Vroege verschijnselen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mup, 7 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mup

mup Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.093
    0
    0
    Hoe snel kwamen bij jullie de eerste zwangerschapsverschijnselen?

Ik heb vrijdag mijn NOD, maar ben sinds gisteravond ontzettend misselijk, heb sinds een paar dagen hele gevoelige borsten en ben zooooooooo moe...

Nu heb ik al een tijdje vlak voor mijn NOD gevoelige borsten maar ben nog nooit misselijk geweest.
    (heb dus hoop)

Ben benieuwd.

2. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Hoiii, bij mijn zwangerschap, kwamen hele vage, lichte klachten bij de 4 weken..Op de dag dat ik mijn NOD had (maar daar was ik niet bewust mee bezig toen), verloor ik 1 druppel bloed en ik had last van opstipatie, mijn ongi bleef dus uit en mijn reukvermogen verbeterde zich, waardoor ik last had van bepaalde geuren, zoals van een sigaret.Ook was ik soms wat duizelig en moe.
    Bij 6 weken kwam bij mij pas de misselijkheid, en de gevoelige borsten,maargoed, is bij iedereen weer anders allemaal..
    Succes, ik hoop dat het (snel) raak is! ;)

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Bij mij kwamen de klachten elke keer steeds heel vroeg.. Vanaf een week na mn eisprong al! Ik voelde de innesteling steeds, steken in mn liezen + baarmoeder.
    Daarna kreeg ik dan gevoelige borsten.

Verder begon ik een aantal dagen voor NOD heel erg moe te worden en sliep ik heeeeel onrustig + onustige/vreemde dromen.

Misselijkheid heb ik zelf nog niet echt ervaren, ja als je maagzuur meerekent wel, maar verder niet.

Ik duim voor je dat het raak is!

4. moppie130

moppie130 Lid

5 jun 2008
    51
    0
    0
    Tandartsassistente
    Den Haag
    Bij mn eerste vermoedde ik ook al dat ik zwanger was voor mijn nod. Ik had donkere tepels en witverlies. Maar ja, je let op alles als je zwanger wil worden :D

Nu ben ik dus weer bezig en ik zit 6 dagen voor mjn nod. Ik heb krampjes (veel onderin!) en veel witverlies. Ik zit dus mijn duimen eraf te draaien hierzo :D Spannend spannend. En het wachten duurt zoooo lang.....

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Dat ik dat nu weer vergeet, stom!

Ik had ook vanaf een paar dagen na eisprong steeds heel veel witverlies! Alsof er een kraan open stond daar beneden :)

6. mup

mup Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.093
    0
    0
    Ja dat wachten is zoooooooooooo erg......

7. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Ooooh ik kan me sinds een paar dagen zo ontzettend(niet normaal) kwaad maken!
    Zit er echt mee in m,n maag.

Vanochtend een testje gedaan en heeeeeeeeeeeeeeel licht streepje (soms zag ik hem niet en soms wel) en daarrna (2 uur) wat duidelijker. Maaaaar ik weet het niet .. nog 5 dagen nu ofzo ik heb er wel 1 van matacre ultra besteld ... Wachtend op morgen

Ik had gisteren een forumruzietje met een vrouw (ander forum)
    Zat omdat ze jaloers was zwangeren van het lijsjte te knippen.
    Nou ik zie het gewoon als 1 groot complot ! van het hele forum ! Mij laten stikken en barsten! Voel me zoooo kwaad!
    Zo kwaad dat ik ze allemaal weleens even de waarheid wil vertellen..
    Zo ben ik helemaal niet, en die woede is er nog steeds!

Help?

Liefs Melanie

8. moppie130

moppie130 Lid

5 jun 2008
    51
    0
    0
    Tandartsassistente
    Den Haag
    Ik snap niet echt veel van je verhaal. Kan je het wat beter uitleggen. ..

Ennuhh, ik denk dat ik je kan feliciteren!

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

als je pas over 5 dagen ongi moet worden zou ik nog 5 dagen wachten met testen. zelfs als je posi test heb je jammer genoeg nog kans dat het misgaat.. :(
    vind feliciteren nog een beetje vroeg denk ik...

10. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Hey meiden !
    snelle reactie !

Ik zal het even uitlegen ;)

Vanochtend heb ik een sensitest casette test gedaan. Ik zag al wel snel ''iets'' staan. Als ik de test van me af hou zie ik het wat beter , hou ik hem dichterbij zie ik niets!

3 uur later toen de test droog was zag ik het veel duidelijker (nou veel? als een vaag schaduwlijntje)

En over dat hele kwaad gedoe , het is er nog steeds! Ik denk dat ik gewoon niet meer op dat forum kom. Ben echt bang dat ik me niet kan beheersen en dat mens finaal de grond in scheldt....
    Dat is niet zo slim maar oeeeeeeeeeeeh wat zou ik het graag willen doen!

Liefs Melanie

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    een dikke week voor mijn NOD sliep ik slechter, was ik al misselijk, aders over mijn borsten, kleine bultjes rond tepel waar helder vocht uit kwam, steken in mijn buik ( vager te omschrijven dan ongipijn), veel afscheiding en puistjes, heel veel puistjes.

Herkenbaar van mijn eerdere zwangerschappen dus de hoop groeide hier met de dag. Pas op NOD had ik zon uiterst vage test, op bepaalde manier in licht houden en dan zag je streepje. Ze werden gelukkig met de dag duidelijker.

12. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Meeen je dat ? !

Nou dan hopen dat de mijne ook duidelijker word !

Bij mij issie ook zo licht als jij omschrijft !

13. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

gewoon negeren, doe ik bij kleine kinderen ook.
    Maar...ken je gevoel van kwaadheid. Had ik ook afgelopen woensdag maar dan om iets anders.
    ik kon iemand als ik haar in levende lijve zou zien wel op haar bek timmeren!
    Te vroege symptoom voor ongesteldheid lijkt mij...
    dus....wie weet meid.

14. nathalie1984

nathalie1984 Actief lid

24 mei 2008
    103
    0
    0
    Verzorgende IG
    Rotterdam
    Hoi even een reactie op jou reactie :)

Als het goed is wat ik niet hoop moet ik over 2 dagen ongesteld worden.... nu ben ik na mijn eisprong met vlagen misselijk, de misselijkheid word wel steeds erger, soms moet ik het echt weg slikken, en soms is het vanaf het moment dat ik opsta totdat ik naar bed ga.... ( vanaf het moment dat ik vruchtbaar zou moeten zijn tot mijn eisprong hebben we het om de dag gedaan) , ik heb de ziekte van crohn een chronische darmontsteking is dat, waardoor ik dus elke dag wel naar de wc ga.... gisteren ben ik de hele dag niet geweest "obstipatie", beetje rommelige darmen, bepaalde geuren reuk ik ook sterk, idd ook een soort van sigarettenrook "terwijl wij niet roken en als er visite is mogen die ook niet binnen roken", moe ben ik ook wel "ben ik ook zo ie zo door mijn ziekte", ik heb geen gevoelige borsten, soms een beetje gespannen, ook heb ik na mijn eisprong last van lage rugpijn, en pijn in mijn re lies, ik slaap al 2 nachten slecht, nou ben ik 3 mei gestopt met de pil "einde strip" van 9 t/m 16 mei ongesteld geweest, toen ben ik 9 juni tot 20 juni ongesteld geweest op dit moment heb ik dus een cyclus van 32 dagen, moet ik daar nu weer vanuit gaan?????????????? anders zou ik nu 2 dagen overtijd zijn..... ik heb ook al een flink aantal dagen "lichte en flinke menstruatiekrampen" en vandaag zat er een klein rood puntje bloed in mijn onderbroekje.... gister had ik ook dik wit draderig slijmverlies....

Zou ik zwanger kunnen zijn? Wat denken jullie als je mijn verhaal lees?

Dit is onze officiele eerste ronde

Groetjes Nathalie

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    @miamel: kijk maar in album.. bovenste test is al een duidelijkere hahaha, kan je nagaan hoe mijn 1e test was.

16. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Hoi, Nathalie,

Ik zou als ik jou was idd uitgaan van je langste cyclus, nu 32 dagen als ik je goed begrijp, dan heb je nooit de kans om eventueel te vroeg te testen en dat ook weer in combi met teleurstelling.
    Deze maand was voor ons ook de 1e ronde na het stoppen met de pil en ik had dezelfde klachten.Nu had ik ipv 30 een cyclus van 35 dagen en NIET zwanger.Dus als ik jou was, zal ik niet te erg gaan hopen en ervan uit gaan dat het ontpillen is.Mocht je menstruatie langer uitblijven kan je een test doen, maar ik hoop natuurlijk van harte dat je WEL zwanger bent.Op dit forum duimen we allemaal voor elkaar, dus ook voor jou ;)
    Bij mijn vorige zwangerschap was die sigarettenlucht te sterk, omdat mijn vriend wel rookt, hoor..Niet binnen, maar ook buiten en hij zat naast me, nou ik kon er toen echt niet tegen.
    Succes iig met zwanger worden!(Iedereen).

17. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    jaa ik zie het ! :D

Was je bij die eerste test ook niet heel bang dat het een indrooglijntje zou zijn?

Mijne is zo licht dat ie niet op de foto vast te legen is ..

Morgen ga ik testen
    Maar krijg vanmiddag de matcare ultr binnen..
    Denk niet dat ik me kan inhouden haha :p

Liefs

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Ik geloof niet zo in indrooglijntjes, daarvoor heb ik te vaak echt negatieve testen in mijn hand gehad.. maar ja, ding was zo vaag dat ik echt alleen lijntje zag tegen het licht... dat ik zolang met de uitelkaar gesloopte test in tuin gezeten heb dat mijn kinderen me raar begonnen te vinden haha.

Hoop dat je morgen een duidelijkere test in je handen hebt.

19. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    hahaha wel grappig toch, behalve die twijfels dan....

Ik hoop het ook !

Maar ik krijg vanmiddag testen binnen van Matcare Ultra ...... super gevoelig

Denk niet dat ik kan wachten tot morgen !

:p

20. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Voor mijn nod had ik echt mega ongi krampen niet normaal echt een week voor mn nod. En een paar dagen voor mn nod 1 drup rood bloed. En enorme rommelende darmen :( na mijn nod toen ik ongeveer 6 weken was begon echt de misselijkheid met 7 weken veeeeel erger geworden. En volgens mij zakt het nu een beetje :) veel succes meid

Deel Deze Pagina