Hond....gratis af te halen

Discussie in 'De lounge' gestart door Skye, 31 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

hier een shi-shhu in de aanbieding..... hij zorgt dat al je laminaat en vloeren kleurn en golven!! al laat je hem heerlijk 3x of 10x per dag uit...... hij laat je als dank je houten vloer golfen

DOe je hem in de bench... hijis zo blij ermee... eerste wat die doet... is zijn terratorium weer afzetten....

ik heb deze hond al bijna 8jaar!! sinds de afgelopen jaar is hij je zo dankbaar

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier is die kleinste ook bijgetrokken na zo'n 2 a 3 jaar hoor!
    Kon eerst niet los alleen en nu hebben we niet eens meer een bench (heb er toen zelfs een topic voor geopend...over die toen nieuwe pup die alles sloopte en alles bij elkaar jankte).
    Het kan dus echt over gaan hoor!

Heb me scheel gelachen om sommige foto's!
    Zo ontzettend herkenbaar! Kapotte knuffels, kranten, tijdschriften, kabels, schoenen, meubels...plas, poep in de kamer.
    Het leed dat huisdieren heet :D

3. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Nou, wij wonen bij mijn broertje in en die heeft ongeveer 2 maanden terug een Husky pup gehaald...
    Allemachtig, wat zijn die beesten moeilijk te temmen, zeg.

Pakt alles wat los en vast zit en bijt alles dan het liefst kapot...
    Ze is geen moment rustig.. altijd maar als een wilde heen en weer rennen.
    Wordt maar niet zindelijk.

Ik heb echt niks met dat beest.... Maja, gelukkig is het niet mijn hond en verhuist ze niet met ons mee straks :D

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Teab, langharige teckel die denkt dat ze een kat is!

Baasje moet aan de volgende eisen voldoen:
    - moet goed een gorilla na kunnen doen, dat vindt ze namelijk ontzettend leuk!
    - moet ramen hebben met een lage vensterbank zodat ze erop kan liggen.
    - moet een krabpaal in huis hebben met een ligplekje erop zodat ze daar lekker op kan slapen
    - moet een bank hebben met platte/brede rugleuning zodat ze daar lekker bovenop kan gaan liggen

Verder is het ook handig (niet verplicht) als de baas een badjas heeft en die regelmatig draagt zodat ze lekker op je buik kan knuffelen met je en is het handig om iets van een fleecedekentje in huis te hebben zodat je haar lekker kan inpakken en met haar rond kan lopen zoals je met een baby zou doen ;)

5. Thasmo

Thasmo Actief lid

8 jan 2009
    251
    0
    0
    Secetarieel Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
    Haha, af en toe he kun je ze achter het behang plakken..
    Teminste die van ons niet, want onze 8jarige rooie kater krabt zelf het behang er wel weer vanaf (ookal heb je 4 verschillende krabpalen in je huis staan). Dus mocht iemand nog een andere behanggetje willen, voor enige vergoeding hebben wij nog wel een behangkrabkat.;)
    Mocht je moeilijk in slaap komen dan zingtie ook nog een slaap miauw liedje voor je bij de achterdeur *dan wiltie buitenspelen, maar het is een binnenkat, die overdag als we er zijn dan in de achtertuin mag spelen*
    Ook is bekend dat je je verwarming regelmatig bij moet vullen.. dit kan nu in samenhang met de hond uitlaten.. sta je op het punt om je hond uit te laten, net voordat je de deur opent om te gaan lopen pist ie snel tegen de verwarming aan.. sooo vrouwtje, hoef je niet meer bij te vullen én mij niet meer uit te laten.:p
    Hetzelfde hondje, een 13jarig boerenfoxje houdt er ook ontzettend van zn eigen te verzorgen, en daarna jou.. dus eerste eigen geslachtsdeel en daarna jouw gezicht.. waarom doe je nou zo vies vrouwtje? Best lekker toch dat geurtje..:D
    Of laatste keer uitlaten op center parcs, rent nog snel even door de slik (lees zwarte dikke klodderige vieze modder) zodat je m 10 voor 10 (10u moet je uit je huisje zijn) nog even mag wassen in de badkuip..8)
    Houdt ook erg van natte kranten.. (gaat zo te keer aan de brievenbus als de bezorgers komen) dat ze de kranten niet ver genoeg naar binnen durven te duwen zodat als het regent je zeiknatte kranten hebt..als je aan het eind vande middag thuis komt.:(
    Daarnaast nog een zwart wit langharig poesje van 2 die het bijna droge was op het wasrekje heeeerlijk vind liggen, is toch lekker voorverwarmd vrouwtje? :D

6. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

hahahaaa wat leuk!

Die van ons krijg je niet gratis. Moet je voor betalen :D:D

(voor geen goud doe ik ze weg...)

Deel Deze Pagina