Dat laminaat ligt er net een week in dus ja dat moet blijven. (met een mobiele telefoon iets plaatsen geeft wel lachwekkende resultaten af en toe pffff )
De meubels van foto 2 vind ik mooier. Maaar, als het bij het laminaat MOET passen dan zou ik zeggen foto 2. De meubels van foto 1 zijn grijzig dus dan zou een grijzige vloer er beter bij passen dan de vloer die je er nu in hebt liggen. Dus vandaar foto 1 (heb ook je poll ingevuld hoor)
Wat vinden jullie van een warme donkerbruine kleur qua meubels? De vloer heeft namelijk een warme ondertoon en de grijze kast juist een koele ondertoon; dat wil nog wel eens vloeken... Persoonlijk zou ik dus gaan voor een warme donkere kleur... Of wellicht een warme lichte kleur; cremewit bijv.
bij het laminaat vind ik echt foto 1 mooier passen, foto 2 vind ik er weer helemaal niet bij passen, dus gewoon kiezen wat jij mooi vind, zoveel mensen zoveel smaken, volg je eigen smaak.
Nou dan kies ik voor optie 2 het model zeg maar en dan in de kleur van foto 1 kan dat?? of is dat geen optie?
Foto 2! Wij hebben die meubels ook. Ideaal, erg mooi, en makkelijk te combineren. En t belangrijkste: je ziet er geen stof op liggen
Nee is geen optie. De 2de is alleen op deze manier verkrijgbaar of in donkerbruin. Maar donkerbruin vinden we niet mooi (we houden van licht)
Meubel van foto 2 vind ik echt mooi. Maar meubel van foto 1 staat beter bij de vloer. Als je van plan bent een mooiere vloer aan te schaffen zou ik zeggen 2. Maar voor nu: foto 1.
zeker weten foto 2 en volgens mij ziet de vloer er in het echt ook nog iets anders uit.. lijkt wel een beetje overbelicht nu.. de meubels van foto 1 vind ik echt NIET mooi
De meerderheid van de stemmen was ook onze keuze en die wordt dus ook bevestigd hier. Vandaag dus die besteld na natuurlijk een charme offensief van Marnatman om flink wat van de prijs af te lullen wat weer gelukt is