Ik neem op de gemiddelde reis mee: - 1 paar stevige schoenen, vaak sneakers.. - 1 paar ballerina's.. - 1 paar pumps.. - 2 paar slippers/sandaaltjes.. - 1 paar doucheslippers..
als ze niet veel plek innemen zoals ballerina's en slippers vind ik het normaal hoor 7 paar... groot gelijk hihi
1 paar balarina's voor onderweg, een paar "waterslippers" voor bij het zwembad en mooie sandaaltjes voor 's avonds.
Hier 1 paar slippers. 1 paar crocks 1 paar sandalen en 1 paar wandelschoenen..... ik geef je man wel een beetje gelijk.....
op vakantie naar Gran Canaria, maak niet uit hoe lang: 1 paar sneakers aan. 1 paar slippers 1 paar open hakjes
Mijn moeder neemt voor iedere outfit de matchende schoenen mee, moest ik vroeger vaak mee lachen, maar nu doe ik hetzelfde gemakkelijk 10 paar dus. Ik heb ook belachelijk veel schoenen, paar of 100 mijn moeder minstens 300. Doe wel zelden schoenen weg, ze slijten toch niet
Tja je man heeft wel een beetje gelijk. Ik zou een paar waterdichte schoenen meenemen waar ik goed op kan wandelen, een paar mooie maar kwetsbaardere schoenen en misschien als het past nog een paar pantoffels, hoewel ik dat voor drie nachtjes wel wat overdreven vind, want dat overleef je wel met koude voeten.
Naar de camping neem ik mee: - 1 paar bergschoenen - 1 paar slippers - 1 paar sandalen - 1 paar espadrilles - 1 paar tennisschoenen
Ik neem qua kleding en schoenen bijna niets mee op vakanties. Hangt een beetje van de bestemming af maar meestal gaan we de eerste paar dagen naar een locatie waar genoeg winkels zijn om de garderobe weer aan te vullen met nieuwe exemplaren.
Haha 100 paar schoenen, wauw!! Ik heb er zon 40 paar, je kan er niet genoeg hebben. M'n man heeft het stapeltje gezien en vond het heel netjes. Heb hem wijsgemaakt dat de teenslippers geen echte schoenen zijn, dus dan zijn het er maar 5 . Kan ik er makkelijk nog een paar bij stoppen haha.
Voor mezelf: 2 ballerina's en 2 birkenstocks. Voor de kids: sneakers, sandalen en bandschoentjes. Voor manlief: birkenstocks en sneakers.
Dat worden er niet veel: m'n bergschoenen, ballerina's en een paar badslippers zoon: bergschoenen, paar gympen en waterschoenen en dochter stevige schoenen, ballerina's en die moet nog iets van waterschoentjes krijgen. Heel handig als ze in de beek gaan spelen.
Hier wel net zo'n "hopeloos" geval hoor Ik ben een ster in veel te veel meenemen altijd, van kleding, tot schoenen tot badkleding; ik hou van afwisseling en keuze hebben. Ik hou er niet van om precies zoveel setjes kleding mee te nemen als dagen dat we weg gaan. Liever heb ik gewoon genoeg keus zodat ik mijn outfit kan aanpassen aan hoe ik me voel die dag.