Nou mijn vraag zegt het eigenlijk al: Hoelang hebben jullie ovulatietesten gebruikt voordat jullie zwanger werden? Ik ga nu zelf de 3e ronde met ovualtietesten in en hoop dat het raak is Groetjes Lara
ik was de 2de maand ermee begonnen....de eerste was ik in China op vakantie, ik was te nieuwschierig wat er nou in me lijf gebeurde Na 5 rondes zwanger
Hoi Beastie Dus je hebt voordat je zwanger was al bij eerdere cyclussen ze gebruikt en toch ongie geworden? Ik hoor namelijk vaak dat het daarna gelijk raak is en daarom maak ik me een beetje zorgen Groetjes lara
Hallo, Ik heb ze volgens mij 4 cyclussen gebruikt. Bij het SMEP-topic zijn er meerdere vrouwen al meerdere cyclussen mee aan het testen en ook dan is het niet meteen raak. Je krijgt wel meer inzicht in je cyclus, dat vond ik wel fijn. Maar zwanger worden is zo'n magisch ding, er moeten zoveel factoren precies op het goede moment goedlopen. Maar geen zorgen, het komt vast en zeker goed! Ik had na 9 rondes (waarvan 3 met ovutesten) ook het idee dat het noooooit zou lukken en bij de 10de cyclus was het raak terwijl we niks anders hebben gedaan dan de andere keren. Succes!
6 rondes met ovulatietesten --> zwanger (MK) nu in de 4e ronde na de mk met ovulatietests --> nog niet zwanger. Per maand heb je 15-20% kans als je het tenminste wel in de vruchtbare periode hebt gedaan.
De eerste maand was ik direct zwanger. Helaas het vruchtje verloren. Nu al weer 3 maanden aan het testen, maar nog niet zwanger... Succes!
Misschien vandaag dan toch een positieve, zie dat je kan testen, spannend! Ga jhe vandaag al testen of wacht je nog even?
voor mij is het nu de eerste ronde in zn geheel en ik gebruik meteen ovulatietesten. Digitale van CB. Of het al gewerkt heeft? Geen idee nog, maar denk van niet We zullen zien.
Eerst was ik na 1 maand zwanger -> MK helaas. Nu 2e ronde met ovulatietesten, maar had deze ronde geen duidelijke test! Bleek met tempen dat ik mijn ei pas dag 22 had! (ik teste tot dag 20...). We zullen zien of het raak is! (wel doorgeklust natuurlijk!)
Ik ben nu in ronde 15, en ik ben denk ik in ronde 5 begonnen met uvo testen... Het is helaas dus ook niet een wonder middel... Voor jou hoop ik dat het wel een wodnermiddel is en dat je deze ronde zwanger bent... Succes en heel vele plezier met klussen...
Ik heb ongeveer 3 of 4 maanden ovulatietesten gebruikt. Met resultaat! Was daarvoor al een half jaar bezig zonder hulpmiddelen.
hi meisjes, ik ga in maart voor de eerste ronde, maar wel mét ovu-test. gewoon als begeleiding ofzo, toch iets meer zekerheid of je het in de goede periode doet... en of je dan geluk hebt om bij die 15/20% te zitten... we zullen zien! misschien moet het ook nog maar een paar maandjes niet lukken, ontpil-technisch? veel succes iedereen! liefs, klingel.
Ik denk dat iedere maand een kans is. Als je stopt met de pil is het handig om je cyclus te weten, maar om dan maar niet zwanger te worden? Zonde van de kansen als je het mij vraagt. Een ovu-test geeft een goed inzicht hoe je cyclus verloopt. Succes met klussen!