Kan zo gauw geen foto van vinden maar aangezien je ook al zegt dat je een biedemijer wilt heb je niks aan de mijne. Wij hadden 1 met een heel groot blad, 3 calla's en wat sprietjes erbij... klinkt miss niet geweldig maar was echt supermooi (en licht... de hele dag met zo'n zwaar geval lopen vond ik niks) Hebben het zelf bedacht, ik had het in mn hoofd, kon het aan manlief vertellen en hij tekende het in 1 keer precies zoals ik bedoelde... echt heel gaaf! Is ook uiteindelijk precies geworden zoals wij wilden. Misschien kun je m wel een beetje zien hier...vind het niet echt duidelijk maar goed...;
Hier de mijne Was overigens 80, maar ik wilde dan ook speciale rozen (die met zo'n soort fluweellaagje) en die waren er op dat moment niet meer zoveel De corsages waren ook met dezelfde rozen
@truusdemier: Ik lees dat je een zwarte jurk hebt, ik vind dit rood daar heel mooi bij staan hoor! Ik denk, persoonlijk, dat ik een kleurtje dan sowieso ook mooier vind dan bijv wit, dat is meteen zo'n groot contrast namelijk
Dit was ons trouwboeket: View attachment 26448 heb helaas geen idee hoeveel die koste, zat bij de rest inbegrepen, foto's en auto etc.
Wat een joekel eliesja! Iggy, ik doelde eigenlijk op de sprietjes met die pareltjes eraan... zoiets, en dan nog de kleur uitzoeken.
haha ja, maar moet wel zeggen dat hier mijn zoontje van toen 5 hem vasthield, dat verklaard de grote denk ik wel hihi..
Niet een hele duidelijke foto, dit is het enige dat ik op deze comp heb staan. Hier staat ie er ook niet op zn best op Maar hij was 10 euro. We zijn de ochtend van het trouwen naar de bloemist gegaan en hebben om een wit boeketje gevraagd, hij vroeg nog waar is het voor, maar zodra je zegt dat het voor je trouwen is kost het ineens 60 euro duurder... en we hebben verder nog losse bossen bloemen meegenomen voor het autostuk en de corsages en die hebben we zelf gemaakt. View attachment 26465
Mijn boeket is hier gemaakt http://www.ftbloemsierkunst.nl/ Mijn boeket staat op de voorpagina en bij de voorgangers... Het is de site van mijn vriendin en zij woont in houten dus is in de buurt van utrecht, zij komt voor een gesprek ook thuis en dan kun je bespreken wat je wilt. Site heb ik overigens gemaakt voor de hobby... Prijzen weet ik niet, heb hem destijds als kado gekregen... Weet wel dat er prijsverschillen zitten in het soort bindwerk... Veel succes met de voorbereidingen groetjes Jose
Mijn boeket, weet niet wat het precies allemaal heeft gekost, maar wel dat je er een weekend weg van had kunnen gaan.