Gisteren bij de verloskundige nog gewogen.Ik ben nu 38 weken zwanger en ik ben 7,5 kilo aangekomen.Ik mag dus niet klagen!
Hahahh!!! Ik zag hem een heelee tijd geleden, en ik vond hem zo schattig!! Ik wist niet dattie van jou was sOrryy! #-o
bijna 15 weken en al 3 kilo ik baal er wel van, want ik eet niet veel meer. Wel ben ik gestopt met roken en ik was onwijs moe de eerste weken, dus bewegen zat er niet in. Mijn broeken pas ik bijna niet meer en ik heb het idee dat het niet eens ligt aan mijn buik....die is nog niet zo heel erg dik. Mijn heupen daarentegen Ik ben van plan weer elke dag te gaan wandelen, ik ga nú...
Ik sta er versteld van dat er ZOVEEL zijn die maar amper aankomen tijdens de zwangerschap. Ik eet niet meer of anders dan anders, alcohol laat ik staan en ik beweeg ook nog eens wat ik altijd al deed en hier vliegen de kilo's er ook aan. De laatste keer bij de VK op de weegschaal was ik al 7 kilo aangekomen. En dat was met 17 weken. Ik kan me er niet echt druk om maken. En dat terwijl ik voor mijn zwangerschap ontzettend mijn best moest doen om op gewicht te blijven (anders viel ik steeds af) en nu het tegenovergestelde. Lang leve de zwangerschap. Een heel groot bijkomend voordeel: ik heb het weer ouderwets lekker warm in plaats van het altijd koud te hebben. Groetjes Fly
Voor mij nu 17+1 en nu ongeveer een kilo aangekomen, maar kan best zijn dat het morgen weer weg is... Dat gebeurde me al eerder
bijna 38 weken en 14 kilo aangekomen de laatste maand was er 3 bij gekomen. Ik vind het nog best meevallen...Aangezien ik het gevoel had ik 25 kilo was bijgekomen haha
29 weken en tot nu toe 11 kilo aangekomen enne....ik maak me er niet druk om. Bij m´n eerste was ik ruim 22 kilo aangekomen in totaal en binnen no time was alles er weer af zonder moeite. Misschien kost het deze keer wel moeite maar ik eet gezond, snoep wel wat meer. Normaal heb ik maatje 34 dus ik geniet van mijn rondingen