Hey lieverds, Even een kort berichtje, heb geen typzin Hier alles nog steeds goed hoor, geen extreme bloedingen meer gelukkig. Nu wat de zwangerschap wat meer bekend gemaakt, wordt het toch wat realistischer. Do, heeeeel veeeeel succes met testen! Duimduimduim!
@Lets: fijn weer even van je te horen. Zag afgelopen weekend toevallig twee topics van meiden met een hematoom. Misschien iets om mee te kletsen. Kan me voorstellen dat jullie elkaar kunnen steunen. Overigens wil ik je hier niet kwijt, hoor. @Do: en... Al getest?
Heb vanmorgen negatief getest met urinetest, net in dusseldorf geweest voor bloedtest daar morgen de uitslag van!!
@Do: wat balen, zeker als je er zelf zo'n goed gevoel over hebt. Ik hoop op een onverwachte verrassing uit de bloedtest.
Balen do, hoop dat de bloeduitslag alsnog een positief bericht brengt. Hoeveel dagen na de tp zit je nu? Ik weet nog dat ik op donderdag 7-11-2013 een tp heb gehad van een blastocyste en 9 dagen daarna mocht testen.
Oh Do. dat is niet waar je op hoopte...maar wie weet komt er vanuit DD een heel mooi telefoontje! Mijn duimen draaien nog steeds!
Ah do, wat jammer...wat zal t evengoed nog een lange nacht voor je worden...succes en we hopen op nog meer wonderen hier! Xxxx Sneeuwmees, waar heb jij dat topic gelezen op hematomen? Pff ontzettend moe vandaag, hopelijk is de kleine flink aan het groeien
@Lets: hierbij toevallig 2 topics die over hematomen gingen: http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/545628-wie-heeft-ervaring-een-hematoom.html http://www.zwangerschapspagina.nl/gezondheid/545855-subchorionaal-hematoom.html
@Do: hoe is het nu met je? Waarom krijg je morgen pas de uitslag. Ik dacht dat Lets het nog dezelfde dag in DD kreeg? @Lets: moe zijn is een goed teken. Dus geef er maar lekker aan toe. Ik zei je toch dat in week 11 er een groeispurtje is, dus dat kost jouw blijkbaar energie...hihi.. Wanneer heb je weer een echo? Heb je net de twee links doorgestuurd. Wie weet heb je er wat aan.
Alleen als je voor 9 uur 's ochtends bloedprikt krijg je de uitslag dezelfde dag, omdat het naar een ander lab gaat.... Vandaar onze vroege ritjes steeds... Overigens is het nu een beetje raar, nederlandse arts adviseert geen rust, mocht gewoon alles doen...want als het mis ging ging het toch wel mis. Dus ik dusseldorf gemaild voor advies, moet ik nu weer, ik denk van die nieuwe arts want andere naam, het advies van nederland volgen.neen beetje raar dus, maar ik volg mijn eigen weg en die van dokter h wel, ik doe rustig tot de hematoom weg is, ben nu al zo ver...
@Lets: rust lijkt mij inderdaad logischer, dan alles weer doen. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt, hoor. Merk je zelf ook dat je meer bloedverlies hebt als je meer gedaan hebt? Je bent nu al zover, dan kunnen die paar weekjes rustig(er) aandoen er ook nog wel bij.
Ik zou ook rust houden Lets, voelde me al een beetje de zeikerd toen ik er gelijk over begon een paar weken geleden. Precies zoals ik zei bij mijn vriendinnetje. Zij is met 20 weken weer gaan werken, toen was de hematoom bij haar verdwenen. Ben zo onderhand ook wel benieuwd naar de nieuwe Nederlandse arts. Het was in lijn der verwachting dat dr S het rustiger aan zou gaan doen/ zelfs wel met pensioen gaat maar toch wel een heel erg gemis...
Ook de bloeduitslag is negatief! Ik snap er helemaal niets van!!! Wil nu eerst een evaluatie voordat we verder gaan, wil weten wat er met mij aan de hand is, 5 terugplaatsingen in een gezond lichaam, perfect Baarmoederslijmvlies perfecte leeftijd, en nog steeds niets!!!
Nou Klaasje, ik ben je nog altijd dankbaar voor je advies! Moet er niet aandenken als het tot nu toe mis was gegaan alleen omdat ik teveel zou doen! Snap ook niet dat dat niet gewoon het advies van alle artsen is... Dus ook niet van die nieuwe nederlandse?
Ownee he, Do, wat balen en verdrietig....dikke knuffel! Ik zou ook eventueel om meer onderzoeken vragen!
Dat vind ik nu ook altijd zo verwarrend Lets, de een vind dit, de ander dat. Gericht vragen waarom of waarom niet levert soms meer op terwijl je van een arts toch voorschriften verwacht. Mij wilden ze na 30 weken weer opschepen met een Arts in Opleiding, in begin zwangerschap echt harstikke ok. Ze zijn nl veel rustiger en 'aardiger' als de drukkere gynaecologen maar na 30 weken heb ik gewoon gevraagd/ge-eist ( wel vriendelijk) dat er een senior naar me ging kijken als high-risk zwangere. En dan kan dat ineens allemaal. Soms lijkt het wel of je alvast in harnas naar de arts moet, dat bedoel ik meer. Do, het is idd een raadsel, wat is er toch aan de hand? Wil je hier eens delen wat je allemaal al gebruikt er gedaan hebt? Heb je immuunonderzoek gehad, heb je geen tekorten aan belangrijke vitamines als d3, b6, b12? Heb je een hysteroscopie gehad? Als je je niet fijn voelt om te delen snap ik dat ook. Bij mij deden ook 4 prachtige dag 5 blasto's helemaal niets... Radeloos was ik. Ondanks mijn lage amh maar wel gunstige leeftijd en het feit dat ik zelfs meerdere mooie embryo's per poging wist te kweken snapte ik het niet. Ik had ook net als jij 100% score uit de embryoscope, daarin zijn we echt een zeldzaamheid hier op het forum. Ik heb toen telefonisch evaluatie gehad met Dr. S. Bij mij was het vitamine D3 gehalte uitgeput en had ik minimaal wat afwijkingen in het immuunsysteem. In de voorbereiding naar mijn laatste 2 cryo's ( nu de tweeling) ben ik 6 weken aan hooggeconcentreerde, vloeibare D3 gegaan. Heb ik 5 mg prednison genomen vanwege de allergenen die uit het immuun kwamen en heb ik voor de zekerheid nog een hysteroscopie met pipelle gehad voor de terugplaatsing. Pipelle is een soort sneetje in het baarmoeder slijmvlies om de doorbloeding van de baarmoeder eens flink te intensiveren, ik had nl wel een goed dik slijmvlies. Ik probeer je een idee mee te geven wat ik heb gedaan, of het voor jou ook het beste is weten we natuurlijk niet maar vragen om een uitgebreid bloedonderzoek en een hysteroscopie met pipelle kun je altijd even doen. En de rest weet je, die laatste 2 cryo's waren simpele dag 3 cryo's. Ook nog eens een B en een C en dan van beiden zwanger. Nog steeds een wonder...
Klaasje bedankt voor het delen van je verhaal! Ik had een vitamine d3 tekort, ik ben dat toen gaan slikken en hebben ze voor het starten opnieuw getest, toen waren de waardes goed! Slik het nog steeds! Verder zijn er eigenlijk geen immuun onderzoeken of zo gedaan! Ik heb in nl allemaal dag 3 embryo's terug geplaatst gehad, alleen de eerste was van A kwaliteit verder waren het b- tjes Uit de eerste poging hadden we 2 cryo's waarvan 1 is terug geplaatst en 1 het niet heeft overleefd. Op de cryo terugplaatsing na heb ik altijd utrogestan ter ondersteuning gebruikt, bij de cryo niets! Mijn amh waardes zijn perfect! Ik snap het echt niet meer, mijn bms was deze poging 11,6 mm! Heb dd gemaild om een afspraak te maken voor evaluatie hoop dat ik snel terecht kan