Hallo, zeer waarschijnlijk ben ik in afwachting van een miskraam. Ik zou nu zo'n 5 weken zwanger zijn. Mijn vraag is eigenlijk, wat kan ik verwachten? Gister is bloedverlies begonnen. Kan ik veel bloedverlies verwachten? en buikpijn? En een heel praktische zaak, ik moet morgen werken en wil eigenlijk wel gewoon gaan, zodat ik wat afleiding heb. Maar kan dat wel? Straks krijg ik daar een hevige bleoding. Of valt dat wel mee als je nog maar kort zwanger bent?
mijn miskraam met 5 weken was net of ik goed ongesteld was. niet echt pijn of kramp gehad. wel heel hard gehuild...
Ik kreeg echt weeen en kon absoluut niet werken, maar was ook al 9 weken, dus dat is waarschijnlijk wel anders. Bij mijn eerste miskraam viel het wel mee, toen was het inderdaad een soort hele heftige ongesteldheid. De krampen waren wel wat heftiger, maar je kan altijd op het moment dat het erg wordt naar huis gaan. Heel veel sterkte meid... Hoe ben je er achter gekomen dat je een miskraam verwacht? Liefs, Marijn
Het is inderdaad zoals de meiden hier zeggen, bij een prille zwangerschap moet je rekening houden met een heftige menstruatie. Lees ook wel eens dat sommige zelfs weinig verschil voelen en anderen het juist over een menstrautie in het kwadraat hebben. Het verschilt per persoon denk ik, maar hoe weet je zeker dat het misgaat? Het kan ook altijd nog onschuldige bloedverlies zijn? Sterkte met alles!
bij mij was het ook net een menstruatie en ook ik ben op een gegeven moment gaan werken. maar wel op de vierde dag en de vijfde dag stopte het bloeden.
Bij mij was het gewoon en heftige mesntraute, waardbij de eerste paar dagen heel veel bloedverlies was, daarna gewoon normaal. Ook waren tijdens de dagen dat ik veel bloedverlies had, dat ik heel erge krampen had. Ook dat verdween gelukkig na 3 dagen, daarna gewoon een gewone ongi.
mijn mk met 6,5 week stelde niets voor. Waarschijnlijk is het met 4,5-5 week al mis gegaan en kwam het pas met 6,5 week op gang. Ik heb hooguit 4 uurtjes bloedverlies gehad zoals een normale menstruatie, daarna was het vergelijkbaar met de laatste dag van de menstruatie. Zonder buikkrampen, pijnen etc. Maar het is bij iedereen anders. Wel is het zo dat hoe verder je heen bent hoe zwaarder/pijnlijker het wordt.
Ik heb gisteren een miskraam gehad met bijna 6 weken, ik had vel buikpijn en krampen van tevoren en licht bloedverlies, en nu ben ik zeg maar behoorlijk ongesteld
Bij mij deed het telkens heel veel pijn.. Een normale menstruatie doet al heel veel pijn bij mij, maar de mk's nog meer. Ik kwam de dagen niet door zonder pijnstillers en veel liggen Alleen was het bij mij zo dat het bloeden maar 2 a 3 dagen duurde steeds, terwijl een normale menstruatie zeker 5 dagen duurt bij mij. Maar in die 2 dagen kwam er wel net zoveel bloed uit als dat ik normaal in 5 dagen had... Het verschilt echt per persoon, dus je kan er helaas weinig van zeggen... Sterkte in ieder geval!
ik heb een mk gehad bij 10w en ik heb ontzettend veel pijn gehad, ben van m'n stokje gegaan en moest tijdens de mk ook veel overgeven van de pijn. Ik verloor ook veel bloed, maar zo gauw het vruchtje en de placenta eruit waren was de pijn voor het grootste gedeelte verdwenen en was het eigenlijk alleen nog maar een heftige menstruatie.
hier heb ik ook ene miskraam geha dmet bijna 5 weken... ik had oppeen ins de avond heel erg pijn.. leken wel lichte weeen echt krampen in me rug trok door naar me heupen enz.. toen even 1 a 2 uurtjes plat gelegen en ging naar de wc en kwamen er stolsels uit toen onder de douche gegaan geslapen en dag erna nog beetje heftig krampen en veel bloedverlies... en nu is het bloeden bijna gestopt dan.. althans hoop ik want soms komt het oppeens terug in ieder geval heel veel sterkte alvast
Bij mijn miskraam had ik een gewone menstruatie. Alleen de pijn voor het op gang kwam was zeer heftig. Maar ik heb niet echt heel veel stolsels gehad. En heb alles kunnen doen. Sterkte!
Mijn 1e en 3e misrkaam waren heftig met veel bloedverlies en kramp. De 1e was met 6 weken en 5 dagen en de 2e begon met 6 weken maar het vruchtje kwam naar buiten met 7 weken. Mijn 2e miskraam was lichamelijk veel minder heftig en ik was toen 7 weken en 2 dagen zwanger. Misschien dat het vruchtje al veel eerder was 'overleden' of hoe noem je dat..? Veel sterkte.
hey hallo heb vandaag bij een echo te horen gekregen dat ik ook een miskraam heb gehad was ongeveer 5 weken zwanger en heb er ook niet veel van gemerkt alleen dat de ongesteldheid eerst bruin was en toen helder rood aan het einde van dag vier roze en kortdaarna weer bruin maar heel weinig ben er wel heel nuchter onder omdat ik weet dat het beter is dat het nu is gebeurd en niet na een paar maanden ik denk maar zo als het gebeurd dan zit er gewoon iets niet goed en kan je het beter kwijt zijn groetjes