hoe vinden jullie dat er met elkaar word omgegaan....

Discussie in 'De lounge' gestart door tweeling, 1 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    ja dat is 1 ding wat zeker is ligt ook wel aan de ouders.. mijn kind hoeft straks echt niet uit school te komen en achter de pc of tv te springen 5 dagen in de week.. hup naar buiten frisse luct

2. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Suusje.., dan kom ik gezellig in de buurt van jou wonen

Als ik geld heb :)

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Een kind leert wat hij/zij van zn ouders meekrijgt.
    Als jij je kind niet stimuleert om naar buiten te gaan, zal hij/zij dat ook niet snel doen hoor ;)

Ik pas er iig voor dat mijn kinderen (mocht ik die ooit krijgen) de hele dag binnen zitten. Lekker naar buiten toe!
    Lekker in het weekend naar het bos in de herfst, blaadjes en dennenappels ed zoeken. Lekker knutselen met kinderen bij vies weer, etc etc.
    Van veel ouders is het tegenwoordig gemakzucht om de kinderen maar achter de computer of voor de tv te dumpen. Wat aan de ene kant ook wel begrijpelijk is als je allebei fulltime werkt, dan heb je waarschijnlijk geen zin om nog uitgebreid met de kinderen wat te gaan doen als je bekaf thuis komt.

Dus ik zou zeggen, begin eens met dat de maatschappij het zo kan regelen dat pappa's en mamma's meer tijd voor hun kinderen hebben.
    Of dat het zo geregeld kan worden dat mamma's thuis kunnen blijven, veel kunnen dit namelijk niet door geldgebrek... etc etc.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Kinderen moeten het zelf natuurlijk ook leuk vinden om iets te doen.

Hier heb ik eentje die alleen maar buiten wil spelen. Weer of geen weer,

Wij mochten zelf weten wat we deden en dat was meestal een goede combinatie tussen buiten en binnen. Als we binnen speelden was dat meestal knutselen of met de barbiepoppen. Later ook de nintendo.

Verder vind ik dat mensen alleen maar binnen hun eigen referentiekader denken en dat vind ik jammer.
    Ik vind het juist leuk als mensen zichzelf kunnen zijn met hun eigenaardigheden.

Eigenlijk is niks vreemd. Maar alleen maar anders ( dan je zelf gewend bent)

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Bo, zou jij Isabella alleen binnen laten spelen als zij dat wil?

6. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben ik even blij dat ik niet bij jou in de buurt woon :) ;)

7. :D :D

8. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    hey ninien, wat ziet mijn oog een oude bekende ineens hier...

net als in een dorp zie je wel ons kent ons ;)

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Sinds ik in een dorp woon vind ik mensen veel te open, ik hoef niet alles te weten en mensen hoeven ook niet alles van mij te weten vind ik. Ik voelde me veel meer thuis in de stad, je weet wie je buren zijn en verder niks :)
    Op internet ben ik meer open dan irl, omdat mensen op internet niet over je lullen, tenminste niet zo vaak haha :) En als ik een keer geen zin heb om over bepaalde dingen te kletsen, dan zoek ik de site gewoon niet op.

10. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Krijg nou wat! Hielkje!

Ninien ....hmmm vond Hielkje leuker!

11. Li manu

Li manu Lid

30 sep 2008
    92
    0
    0
    ik vind dat mensen zich te veel met andere mensen bemoeien

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    mmmhh als ik naar dit forum kijk mis ik wel het knusse .....het is hier best wel massaal helaas .....
    het kan er hier soms ook hard aan toe gaan ...
    maar ook heel gezellig ....in sommige topics vind ik het jammer dat er niet altijd op je gereageerd word .....probeer zelf altijd wel te reageren maar dan houd het voor mij ook op , moet van 2 kanten komen

Deel Deze Pagina