Waar bevallen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jubbos, 11 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Waar willen jullie/ gaan jullie bevallen

1. Thuis

2. Poliklinisch

3. Klinisch

4. Kraamhotel

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hoi,

Waar willen jullie/ gaan jullie bevallen.
    Ik wilde eerst heel graag thuis en dan een badbevalling.
    Inmiddels weet ik sinds gister dat ik een klinische bevalling krijg, moet iig 2 dagen in het ziekenhuis blijven met de kleine en vanaf week 36 onder controle bij de gyn.

Ben benieuwd naar de antwoorden!

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Thuis in mn eigen bed :) Lekker in mn eigen omgeving met alleen de belangrijkste medische mensen om me heen en mn man natuurlijk.

3. Mamasabrina

Mamasabrina Actief lid

22 jan 2008
    192
    0
    0
    verzorgende ig/ werk in verpleeg/revalidatie klini
    maastricht
    hey hey :)

eerste ben ik ook thuis bevallen en nu ga ik ook weer thuis bevallen,hoef ik tenminste niet met pijn te gaan sjoemele en vervoerd te worde ! en lkrr meteen in je eige bed heeeeeeeerlijk!

groetjes xx

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Als alles goed blijft gaan thuis.
    Lekker in mijn eigen dingetje en mijn eigen spullen.
    Kan ik tenminste doen wat ik wil.
    Wilde ook een bad bevalling maar zou niet weten waar ik die moet laten hahaha

5. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    als het kan gewoon lekker thuis!
    bij de 1e ben ik wel in het ziekenhuis bevallen... mijn gevoel zei dat ik het niet thuis moest doen en ik had gelijk... mijn vliezen braken bij binnenkomst van de kraamkamer en de kleine had in het vruchtwater gepoept (dus moest wel in het ziekenhuis bevallen)

6. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik wilde het bad in de woonkamer zetten, had zelfs denk ik nog wel in de slaapkamer gepast ook.

Moet ook nog even omschakelen hoor van thuis naar klinisch..maarja alles voor de gezondheid van ons mannetje straks! Gelukkig hebben ze kraamsuites dus toch iets van een huiselijke sfeer (hoop ik)

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik wilde eerst in het ziekenhuis, maar nu wil ik liever thuis een badbevalling als het kan.

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hier in dld is het normaal dat je naar ziekenhuis gaat. je kunt wel thuisdoen al verklaren de meeste je voor gek hihi. heb hier ng wel een hollander gezien die deed het ook maar is mij de vorige keer hier ook prima bevallen.

de kleine lag was scheef en bleek navelstreng om de nekje en moest dus meteen naar ic voor verder onderzoek achteraf dus blij dat ik het daar gedaan heb. ook hadden ze er een bad. de vorige keer kon de komplete bevalling er niet in doordat ze dus scheef lag. maar bij deze wil ik het wel weer proberen. lijkt me erg mooi

heb toen wel bijna hele aanloop in bad gelegen erg prettig.

9. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Ik ga in het ziekenhuis bevallen.
    Hier kan je niet thuisbevallen omdat de ziekenhuizen te ver weg zijn (minimaal 35 min. rijden).

10. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    Ik twijfel nog. In eerste instantie wilde ik poliklinisch voor de zekerheid, als er dan iets is dan ben je er al, bovendien is pijnbestrijding dan bij de hand. maar nu twijfel ik, als nu alles gewoon goed gaat en ik hou het goed vol dan is het misschien prettiger om thuis te blijven. Gelukkig hoef ik nu nog niet te beslissen.

11. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Lekker thuis in mn nieuwe bed !
    Zonder alle poespas , en zonder familie beneden.. geen behoefde aan.. ;)
    Lekker met zijn 3tjes eerst genieten , heerlijk ! :)

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik wil ook heel graag thuis bevallen. Bij de eerste ook een thuisbevalling gehad en dat was echt super! Zo intiem en rustig. Het was mijn allergrootste wens toen en nu weer! Succes allemaal alvast met jullie bevalling!

13. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik wilde graag in het ziekenhuis bevallen omdat wij een maand voor de uitgerekende datum zijn verhuisd en we nog midden in een verbouwing zaten. Ik zag het niet echt zitten om er ook nog eens de troep van een bevalling bij te hebben ;).

14. winnythepooh

winnythepooh Niet meer actief

Hoi,

Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen. En dan thuis lekker een weekje de kraamzorg over de vloer hebben...Zo zou ik het graag willen, dus op hoop van zegen maar :)

15. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik moet van de gyn sowieso in het ziekenhuis bevallen dus klinisch.

Maar als het mocht had ik best graag thuis bevallen, alleen zit dat er ook niet in omdat mijn vriend liever heeft dat we in het ziekenhuis bevallen. Dus als ik had mogen kiezen dan was het poliklinisch geworden ;)!

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik wl heel graag thuis bevallen. Zoals het nu lijkt gaat het lukken. Hopelijk blijft dat zo

17. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    ik hoop dat het lukt om thuis te bevallen...maar mn gyn. zei dat ik er echt rekening mee moet houden dat ik in het ziekenhuis beval...ben erg ziek geweest en de kleine is erg groot voor zn "leeftijd"

18. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Ik twijfel nog heel erg, maar voor de zekerheid toch liever in het ziekenhuis. Mocht er iets aan de hand zijn, dan zijn we gelijk aan het goede adres. Het is de eerste en heb geen idee wat ik moet verwachten van de bevalling.

19. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Ik wilde heel graag thuisbevallen, maar dat mag sinds kort niet meer : S.

Da's ff balen, maar ik zal mij maar contentreren op de voordelen..

Geen troep in huis ennuh....dat waren de voordelen wel voor mij...

Ach ja, wat doe je er aan.

20. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    poliklinisch dat had ik bij de eerste ook en het beviel me super.

Deel Deze Pagina