komt vanzelf wel hoor aankomen... k kwam pas ergens in week 20 wat aan..uiteindelijk slechts 10 kg, en nu ben ik zonder pijn of moeite er 12 kwijt...-
18+2 en 3kg bijgekomen! ben er heel blij om,want bij mijn vorige zwangerschappen zat ik al op 8 kilo ofzo! groetjes sofie
Hier nu 14 kilo erbij. Wat eeen verschil is dat bij iedereen! Ik ben afgelopen vrijdag bij de gynaecoloog geweest en one kleine man weegt op het moment tussen de 3600 en 3900 gram. Ik hoop dat hij er nu snel uit wil komen. Als hij zo doorgaat dan klopt dat tabelletje van het voedingscentrum ook niet bij mij, maar zo zie je maar weer dat iedereen anders is.
25 weken en al 9 kilo aangekomen.. Maar dat maakt niet uit, want voor de zwangerschap was ik ook al niet 1 van de dikste
Nou ik heb het kunnen houden op 110 kilo met een startgewicht van 111 kilo (dus in totaal 1 kilo afgevallen in mijn zwangerschap) ben nu afgelopen woensdag bevallen en weeg nu 102 kilo.. nog wel wat te gaan want bij mijn eerste zwangerschap ben ik begonnen bij 95 kilo en dat is mijn doel nu ook weer
@IMD: Gefeliciteerd! Da's wel snel zeg; nu al 8 kilo eraf! De baby en vocht neem ik aan, vet is wat moeilijker zeggen ze, maar jij bent dus niet zoveel aangekomen, dat scheelt! Kan ik ergens je geboorteverhaal lezen?
ja ik HAD hem ook hier staan maar met dat foutje is ie weggehaald.. je kan hem ook vinden op mijn hyves (isabel1981 is mijn naam daar) staan ook nette foto's bij (ik heb er een leuk verhaaltje van gemaakt zo van "een dagje bevallen met isabel" het was namelijk een heeeeeerlijke bevalling! (en dat is niet sarcastisch bedoeld maar echt waar, ik denk er heel fijn aan terug!)
ik ben ook trots vanmiddag even op de weegschaal gaan staan en had er toen maar 1,3 kg aanzitten! En dat ondanks mijn buikie! zal vanavond wel meer zijn na de gourmet paaseieren
Ben nu 2 kilo aangekomen. Vind het zelf zeer netjes, zeker als je het vergelijkt met de vorige zwangerschap
Ik ben nu 17 weken en 7 kilo aangekomen. Ik vind het best veel, maar volgens de VK is het heel normaal. Hoort bij de zwangerschap. Ik lig er verder niet wakker van . Mijn zus was maar 8 kilo aangekomen tijdens de hele zwangerschap. Ik heb het idee dat ik dat wel ga overtreffen...