Nou, die trilfunctie in je buik is dus je kleintje zo omschref ik t in het begin ook nog wel eens, alsof er een telefoon in mn buik zat die afging! En je zal merken dat t beetje bij beetje steeds duidelijker gaat worden
Wauw, *smelt* Nu zit ik de hele dag te wachten op mijn vliegje Komt het later dan steeds specifieker op 1 plek? Dat je aan 1 kant iets voelt of echt een vinger of zo? Want ik dacht nu, dat kan die baby niet zijn, want het gaat door mijn hele onderbuik heen. Maar goed, dat zal dan nog wel kunnen als ik jullie zo hoor. Inderdaad, net een telefoon die afgaat. Het was niet eens dat ik goed moest voelen, het overviel me een beetje.
Die telefoon die afgaat ken ik, dat had ik in een week wel heel erg vaak, die trilfunctie in je buik! Dat was rondom week 18 maar nu in week 22 voelt mijn man de kleine al en zijn die trillingen weg, en heb ik enkel de kleine plopjes, die er nu, achteraf gezien, al een aantal weken waren...... Dat ontging mij dus eerst, maar nu weet ik het dat het de kleine is....
Die beschrijving met van die tong klopt helemaal. Je kan het vergelijken in het begin met een adertje die trilt (soms heb je dat in je ooglid). In dit stadium van de zwangerschap (35 weken) voelt t niet meer zo heel erg leuk aan, het zijn al echte schoppen/verschuivingen en vaak op pijnlijke plaatsen
hoi wat heb jij een mooie buik zo vroeg met 5 weken al wow! ik heb zelf lactose intolerantie en een buik van bij jou afgeken van 18 weken dus ik ben benieuwd als ik ga groeien
aan het begin waren het kleine plopjes en het gevoel dt er iets streelde langs mijn buik. Ik voelde dat steeds vaker en dacht toen dit is de baby dat kan niet anders. Het is in het begin erg moeilijk helemaal als je voor het eerst zwanger bent. Nu zijn het echt al schopjes en soms is het net of ze aan het schuiven is (misschien doet ze dat ook wel)