18+2, nog niets aangekomen. Maar de vorige keer ging het in het begin ook heel langzaam, na de 30e week ging het met meer dan een kilo per week :-/
Met 41 weken was is 18 kilo aangekomen.. Maar 6 dagen na m'b bevalling waren er nog maar 4 van over, de rest is allemaal vocht geweest!
35 weken en 19 kilo aangekomen... Ik hou heel veel vocht vast dus als t goed is vliegen de kilo's er straks af! (let's hope )
Met 40 weken 15 kilo aangekomen, en 1 week na de bevalling al 8 kwijt. Nu hoef ik er nog maar 4 kwijt te raken.
Vandaag 36w4d en in 2 weken tijd, 2 kilo aangekomen (waarschijnlijk alleen vocht, want ik heb olifantenpootjes). Zit nu nog 4,5 kilo onder m'n startgewicht.
Ik ben nu bijna 32 weken en zit op 9 kg. Ben wel heel heel erg mager gestart en de gyn zegt dat het dan normaal is dat je zoveel bijkomt tijdens je zwangerschap
Wauw, ging vanochtend voor de grap op de weegschaal staan en ik zit alweer op m'n oude gewicht Heb wel nog steeds een beetje een buikje, maar dat trekt dan wel weer bij, denk ik...
Ik groeide zo netjes langzaam, maar nu... 26 weken, +8 kg. Ik hou het er maar op dat het ook deels vocht is (mijn enkels ben ik geregeld kwijt)