ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lets

    Lets Fanatiek lid

    18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Volgende week maandag weer terug.
    We wonen een uurtje enkel van dusseldorf, goed te doen dus...
    Laat jullie straks weten hoe het hcg is
     
  2. Tassie74

    Tassie74 Fanatiek lid

    23 mei 2011
    3.134
    530
    113
    Utrecht
    @Lets; och, meis, ik begrijp je teleurstelling en angst. Maar als het nu niet goed was geweest dan hadden ze dat toch wel gezegd vandaag?
    Poeh, meid, nu nog een hele week moeten wachten. Misschien komt dit vruchtje gewoon wat trager op gang......Ik had zo gehoopt op een stralend berichtje van je, meis. Krijg je de uitslag van het HCG vandaag nog doorgebeld? In ieder geval stuur ik je voor nu een knuffel!!

    @Bbibi; wow, wat een mooie buik, zeg! Hihi, leuk om te zien hoe je buik gegroeid is in de loop van de zwangerschap. Ik ben zo benieuwd naar jullie meisje! En wat ontzettend lief en te gek al die verwennerij van je vriendinnen en van je broer en schoonzus. Wat een leuke taart ook!
    En die uiltjes zijn te gek. Wij hadden afgelopen week een shirtje gekocht voor ons meisje waar 3 uiltjes op staan. Van Lief! Ook zo leuk.

    @Gein; Wat erg, hè, dat je nog niet helemaal kunt genieten van je zwangerschap. Zeker met jullie verleden. Poeh, die angst om het weer mee te maken lijkt mij zo verschrikkelijk verstikkend. Worden jullie extra begeleid tijdens deze zwangerschap? Extra echo's, controles of zo? Ik weet ook niet zo goed wat ik kan zeggen tegen je, ik vind het gewoon zo erg wat jullie hebben meegemaakt. Ik kan je alleen maar een knuffel geven, dus bij deze.

    @Sneeuwmees; jeetje, jij hebt het echt onwijs druk! Als ik berichtjes van jou lees dan heb je niet alleen buitenshuis een drukke baan, maar ook zeker thuis. Maar toch lees ik ook dat het ondanks de drukte best gesmeerd loopt zo met je zoontjes. Ik vind het zo ontzettend knap van je!

    @Do; Hoe heb je je eerste Reiki ervaren? Ik ben benieuwd. Voor jullie ook heel spannend, volgende week van start in DD.
    Ik had eenmalig een behandeling gehad door een magnetiseur voordat ik begon met IVF.

    @ego; hier vannacht beroerd geweest en nu nog giga buik- en rugpijn. Ik ben gewoon mega-ongesteld:(. Ik hou mij vandaag nog maar rustig. Het liefste zou ik alleen maar op de bank hangen. Hihi, nu hopen dat ons meisje dat ook een goed idee vindt. Ze ligt in ieder geval lekker op de bank te slapen.
     
  3. Lets

    Lets Fanatiek lid

    18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hcg waarde was 9875. Was niet supergeweldig begreep ik, maar eigenlijk konden ze nog niet veel zeggen. Volgende week bij de echo pas meer... Pff nog een week in spanning...
     
  4. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: snap je zorgen, maar zoals je zegt. Zelfs als alles helemaal op schema loopt is dat ook niet altijd een garantie dat het goed afloopt. Heb vertrouwen in de kleine uk. Ik vind het overigens een mooie hcg. Google maar eens op de waardes hoe hoog het nu moet zijn. Volgens mij prima binnen de norm. Knuffel voor nu en op naar een mooie echo volgende week!
    @Gein: lijkt me inderdaad een hele stress om nu zwanger te zijn. Kunnen ze je daar in het zkh niet psychisch in begeleiden?
     
  5. Gein

    Gein Bekend lid

    19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Lets; hmmm ook niet heel slecht begrijp ik dus uit de info van sneeuwmees. Hou vol voor de kleine!!! stuur een dikke knuffel naar je toe en volgende week gewoon een prachtige echo.

    tassie; ja we gaan goed begeleid worden hoor. zeker nu met een tweeling! Denk om de twee weken een echo, maar goed we hebben heel wat nare verhalen gehoord dus nu moeten we uitkijken dat we elkaar niet helemaal gek gaan lopen maken. Met jou gaat het ook nog niet zo lekker las ik. bah! hopelijk laat jullie kleine meid je ff tot rust komen.

    sneeuwmees: Hoe is het met jou? ja wij krijgen er gelukkig ook psychische hulp bij. kan niet wachten totdat ik deze twee kleintjes in april gezond en wel in mijn armen heb liggen. Kan de maanden wel weg kijken haha.

    Imke: hoe is het met jou?

    Arie; hoe gaat het met jou? en met je vriend? is hij alweer helemaal opgeknapt?
     
  6. Fireangel

    Fireangel Bekend lid

    12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Oh nee Lets, nog een week wachten. Ik duim voor het beste lieverd. Het is je zo gegund!!
     
  7. NTP

    NTP Bekend lid

    3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Lets, wat naar dat je nu zo in spanning zit. Maar inderdaad, ze zullen niet zeggen dat het goed is, terwijl het dat niet is?! Hcg weet ik niet zo veel van. Hoop heel erg op een mooie echo volgende week. Dikke knuffel meis.
     
  8. Lets

    Lets Fanatiek lid

    18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanx voor al jullie lieve reacties. Ga toch maar proberen te blijven hopen. Echo staat in mijn album...
     
  9. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Meisjes, ik ben er weer! Heerlijk 2 weken genoten in Portugal. Eerste week waren vriendlief en ik beiden niet helemaal fit (keelpijn, hoesten, snotteren, aangestoken door dochterlief die de week voor de vakantie ziek was). En we moesten allebei ook wel even afkicken van het harde werken. Maar de tweede week was echt heerlijk. Prachtig strandweer gehad en meiske vond zee en strand ook heerlijk.
    Even snel 'tig pagina's teruggelezen en korte reactie op een paar berichtjes:
    Gein: wauw een tweeling. Bijzonder hoor. Ik hoop zo dat het goed blijft gaan!
    NTP: gefeliciteerd met de goede echo!
    Lets: dikke knuf voor jou dat het goed zal blijven gaan. Is beslist niet kansloos hoor. Maar wat killing moet het zijn, nog een week onzekerheid. Sterkte meid!
     
  10. Gein

    Gein Bekend lid

    19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    lets kun je me vertellen hoe ik de foto's kan bekijken?
     
  11. Lets

    Lets Fanatiek lid

    18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gein, even mijn vriendschapsverzoek accepteren en dan kun je op mijn pagina kijken...
     
  12. Bbibi

    Bbibi Fanatiek lid

    20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ lets dikke knuf meissie! Wat een teleurstelling! Al wil het gelukkig nog helemaal niets zeggen! Kloote er
    Wel al een hartje of nog niet ?
    Hcg waarde hieft helemaal niets te zeggen lieve meid!
    Ik had met 4weken4 dsgen hcg van 9800
    Terwijl maartje hier van het forum zwanger is van een tweeling en een veeeeeeeeeeel lager hcg waarde had als ik! En toch ech goed zwanger is van een tweeling!!! Schijnbaar maakt de een sneller hcg aan dan de ander maar zegt het totaal niets over het beloop! Dus niet te druk maken meissie ! X

    @do wat spannend meid voor jullie gaat het nu echt beginnen!

    @ gein kan me voorstellen dat het enorm spannend wordt
    Voor jullie.. Jij was je vorige kindje verloren door vroegtijdige weeen toch? Is een clerage en prolutan spuiten niet iets voor jou?ik klets in november topic met iemand die is heer kindje met 23,5 week helaas verloren. :( zij is nu weer zwanger met ook clerage en spuiten en nu inmiddels alweer
    Over de 33 weken zwanger en het gaat heel goed! Dus wie weet is dat voor jou ook een optie?

    @hier vandaag mijn schilderijtjes mogen ophalen! Jeetje wat ben ik er blij mee! Zooooo mooi !
    Morgen avond even vragen of schoonvader ze wil ophangen!
    En dan woensdsg fotos maken! Dan zal ik van heel t kamertje maken en in album plaatsen kunnen Jullie t resultaat bewonderen :)
     
  13. Bbibi

    Bbibi Fanatiek lid

    20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Tassie ohh wat leuk dat jullie een shirtje met uiltjes hebben aangeschaft voor dochterlief hihi... Leuk hoor!
    Jammer dat je je zo beroerd voelt! Is de eerste menstruatie na een bevalling/keizersnee altijd so heftig?
     
  14. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: deze tabel vond ik: Hcg-waarden tabel. Misschien heb je er wat aan. Hopelijk kun je deze week even onder een steen kruipen. Moet je volgende week ook weer hcg prikken (naast de echo)?
    @Stiertje: welkom terug weer in ons kikkerlandje. Jammer dat jullie de eerste week niet helemaal lekker waren. Maar gelukkig gingen jullie 2 wkn zodat je toch nog lekker hebt kunnen genieten! Nu gaat het voor jullie ook allemaal beginnen!! Spannend, of niet?
    @Bbibi: ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Dus kom maar op met die foto's...hihi...
    @Gein: fijn dat jullie hulp krijgen! Lijkt me anders niet te doen. Bij de meesten die een miskraam hebben gehad zijn die eerste 12 wkn killing, om daarna opgelucht de 28 wkn daarna in te gaan. Maar voor jou ligt dat anders. Mocht je het even niet trekken, dan heb je ook hier genoeg luisterende oren, hè?
     
  15. NTP

    NTP Bekend lid

    3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Stiertje, weer helemaal opgeladen dus!
    @BBibi, ik ben erg benieuwd! Leuk hé om daar mee bezig te zijn.

    @ego: naar de HA geweest vandaag ivm erge misselijkheid. Emesafene gekregen en urine onderzocht. Nu heb ik dus ketonen in mijn urine en moet ik morgen opgenomen worden voor een infuus. Bah....
     
  16. do27

    do27 Actief lid

    6 mrt 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ddees het was even zoeken maar heb het gevonden!! Ga er morgen even verder naar kijken!! Dank je wel!

    De Reiki behandeling was heerlijk ontspannen! Ga het ook zeker tijdens de behandeling nog eens doen, heb met haar af gesproken dat ik haar even bel als het behandelplan duidelijk is!!

    Het is voor mijn gevoel nu allemaal weer echt begonnen, de spanning het afwachten, de hoop en de wanhoop...
     
  17. Tassie74

    Tassie74 Fanatiek lid

    23 mei 2011
    3.134
    530
    113
    Utrecht
    @Stiertje; welkom terug! Jammer dat jullie de eerste week ziek waren, maar, zoals Sneeuwmees ook al zei, gelukkig waren jullie 2 weken weg zodat de tweede week de eerste week helemaal goed heeft gemaakt.
    En inderdaad, voor jullie gaat het ook weer beginnen! Jullie avontuur voor een brusje. Spannend, hoor!

    @Bbibi; ook ik ben reuze benieuwd naar de foto's van de kamer voor jullie meisje!
    Een eerste menstruatie na de bevalling schijnt geloof ik inderdaad wat heftiger te zijn in de meeste gevallen. Ik ben er echt even ziek van geweest en ik ben de hele tijd bezig met verschonen:(, zelfs als ik dat net een minuut ervoor gedaan heb......Niet goed voor mijn Hb. Ik had altijd namelijk al een wat lager Hb wat door elke menstruatie steeds iets lager werd. De ongeveer 28 dagen ertussen was onvoldoende tijd voor mijn Hb om te stijgen zodat ik op een gegeven moment staalpillen moest slikken. Hmm....even in de gaten houden maar.

    @NTP; ach, wat ontzettend naar. Brrr, dus je moet ook echt heel veel overgeven? Dan ben je nu dus uitgedroogd. Wat afschuwelijk, zeg. Je hoeft in ieder geval geen sonde?! Heel veel sterkte/succes vandaag in het ziekenhuis. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.
    Volgens mij is er een clubje bij "gezondheid" dat gaat over hyperemesis gravidarum. Och meis, ik hoop voor je dat het snel over is of dat je in ieder medicijnen krijgt die goed helpen, want dit is echt een uitputtingsslag en zo kan je volstrekt niet genieten van je zwangerschap. Knuffel, meis!

    @Do; wat heerlijk dat de Reiki behandeling je in ieder geval lekker ontspannen heeft gemaakt. En wie weet wat het nog meer voor goeds voor je gaat doen.
     
  18. Ddees70

    Ddees70 Fanatiek lid

    14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    12-15 november is het in DD erg druk met een grote medische beurs. Dus als je dan moet is er veel file en geen hotel meer te krijgen. Hou er rekening mee.
     
  19. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Dank je wel Ddees, voor deze melding. Wij hebben vermoedelijk half november de punctie, dus dat wordt extra vroeg weg dan (nog vroeger, zucht ...).

    Vanochtend heeft dr. S. mij gebeld over de bloeduitslagen. AMH was 4,5. Er schijnt een nieuwe testmethode te zijn, waardoor de waarden nu veel hoger uitvallen dan bij eerdere tests (vorige keer was mijn AMH meen ik 1,5 of 2). Desalniettemin was hij erg tevreden over mijn waarde, die is voor mijn leeftijd nog erg goed. Hij wil daarom dezelfde dosering hormonen hanteren als de vorige keer: 75 Puregon en 150 Menopur, en Cetrotide als platlegger. Toen had ik een opbrengst van 17 eitjes.
    Verder heeft hij ook de CA125-waarde laten meten, die iets zegt over de activiteit van de endo. Die was 11. En dat is mooi laag. Was ook wel te verwachten na een zwangerschap en periode van borstvoeding (dus 1,5 jaar niet ongesteld).
    Mijn eerstvolgende menstruatie verwacht ik rond 1 november, en dan gaan we er weer voor.
     
  20. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ddees, hoe is het met je? En hoe voel je je? Krijg je goede hulp en steun van je omgeving na jullie besluit?

    Lets, wat ongelooflijk €&@/ dat het afgelopen maandag nog geen duidelijke zaak was. Nog een week van spanningen, sterkte meid en zorg zo goed mogelijk voor jezelf want dit levert zo'n stress op!

    Ntp, jij gefeliciteerd met je eerste echo!

    Wat blijft het raar om in 1 bericht zulke dubbele emoties te hebben. De MMM is hard en grillig.

    Bbibi, wat een prachtig geschat gewicht van jullie meisje ondanks dat je je lijf niet altijd even vertrouwde. Super zeg!

    Met de tweeling is alles goed, groeien lekker door. Ik rust inmiddels zo veel mogelijk. Ben gewoonweg te zwaar en de kindjes komen zo'n 200gr per kindje, per week aan. Dat voel ik wel maar tegelijkertijd is het ook gewoon dik genieten en verheugen op wat komen gaat. Het is absoluut niet bedoeld om te klagen.
     

Deel Deze Pagina