Ik heb vanaf het begin geprobeert thijs de borst te geven en uiteindelijk gestopt.. (vind dit nog moeilijk) Maar ga vanaf vandaag weer proberen aftekolven. en het weer op gang te brengen. Wel erg spannend! Maar ik ga er nu 100% voor (misschien helpt dit) Ik geef thijs daarbij natuurlijk nog wel KV Tot hij genoeg BV krijgt. Klinkt gek maar heb er gewoon zin in En wilde dit even melden Lief Aadjuh
Succes! Heb je contact met een lk, dat is denk ik wel een goede zet. En huur de Medela Symphony bij de thuiszorg, dat is eigenlijk de enige kolf geschikt om je productie op te krikken.
Dank jullie wel! Medela Symphony Zal ik morgen even laten halen door vriendlief hij moet toch de klossen terug brengen!
Zet hem op meid! Kan allemaal nog best lukken! Ben zelf ook pas een week na de geboorte met borstvoeding gestart.... En is heemaal nog op gang gekomen. Inderdaad, zoek evt contact met een lk voor tips en info!
We zijn ruim een week verder .. Jeetje Wat vermoeiend is al dat afkolven me hele dag draait erom .. en meestal heb ik dan nog maar uit 2 borsten 40cc... soms meer toevallig vandaag in totaal 80cc Maar we geven niet op! We gaan der voor. Volgende week willen ze van het CB dat we hem gaan proberen uit de borst te drinken. Maar ik ben zo bang dat hij niet genoeg gaat krijgen,,
aadjuh, kolven is veel moeilijker dan je zoon aan de borst te laten drinken. kun je hem niet eerst aan de borst laten drinken en daarna nog kv geven totdat je productie zo opgekrikt is dat je geen kv meer nodig hebt? misschien een idee om een afspraak te maken met een lactatiekundige om je op weg te helpen? knap dat je dit doet! succes!
Misschien moet ik ook maar naar een lactatie deskundige het is allemaal zo ingewikkeld! Maar opgeven doe ik niet meer! We gaan der gewoon voor!
Succes meid! Niet opgeven hoor, hoe vaker je kolft, hoe meer cc je kolft. Voor je het weet heb je aardige hoeveelheden en kan je kleintje jouw melk drinken. Dat is toch het beste wat er is!
aadjuh, als je googled op relactatie vind je ook veel info. bijv: http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-lactatiekundige/158067-relactatie-dmv-kolven.html Borstvoedingorganisatie LLL - Relactatie
he Aadjuh Veel succes om de bv terug te proberen! Hier is het ook ditmaal mislukt... Maar dit keer heb ik er (min of meer) vrede mee. Vind het knap dat je het opnieuw probeert en ik hoop met je mee dat het lukt. Misschien niet slecht om eerst Thijs aan de borst te laten drinken, daarna fles en dan misschien nog kolven? Heel vermoeiend...maar zo moest ik het doen bij Daan. Maar kwam bij mij helaas helemaal niet op gang. Ws te weinig melkklieren en slechte voeding door stress. Een lactatiedeskundige zal je vast goede raad kunnen geven!
Hij pakte niet goed en had kloven waardoor ik ook niet af kon kolven.. En het kwam niet op gang. dus toen adviseerde de kraamverzorgende te stoppen
Bij mij kwam de bv pas op dag 7 na de kz op gang! Gelukkig had ik een kraamverzorgster die me garandeerde dat ze mijn zoontje aan de borst kreeg (het waren tig verpleegkundigen, twee kraamhulpen en een lactatiekundige niet gelukt). Jammer zeg zulk advies! Gelukkig ga je er nu weer voor; vind ik echt top!
Je kunt elke keer voor je een fles geeft aanleggen. Eerst ook kijken of je kind de borst nog wel wil pakken! Als je kind aan de borst gedronken heeft geef je daarna een fles, zoveel hij wil. Dan komt ie echt niet tekort hoor!
Heej, Hoe gaat het nu? Ik was degene die je een pb had gestuurd met je vraag over bv na 6 dagen! Had je toen verteld meteen weer te beginnen... Ik ben benieuwd!