Zoals de titel al aangeeft: hoeveel dpo ben je gaan testen EN hoeveel dpo heb jij je eerste vage positieve test gehad. Dus kort antwoord aub zodat het overzichtelijk blijft eerste test: ..dpo of .. dagen voor nod eerste positieve test: ..dpo of .. dagen voor nod
antwoord eerste test: 12 dpo of 2 dagen voor nod eerste positieve test: 12 dpo of 2 dagen voor nod " k gun t je zo meis !!
Ik ben een mierenneuker maar t is begonnen met haha Maar ik ben 8 dpo begonnen met testen en 11 dpo was ie duidelijk positief
Heel flauw eerste test 1 dag voor eisprong (punctie) toen direct positief en sindsdien ook niet meer negatief geweest. Maar meis, ik duim voor een wondertje voor jullie!
10 dpo beide keren 1e test - heel vaag posi. (buiten de tijd, wel roze) 12 dpo duidelijk maar licht/ 13 dpo duidelijk maar licht (vmk's niet meegerekend - daar waren ze sowieso minder snel duidelijk)
eerste test: 10DPO en 9dgn na TP eerste positieve test: 10DPO, foto in mn album Op 11DPO was hij heel duidelijk positief
Hier 10 dpo eerste test(negatief en hagelwit hihi) 11 dpo eerste (denk ik) positieve test(wel vaag streepje) zondag en maandag zowiezo een nieuwe testje er tegen aan gooien Ik duim heel erg hard dat het ook snel bij jou raak is meid, ik gun het je zo. Groetjes Bianca
deze keer: 7 dpo/3-4 dagen voor NOD (korte LF) eerste test 7 dpo/3-4 dagen voor NOD (korte LF) eerste positieve test (wel vaag, streep was pas echt goed duidelijk zonder turen op 10 dpo; dus NOD/1 dag voor NOD )
eerste test: 13 dpo of 2 dagen voor nod eerste positieve test: 13 dpo of 2 dagen voor nod Maar dit had ik nog niet eerder gedaan, klachten brachten me op het idee.... Ik duim voor je!