijn geworden?
@Zeepbel: Vanaf een miskraam wordt vaak weer opnieuw geteld met de rondes. Dus 1e keer zwanger geworden in ronde 4, daarna 3 rondes niks en 4e ronde weer zwanger etc.
ik begrijp het zo: 1e x zwanger - ronde 4 - miskraam 2e x zwanger - weer na 4 rondes - miskraam 3e x zwanger - weer na 4 rondes - miskraam 4e x zwanger - na 5 rondes - zwangerschap gaat goed dus in totaal 17 rondes tot een goed gaande zwangerschap. goed begrepen Lola?
de poll vraag is eigenlijk meer om te kijken wanneer het ECHT goed slaagd. geen miskramen meegeteld dus (al weet ik dat sommige hier heel gevoelig voor zijn, omdat het wel een zwangerschap was) ik had misschien duidelijker moeten zijn met de poll vraag. Het gaat hier dus om een gezond 'goed' lopend zwangerschap. Maar ik snap geheel dat vrouwen een miskraam ook meetellen, dus geeft niet anders zou vrouwen die nog pril zwanger zijn ook niet kunnen mee tellen. en dat is niet lief van mij hahaa.. dus ga maar door.
Ik heb gekozen voor de 6-12 maanden. De 2 vmk waren door de pil heen. Toen we er bewust voor gingen hebben we er 10 maanden over gedaan. Nu maar hopen dat deze zwangerschap goed blijft gaan .
ah bedankt dames! Ik ''las'' het stukje gewoon verkeerd, ik begrijp het nu hahaha Ik heb hier helaas nog niks om in te vullen, nog nooit zwanger geweest, ik meld me vanaf maandag in het ''Etos zwanger worden" topic
3 jaar.. zwanger geworden zonder ivf e.d. heb een ontzettende onregelmatige cyclus.. ook de reden dat het waarsch zo lang heeft geduurd. Was een half jaar al niet meer ongie geweest, en toch ineens zwanger...
hallo, wij hebben 2 maanden over gedaan,maar helaas een miskraam,2 maanden later raakten ik zwanger en dit keer was het goed. we zijn nu alleen bezig voor een 2de,maar dat gaat niet zo vlot we zijn nu al inmiddels al 2 jaar bezig en in de tussentijd al 4 miskramen gehad,3 in 4'a 5 weken zwangerschap en de laatste met 8 weken zwangeschap.Das echt balen!