Hoi, Ik ben nieuw op dit forum em ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik ben in december gestopt met de pil omdat we een kinderwens hebben. In januari vanwege pijn een echo en een hsg onderzoek gehad. Uitkomts 2 baarmoeder....uterus didelphys. Ik heb vorige week getest en ik heb een positieve test na 6 maanden. SUPER natuurlijk. Alleen nu wil ik graag ervaringen uitwisselen met vrouwen die dit ook hebben of iemand kennen die deze `afwijking` ook heeft. Ik mag a.s. donderdag naar de gyn voor een echo. Ik ben dan 6 weken, vanwege mijn situatie mag ik dus al eerder terecht. Ik hoop snel iets te horen van iemand.
Gefeliciteerd ✨🎉 ook geen ervaring! Wel speciaal zeg. Kun je er niets over lezen op internet bij Google?
Oké iets gevonden voor je en nog via deze pagina /forum ook! Misschien kun je contact opnemen met deze mevr http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/75057-mijn-bevalling-uterus-didelphys-bm-afwijking.html Dit is de link ⬆
Sorry deze mevr niet meer actief Deze mevr als het goed is nog wel http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/386009-uterus-didelphys-verwachten.html Succes!
Gefeliciteerd!! Ik heb Wel dezelfde afwijking als jou meid maar helaas nog geen kinderen. Snap wel dat je heel graag wilt weten hoe dit gaat lopen in je zwangerschap. 6 mnd en dan zwanger is op zich te doen toch? Ivm de complicaties die kunnen optreden is het fijn dat je al zo vroeg by de gyn terecht kan. Ik zou je graag willen volgen hoe het met jou in je zwangerschap gaat, ben eigenlijk wel een beetje op zoek naar lotgenotencontact. Ik stuur je wel een pb.
Ik heb een collega die dit ook heeft. 2 jaar geleden een dochter gekregen. Van wat ik mij kan herinneren is dat ze bijna wekelijks op controle moest en extra goed in de gaten gehouden werd. Ze kon ook niet op de natuurlijke manier bevallen hierdoor. Gefeliciteerd met je zwangerschap !! Zooo mooi.
Op mijn andere forum schreef in mijn maandtopic iemand mee met hetzelfde. Volgens mij hier ook te vinden onder selena. Eerste kindje met 36 wkn tweede vorige maand met 37 wkn.