ff me hart luchten..

Discussie in 'De lounge' gestart door prisje22, 20 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prisje22

    prisje22 Fanatiek lid

    4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    oke ik moet het ff kwijt
    klinkt mischien gek
    maar 4 weken geleden heb ik een miskraam gehad..
    en nu ken ik iemand wie ik totaal niet mag
    is zwanger en ze is 16...
    en wat doet dat mens:)
    gaat ff lekker irriteren bij me oo k ben zwanger ben zo blij blablalbla
    terwijl ze weet dat ik een miskraam heb gehad en oooo ik moet haar echo,s maar zien,.,
    en aangezien wij elkaar totaal niet mogen en als ik dan langs haar loop gaat ze lekker voluit ben blij dat alles goed is met de baby enzovoort
    en dan praat ze ook echt hard
    ik weet dat ze me daar gewoon pijn mee wilt doen..
    en dat lukt der ook ondanks dat ik te koppig ben en het niet laat merken...
    ondanks dat ik 22 ben en zij 16 vind ik het toch erg kinderachtigg.. en zo iemand krijgt dan een kind:p sorry voor het verhaal maar moest het ff kwijt
     
  2. Yasminaa

    Yasminaa Bekend lid

    8 mei 2010
    717
    0
    0
    je bent 22.. met zo een leeftijd moet je gewoon denken ..pff lekker kinderachtig en negeer je gewoon!

    Vindt het vreselijk voor je dat je miskraam hebt gehad..
    Maar ook al mag je die persoon TOTAAL NIET ! Ik zou niet met zulke gedachtens rondlopen en denken van ooh zo iemand krijgt wel een kind
     
  3. prisje22

    prisje22 Fanatiek lid

    4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    ik weet dat ik niet zo moet denken maar doet gewoon pijn ook de opmerking van ooh zij heeft een miskraam gehad en ik krijg een gezond kindje.. ze is bijna 3 maanden.. en normaal denk ik ook wel zo als jij typt
    maar nu zit het me gewoon ff hoog tis nu ook precies 1 maand geleden
    en nu ook me feestweek gehad
    en toen dacht ik vn k hoor niet ongesteld te zijn ik hoor lekker zwanger te zijn mjaa..:)
     
  4. Eefke84

    Eefke84 Niet meer actief

    sorry. vind jou net zo kinderachtig als diegene van 16. je bent toch zeker al wel zo wijs om zoiets te negeren
     
  5. prisje22

    prisje22 Fanatiek lid

    4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    jaa wel:) maar dnk ook omdat t nu precies een maand geleden is kan heel weinig hebben vandaag en k negeer t meestal ook wel maar k voel me vandaag gewoon klote zo maar uit te drukken
     
  6. Eefke84

    Eefke84 Niet meer actief

    snap je wel hoor.... maar laat lekker gaan meid
     
  7. prisje22

    prisje22 Fanatiek lid

    4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    doe ik ook zeker heb dr ook netjes gefeliciteerd en hopelijk mag ze een mooie wonder in haar armen nemen mijn kleine komt nog wel:]
     
  8. f0rever

    f0rever Fanatiek lid

    22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Jemig dames hebben jullie ooit zelf een miskraam gehad je verliest je kindje dan hoor!! Doe is normaal..

    Meid ik snap je heel goed en weet hoeveel pijn het doet alleen heb ik geen miskraam gehad maar duurde het bij ons heel lang! Dus ik snap je heel goed dat zulk gedrag pijn doet...

    Ik hoop dat je gauw weer zwanger mag zijn!

    Dikke knuf
     
  9. Yasminaa

    Yasminaa Bekend lid

    8 mei 2010
    717
    0
    0
    gewoon negeren! snap heeus wel dat het pijnelijk ene dagen niet en andere dagen wel! Maarja dat is precies wat zij wilt toch!
    Zoals iemand heeft gezegt je bent net zo kinderachtig als haar als je zo gedraagt ..:)mrjaa zelf weten

    sterkte!
     
  10. Channes

    Channes Fanatiek lid

    24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Laat haar gaan. Je stoort je eraan dat kan ik heel goed begrijpen al helemaal omdat jullie elkaar niet mogen en je hebt net een miskraam achter de rug gaat dubbelop dan. Knuff voor jou.. Hoop dat het voor jullie ook gauw komt.
     
  11. prisje22

    prisje22 Fanatiek lid

    4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    thnx voor de knuffels doet me goed vandaag en nu zit ik ook in me uppie dus komt alles er ook uit:)
     
  12. kimmetjuh1981

    kimmetjuh1981 Bekend lid

    19 jul 2007
    956
    0
    0
    hele dikke knuffel voor jou
    wil ook zeggen laat het gaan, maar daar steekt het niet minder door,
    ik heb zelf ook een miskraam gehad en heel veel verdriet om gehad, elke keer als een collega dan over haar zwangerschap sprak, stak het me ook, en niet omdat ik het haar niet gunde, gunde het haar 10000 procent, juist omdat je weet hoe het is om het te missen, maar steken zal het altijd doen
    en wat je zegt jou kindje komt zeker nog wel, kijk naar mijn banner inmiddels alweer 3 jaar, de miskraam was voor mijn zoontje
    maar het gemis naar dit kindje zal altijd blijven
     
  13. prisje22

    prisje22 Fanatiek lid

    4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    @kimmetjuh1981 zulke verhalen geven me weer hoop !
    ik gun het haar natuurlyk maar ik kan het vandaag gewoon echt niet hebben blijf het gewoon missen de misselijkheid
    en me gevoel zei al t gaat niet goed met de zwangerschap ondanks dat de vk zei het ziet er prachtig en goed uit..
    én een ziekenhuis die zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken. klonk niet als een mk en dan ondertussen was het wel een mk
     
  14. Bouwjaar1979

    Bouwjaar1979 VIP lid

    20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Nou als je net je eigen kindje verloren hebt en iemand weet dat dan kan die daar toch een beetje rekening mee houden? Kan me wel voorstellend at dat steekt.
    "gewoon negeren" is wel erg makkelijk gezegd.

    TS, ik hoop dat je haar geklets naast je neer kan leggen dat je zelf gauw weer zwanger mag zijn!
     
  15. vivianbraak

    vivianbraak Niet meer actief

    Nergeren zijn het niet waard!
     
  16. vivianbraak

    vivianbraak Niet meer actief

    Dat begrijp ik maar zo iemand is de aandacht niet waard. Ik geloof ik karma komt echt wel goed.
     
  17. Hamsteren

    Hamsteren Niet meer actief

    Meis allereerst sterkte met je verlies.. en ik snap heeeeeeeel goed dat je gewoon even alles kwijt wou, en eigenlijk ook even op knuffels zat te wachten.
    Helaas wordt er hier nog altijd erg fel gereageert of toppics... omdat er mijn inziens weinig ingeleeft wordt in de schrijfster....
    Wil niet zeggen dat het je misschien kinderachtig nadacht over dit alles, maar dat is gewoon hoe jij je op dit moment VOELT, en daar kan een ander niet over oordelen. Iedereen denkt wel es niet zo positief of volwassen over iets!
    Ook zij hebben vast wel een een K dag... en reageren dan anders als dat ze een geweldige dag hebben!
    Ik zou proberen dat meisje te negeren... juist doordat je weet dat ze het met opzet doet, gewoon om je te eregeren.
    Jouw tijd komt nog wel, en ik denk dat jij op jouw leeftijd je zaakjes al wat beter op orde hebt, en dat is ook erg belangrijk hoor!
    Geef je verdriet een plekje, op jouw manier, en laat haar links liggen.
    Vind het stoer van je dat je haar gewoon gefeliciteert hebt hoor, had je niet eens hoeven doen, das zeker geen kinderachtig gedrag!
    Ik wens je sterkte met je verlies, en hoop voor je dat je gauw mag pronken met een dikke buik!
    Knuffie
     
  18. BeingMommy

    BeingMommy Fanatiek lid

    19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Ik begrijp wel dat zij jou als persoon (hoe kinderachtig is zij dan) niet raakt, maar wel de opmerkingen die ze maakt. Wat vervelend zeg, bah..

    Denk dat je maar gewoon je masker op moet houden, en het moet negeren. Je hebt haar gefeliciteerd en dat was erg netjes van je.

    Dikke knuffel van deze kant, en laat die troela maar.. Hopen dat ze haar kindje gezond en wel in der armen mag nemen over 6 maanden, maar die komt er nog wel achter hoe bekrompen en kwetsend ze is, vroeg of laat..
     
  19. 2lovelychildren

    2lovelychildren Niet meer actief

    heel veel sterkte met dit verlies.
    knuffel voor jou

    groetjes
     
  20. Kristel86

    Kristel86 VIP lid

    4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik begrijp heel goed dat het pijnlijk is..
    Toen wij begonnen met proberen zwanger te worden had ik al 3 vmk's gehad en ondertussen werd mijn nichtje (toen 18) per ongeluk zwanger en was bijna op dezelfde dag uitgerekend als dat ik zou zijn bij de 2e vmk. (ik kreeg het te horen toen ik voor de 3e x een positieve test had, maar dat ging vrij snel fout weer..) Ze wilde eigenlijk helemaal geen kinderen, maar nam wel de verantwoordelijkheid op zich.
    Daar had en heb ik respect voor, maar ik vond het wel verschrikkelijk pijnlijk dat het bij haar zo per ongeluk is gegaan en erg confronterend dat het allemaal vlekkeloos ging.
    Ik zal waarschijnlijk een hoop mensen over me heen krijgen, maar op dat moment kon ik het haar echt niet gunnen.
    Natuurlijk probeerde ik er een positieve draai aan te geven door te denken "tja, zij staat er straks alleen voor; wij kiezen bewust voor een kindje en als dit kindje ooit mag komen zal hij/zij iig in een warm en liefdevol gezin meer dan welkom zijn".
    Maar het was wel moeilijk, gewoon omdat niemand ons kon garanderen dat wij ook een kindje zouden krijgen.
    Dikke knuffel voor jou en probeer voor jezelf misschien een positieve insteek erin te vinden.
     

Deel Deze Pagina