Ik droom echt zo raar!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Troelala21, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik droom de laatste tijd zo raar en eng. Er gebeuren allemaal rare dingen in me droom, allemaal enge dingen. Ik ben vaak blij dat ik wakker ben. Ik vind het echt niet fijn op dit moment om te dromen. Maak zoveel dingen mee ineens in me dromen. Hebben jullie hier ook weleens last van? En wat zou dit betekenen?

Als ik zwanger was droomde ik ook altijd zo raar en eng, maar ik blijf maar negatieve testen houden dus zwanger ben ik niet. Maar die dromen blijven maar komen!

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

vaak betekenen die dingen hele andere dingen.. mijn moeder heeft een boek over dromen en de betekenissen van dromen..

3. me83

me83 Niet meer actief

ikzelf had het ook toen ik zwanger was.. maar miss komt het omdat je er veel mee bezig bent? gezien je onderschrift wacht je al een tijd op duidelijkheid..hoe drukker je bent met dingen des te meer je kan dromen..

al hoop ik natuurlijk dat je gewoon zwanger bent..:)

succes

4. Troelala21

Ik weet dat dromen soms dingen betekenen zou alleen niet weten wat deze enge en rare dromen betekenen allemaal.

Zwanger ben ik niet dan waren die testen wel een keer positief geweest denk ik. Ik heb gewoon een hele lange cyclus waar ik moedeloos van word.....

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hmm ik wilde eerst idd vragen of je niet misschien zwanger bent, want als ik zwanger ben droom ik ook ineens de meest vreemde dingen, al vanaf een week na mn eisprong..

Maar ik lees dus dat dat niet het geval is.
    Misschien is het iets anders hormonaals? Misschien zit je menstruatie er nu "eindelijk" aan te komen?
    Of droom je al een hele tijd zo vaag?

6. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Ik lees mee, het het momenteel ook. Maar net als jij vermoedelijk ook een hoop stress op het moment dus het zou maar zo daar vandaan kunnen komen.

7. Troelala21

Als ik zwanger ben heb ik altijd van deze rare dromen maar ik ben niet zwanger. Ja of de testen die ik heb kloppen niet?? Maar dat lijkt me stug het zijn de zwanger en kids dipstick 3 in een pakje.....

8. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Och wie ik allemaal niet in de fik gestoken heb toen ik zwanger was..alle exen passeerden de revu hoor haha

Toen ik pas gestopt was met roken, had ik precies t zelfde, droomde ik ook zooo raar

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hoe lang heb je dit nu al?
    Als het sinds een paar dagen is en t zou als oorzaak een zwangerschap zijn dan kan het dat de testen het nog niet aangeven. Ik heb t namelijk dan ook al voordat een test positief kan zijn..

Maargoed, het kan natuurlijk een hele hoop oorzaken hebben. Stress, er gebeurt veel om je heen, hormonen, etc.

Het zou overigens wel erg gaaf zijn als de oorzaak een zwangerschap zou zijn!

10. Troelala21

Het is nog niet zo lang. Ik geloof 1 week hooguit 2 maar langer ook echt niet. Het is echt iets van de laatste tijd. Heb vanmorgen weer getest maar hij blijft omo wit. Misschien moet ik eens een andere test proberen? Ik heb ook al een week last van me onderbuik, steeds zeurderige pijntjes, krampjes, steekjes. Me borsten doen giga zeer. Daar heb ik nog nooit last van gehad maar goed....

(zou zeker super zijn als het wel door een zwangerschap komt!)

11. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik ben de laatste weken ook raar aan het dromen, echt heul maf steeds, en soms eng.. Zal vast iets in de lucht hangen dan! Ik heb soms van die periodes.

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier ook al de hele zwangerschap de meest vreemde dromen....soms grappig maar soms ook heel naar of verdrietig.

Probeer eens de Kruidvat 2 voor 5 euro testen, die zijn heel gevoelig. Spannend!

13. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Ik lees ook mee. heb ook veel rare dromen en nachtmerries. Gelukkig kan ik me de meeste niet meer herinneren :)

14. Troelala21

Ik kom er net achter dat me vorige cyclus 42 dagen duurde. EN nu zit ik al op dag 130 pff....Waarom zo verschil ineens. Zal toch denk ik maar eens de kruidvat testen gaan halen want hier word ik ook niet wijzer van. Als die ook negatief zegt dan zal het ook wel niet zo zijn!

Deel Deze Pagina