Ik begin het vermoeden te krijgen dat ik/wij last hebben van spruw. Al zeker 1,5-2 weken heb ik last van een continu brandend gevoel aan mn tepels en al iets langer last van steken door mn borsten, maar eigenlijk zocht ik hier niks achter. Ik ben namelijk ook na precies 28 dagen alweer ongesteld geworden (helaas, het is echt waar) dus ik dacht dat het daarmee te maken had. Maar nu zie ik dat mn tepels best wel roze zijn. De tepelhof is gewoon lichtbruin zeg maar, maar de tepel zelf is echt knalroze met een zelfde kleur randje/cirkel eromheen! Duidt dit op spruw? We zijn afgelopen vrijdag bij t CB geweest en de arts heeft toen in de mond van P gekeken, maar zei dat het er goed uit zag. (Heb overigens niks gevraagd over spruw oid omdat ik daar toen nog niet aan dacht) Kan het dan toch zijn dat we beiden last ervan hebben? Of misschien heeft die arts wat over t hoofd gezien? Ik heb gelezen over gentiaan violet, is dit wat? En moet ik hiervoor dan naar de HA? (aangezien je dit zelf moet kopen, volgens mij kan dit niet bij de apotheek?) Of kan ik beter de HA er naar laten kijken en dan via hem reguliere medicijnen krijgen voor ons beiden als t idd zo blijkt te zijn? Wie kan al mijn vragen beantwoorden?
Toch maar de HA gebeld net voor de zekerheid, maar ik kan pas vrijdag terecht Mocht het idd zo zijn, kan dit dan wel zo lang wachten? Of kan ik maar beter toch gentiaan violet kopen en daar alvast mee aan de slag gaan onder t mom van "baat t niet dan schaadt t niet"???
Never mind, ik ben al geholpen T is idd spruw, en niet zo'n klein beetje ook.. (kleine meid heeft ook heel erg witte vlekken in haar mond ) Kan morgen medicijnen ophalen bij de apotheek voor ons beiden al ga ik toch eerst aan de slag met Gentiaan Violet en mocht dat niet (genoeg) werken dan ga ik over op de meds van de dokter