Nooit... Als ik echt in tijdsnood ben dan kies ik liever voor kant en klare pannenkoeken, of soep uit blik met stokbrood. Bestellen is me toch te duur.
1x per jaar? Toevallig at ik vandaag alleen, heb Afghaans besteld. Was heerlijk! Afhalen doen we ook nooit eigenlijk.
1 à 2 keer per week. We hebben een hele goede Griek die ook bezorgd, is ook vrij gezond. Een Italiaans restaurant met goede pizza's en verder gewoon patat/hamburger/spare ribs/shoarma. Helaas geen Japanner meer in de buurt .
Vaak 1 keer per week. Vaak pizza, patat of wat anders. Als we op die donderdag geen eten bestellen/afhalen dan komt er een kant en klare maaltijdsalade op tafel. Donderdag is de vlieg dag, dus eten moet snel en makkelijk zijn. Zonder echt afwas gewoon lekker makkelijk eten en dan klaar.
Zeker 1x per week! En ik kan prima koken maar ik mis soms wel inspiratie en vaak geen zin hahahaa Sowieso 1x per 1,5 weken patat en soms pizza, wok, chinees, kebab (maar dat halen we meestal af). Aankomend seizoen hebben we 2 ren en vliegdagen dus ik ga pastasaus op voorhand maken en invriezen dan heb ik 1 dag pasta en de andere dag wordt iets van brood met soep ofzo...
Wij halen ongeveer 1x per week patat. Maar de snackbar waar we dat halen heeft zulke lekkere patat, en saus, en vooral shoarmarollen. Als deze snackbar bijvoorbeeld dicht zou gaan, dan denk ik dat het misschien 1x per maand of zelfs 1x per 2 maanden zou zijn.
Zelden. Als ik al zoveel geld wil uitgeven aan het avondeten, wil ik er ook een andere omgeving bij, dus dan gaan we naar een zaakje toe. Op ren/vliegdagen zorg ik dat er soep of zo staat, of een simpele pasta, of we trekken iets uit de vriezer. Ik vind afhaal ook meestal niet echt lekker. Het gaat er al niet op vooruit in zo'n bakje. En ik vind al snel dat ik het zelf minstens even goed zou kunnen
Het afgelopen jaar hebben we 4 keer besteld/afgehaald. Is in geen zin heb om te koken ontdooien we spaghetti of iets anders.
Tot een paar jaar geleden vrijwel wekelijks; Chinees, pasta's, pizza, sushi, etc. Heerlijk Nu eigenlijk nooit meer i.v.m. dat onze dochters en ik glutenvrij moeten eten. Zo heel af en toe halen we iets bij de Mcdonalds (de glutenvrije burgers zijn nog goed te doen!), maar verder is het wel lastig. Laatst een keer glutenvrije pizza besteld, maar dat was écht een tegenvaller... Verder komen we voor gegarandeerd glutenvrij al snel uit bij "hippe" (raw) food gelegenheden. Af en toe wel eens lekker, maar erg prijzig en de kinderen maken we er niet echt blij mee
1 keer per week eten wij "makkelijk". Dit kan Chinees of Grieks zijn maar ook gewoon een broodje hamburger met sla. Ik denk dat wij 2 a 3 keer per maand afhalen/laten bezorgen.