Ik hou van Hollandse namen,dus ook voor m'n hond.Wij hebben 2 reutjes die heten Gijs en Joost. Voor een teefje zou ik gaan voor Mieke of Tina.
de honden hier in huis en bij familie he(et)en Zyra (golden retriever), Yosha (golden retriever), Suus (golden retriever), Zazou (golden retriever), Spike (mechelse herder), Castor (duitse herder), Barda (rottweiler), Mighty (amstaf), Heidi (heidewachtel). Verder hebben krijgen ze hier regelmatig de namen: poppie, koekje, etterbakkie, ikzetjeopmarktplaatsalsjenunietluistert, jegaatopdebarbecuehoor, zittenerkroketteninjeflappersofzo, ikstahierweervoorjanl*lteroepen, waaromgaikal3jaarmetjenaarcursus enzovoort
Als wij een hond kopen gaan we hem Splinter noemen. Eerst dachten we aan Bliksem maar dat klinkt waarschijnlijk wat gek als je hem roept haha
lang niet zo maf als een konijn dat fondue heet en uit de tuin ontsnapt is... probeer je eens voor te stellen: je vader door de steeg heen: fondue, fondue...
Onze hond heet Timon (boerenfox) Namen als Koos, Willem, Jelle en Harry vind ik altijd wel grappig klinken...