ik weet het echt niet meer van fynn. en ik weet dat het bij fynn ook niet pijnlijk was en dat ik twijfelde nu dus weer. ik heb om 10/15 min een pijn die ik ervaar als heftige menstruatie kramp maar tegelijker tijd heb ik dus ook een hardebuik die echt kanon hard word en na een 30/40 seconden weer afzwakt maar wel blijft zeuren. is dit het begin?ik geloof er zelf nog niet in mede omdat ik dus echt geen idee meer heb hoe het voelde. word bij een wee de buik hard aan de bovenkant of helemaal? ik schaam me dood dat ik het moet vragen hahaha
Dat is bij iedereen anders vrees ik.. Ik hoop voor je dat het doorzet en dat je dan net zo'n bevalling mag hebben als bij Fynn
Schaam je niet hoor...ik weet het ook niet precies meer. Maar als je om de zoveel minuten een pijn in je buik hebt die ook even aan houd dan zouden dat wel weeën kunnen zijn. Zo ja heeel veel succes meid!
nou z'n bevalling als bij fynn was niet heel fijn hahaha 47 uur nonstop weeën. maar als dit het begin zou kunnen zijn heel erg graag. ik ga nu eventje een uurtje plat kijken wat er gebeurd met rust. anders even een ctg laten maken in het ziekenhuis. kunnen ze gelijk even kijken of er al wat gebeurt daar beneden. (had sowieso gemoeten voor een ctg hoor)
Het is niet gek dat je het niet meer weet hoor. Maar ik denk, als je eenmaal echt aan je weeën begint, dat je ze gelijk weer herkent. Succes vast! Ik hoop dat de kleine snel komt voor je, volgens mij ben jij al een wat langere tijd aan het 'rommelen' ook, lijkt me vermoeiend!
haha nou ja het is er nog steeds maar het word niet erger. pfff ik wou dat het doorzette. ik heb echt zin om te bevallen
Bij mij voelde het toen idd aan als menstruatiekramp, die uiteindelijk steeds heftiger werd. (en dat voor een 'Expert Member' hihihihi! )
Nou, je hoeft e echt niet te schamen hoor! Ik zou het ook echt nieyt meer weten of mn hele buik hard werd of niet en hoe het voelde. Ik weet alleen dat t begon met gebroken vliezen en dat de krampen die daarop volgden DUS wel weeen zouden zijn.... vrees dat als mn vliezen nu niet spontaan breken aan het begin ik ook uren loop te twijfelen hoor... Ze zeggen weleens dat als je twijfelt je dan onder de douche moet staan, Neemt t toe of zet t door dan zijn het weeën, neemt t af dan zijn het oefenweeen/ voorweeen.
10000e?!?!?! whuahaha nee hoor, zit je te pesten Hoop voor je dat het doorzet, mag nu wel toch ? Succes in ieder geval!!
Koester dat gevoel Ik ben iig blij dat het weer achter de rug is. Ik ben echt benieuwd wanneer ze komt!!
Nou ik weet nog wel hoe het voelde hoor...maar ja, iedere bevalling is weer anders. Succes in ieder geval!
ik ook hahaha. weetje bij fynn had ik een hele lange bevalling maar ik was gelijk weer op de been en natuurlijk heb ik dan eindelijk mijn baby hahahaha heerlijk z'n klein poppetje. bevallen vind ik helemaal niet erg maar de gyn zei al dat ik gemaakt ben om kindje te krijgen hahahaha
Hoop dat t gauw doorzet en het makkelijker zal gaan dan bij Fynn destijds! Ben benieuwd naar jullie meisje Mocht het iig snel doorzetten dan wens ik je alvast heel veel succes!
en? heeft het al doorgezet? ik heb geen spontane bevalling gehad bij mijn dochter, dus kan niet echt zeggen of een douche ofzo zou helpen. Maar weet wel dat het hele sterkte menstruatiekrampen waren. hopelijk ben/ga je snel bevallen!!! Succes
ik vroeg me vannacht hetzelfde af.....voelen weeen als menstruatiekrampen...of als buikkrampen als je diarree hebt?