De aantal kilo's is idd weinig, maar de snelheid waarmee het er opeens aan komt....als ik elke week een kilo groei....heb er nog 14 te gaan...En dan is wel even slik Is trouwens de 1e, dus weet eigenlijk ook niet wat netjes is om aan te komen... Ik vind dat ik er max. 15 mag aankomen, maar ik vrees voor 30 (don't ask me why)
Als je een normaal gezond gewicht hebt, ga er dan maar vanuit dat je 12 a 13 kilo aankomt, dat is niet alleen het gewicht van de baby, maar ook; vruchtwater, placenta, extra bloed en vetreserves.
ik ben nu 39 weken en in totaal 2,5 kilo aangekomen.. haha terwijl de beeb al 3 weegt! hou ook wel niet van zoetigheid, dus dat scheelt misschien? vraag me niet hoé ik het heb gedaan; vraag het me ook wel eens af Maar met de beeb gaat alles prima, dus ik maak me geen zorgen!
-1,5 nog steeds met 15 weken... Er komt dus nog steeds niks aan.. Vraag me niet hoe ik t doe want ik eet als een paard
Hoi, Ik ben 20 weken en in totaal nog maar 1 kilo aangekomen. (ondanks alle chocoladetaart, MCdonalds etc.) Best netjes dus, maar ja ik heb ook maar een héél klein buikje....
15 weken en 1 kilo erbij, maar ik eet dan ook de helft minder als normaal. Ik krijg het gewoon niet weg. Het ziet er alleen wel uit alsof ik 10 kilo ben aangekomen da's dan weer het rare ervan...
Nou, dan krik ik het gemiddelde maar even lekker op he... ben nu ruim 37 weken zwanger en alweer 15 kilo aangekomen. Zolang ik er nog niet uitzie als een zeekoe vind ik het best
ff een nieuwe tussenstand van mijn kant. nu ruim 29 weken en 3 kilo aangekomen. gaat nog goed, maar merk wel dat het nu sneller aanzet. hou het dus wel in de gaten want tja, we moeten nog 10 weken en als er dan iedere week een kilo bijkomt dan gaat het hard! joyce