Zit ik vanmiddag in een vergadering, krijg ik ineens een beetje buikkrampen. Het bleek dus later dat ik bloedverlies had. Ik heb 23 juni waarschijnlijk mn eisprong gehad en zou dit dan een innestelings bloeding kunnen betekenen? Ik ben nog niet ongesteld geweest na de miskraam en ik had vanmorgen een hoge temperatuur. Ik twijfel dus tussen een eisprong of een menstruatie....
het is wel een week nadien dus het zou kunnen ... ik geloof dat het een paar druppels bloed zijn ... ik ben na miskraam ook niet meer ongesteld geworden
Hey Chiesa, ik heb geen idee. Maar dat zou wel wat zijn, als het een innestelingsbloed is geweest. Heb je er nu nog last van? En heb je je eisprong zo goed gevoelt dan? Ik hoop dat het dat is en je weer zwanger bent. Ik duim voor je. Liefs Hope
Ik heb nog steeds bloedverlies, want elke keer als ik naar de wc ga dan zit er wat in mijn "inlegkruisje". Heb heel af en toe een rommelig gevoel in mn buik. Verder geen klachten, ben nu al benieuwd hoe het morgen zal zijn. Zou wat wezen Asjuh dat het net zo mag gaan als bij jou.... Enne Hope, ik heb niks van een eventuele eisprong gevoeld maar ik temp al een paar maanden en aan de hand daarvan kan ik zien of ik een eisprong gehad heb. Maar nu twijfel ik toch of ik hem misschien al niet eerder had gehad want ik ben pas 2 weken na de miskraam gaan tempen. En heb 'm dus misschien wel eerder gehad en is dit mijn menstruatie. (wel weinig dan) Pff het is weer afwchten allemaal....
Hai Chiesa, Ik heb ook een miskraam gehad en sindsdien heb ik elke maand enkele dagen na de eisprong wat bloedverlies, maar geen zwangerschap... Ik hoop echt enorm dat het bij jou wel raak is, maar een miskraam/zwangerschap hoe kort ook, kan een hoop veranderingen met zich meebrengen in je lijf. Succes meid, ik duim echt voor je!
Ja ik heb inderdaad begrepen dat je lichaam veranderd na een miskraam. Ik kan niet anders doen dan afwachten pff. We doen allemaal niets anders he Ik verheug me in ieder geval nergens op, dus dan het allemaal nog mee vallen.
Nou het is zeker geen innestelings bloeding want ik moest echt tampons gebruiken... Jammer!! Ik merk inderdaad dat mn lichaam veranderd is sinds de miskraam. Ik heb een hogere temperatuur vandaar dat ik dacht vorige week een eisprong te hebben... Ik was ook te laat begonnen met tempen. Maar nu ik ongesteld ben kan ik helemaal opnieuw beginnen met tempen en de hele rattaplan! @ Hope, als ik dit zo allemaal schrijf moet ik echt aan je denken! Ik hoop zo graag dat jij ook gauw ongesteld wordt!!! Dan kun je ook verder.....
@ Chiesa, Dankje Lieverd. Er is op het moment niks dat ik liever wil. Voor jou idd op naar de volgende ronde, succes. Liefs Hope