Wij hebben onze eethoek compleet veranderd deze week en het is eindelijk klaar! Nu heeft het bedrijf waar de klepbank vandaan komt een "fotowedstrijd" waarmee de 3 mooiste foto's van een klepbank van hen het aankoopbedrag terug krijgt. Natuuuuurlijk willen wij dat wel winnen Ik heb nu dus 2 foto's gemaakt en ik twijfel enorm welke het mooist is om op te sturen. Willen jullie even stemmen? Foto #1 Bekijk bijlage 241249 Foto #2 Bekijk bijlage 241250
ik ga voor foto 1. ivm de bloemen die ervoor staan lijkt net een foto uit een tijdschrift. tis wel super mooi btw!
foto 2 is een 'halve foto'. je fotolijsten aan de muur lijken er half afgeknipt. daarom ga ik voor foto 1. daarnaast vind ik foto1 supermooi met de tulpen op de voorgrond die niet in focus zijn. het geeft het geheel net wat extra's qua kleur maar trekt de aandacht niet weg van het onderwerp op de foto.
Foto 1! Ik vind de foto sowieso mooier, zoals iemand al zei lijkt er een stuk af te zijn van de tweede foto. Daarnaast denk ik dat juist de bloemen de foto onderscheidt van anderen!
Foto 1, supermooi met die tulpen ervoor! ik vind op de 2e foto de bank niet zo mooi uitkomen omdat die is ''afgeknipt
Aangezien het om de bank gaat, zou ik foto 2 doen. Deze is lichter en geeft een beter beeld. Bij foto 1 denk ik namelijk gelijk dat het om de aankleding gaat. Maar ben erg jaloers op je mooie hoek hoor!
Wauw super mooi! Ik heb voor foto 2 gekozen omdat die op het eerste gezicht rustiger overkomt. Maar welke van de 2 foto's je ook stuurt, ik denk dat je je aankoopbedrag zeker terug wint!